![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Verleden jaar nog werd er gezegd, dat belgië meer wetten had dan burgers en dat men moest stoppen met er bij te maken. Volgens dewael nog niet voldoende. Ik ben niet zeker maar ik dacht dat dit is gezegd door iemand van zijn partij. Ik begrijp niet dat er nog wetten moeten bijkomen om die partij van de laag geschoolde klasse een halt toe te roepen, want laag geschoold zijn deze wel met z'n alle toch als men de progressieve politici mag geloven. En ge weet deze spreken altijd de waarheid. Als men niet gelooft in hun progressieve maatschappij bent u bij voorbaat dom en moeten er wetten komen om u wel te laten geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het is een feit dat er ook een parallel parlement moest bestaan om wetten terug af te schaffen
|
![]() |
![]() |