Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2006, 15:48   #1
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard Betogers tegen racisme

200 betogers in Tienen tegen racisme

Op de Grote Markt van Tienen is omstreeks 14.30 uur een optocht gestart voor gelijkheid en verdraagzaamheid. Er waren zo'n 200 manifestanten.
Aanleiding is het feit dat een 18-jarige Belg van Slovaakse origine vorig week, in de nacht van zaterdag op zondag, zwaargewond werd toen hij en een vriend door een tiental skinheads achtervolgd werden en een minderjarige het slachtoffer vier messteken toebracht.

Van de groep van tien skinheads die bij de feiten betrokken waren, heeft het gerecht er inmiddels vijf opgepakt, twee meerderjarigen en drie minderjarigen.

De Leuvense raadkamer besliste vrijdag de twee meerderjarigen onder voorwaarden vrij te laten, maar het parket ging in beroep zodat ze in de cel blijven. De drie minderjarigen verblijven in een gesloten instelling.

De jongen die de messteken toebracht, gaf inmiddels aan de speurders toe dat hij uit racisme handelde.

Gazet van Antwerpen, 2.9.2006

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 2 september 2006 om 15:48.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 15:49   #2
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

de plaats zag zwart van het volk dus
Oud 2 september 2006, 15:49   #3
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

De Dewinterjugend heeft weeral eens toegeslagen.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 15:52   #4
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
De Dewinterjugend heeft weeral eens toegeslagen.
Indien ge ook maar iets van het skinwereldtje zou afweten zou je weten dat een groot gedeelte van deze jongeren het Belang en de Winter te soft vinden.
Oud 2 september 2006, 16:03   #5
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
200 betogers in Tienen tegen racisme

Op de Grote Markt van Tienen is omstreeks 14.30 uur een optocht gestart voor gelijkheid en verdraagzaamheid. Er waren zo'n 200 manifestanten.
Aanleiding is het feit dat een 18-jarige Belg van Slovaakse origine vorig week, in de nacht van zaterdag op zondag, zwaargewond werd toen hij en een vriend door een tiental skinheads achtervolgd werden en een minderjarige het slachtoffer vier messteken toebracht.

Van de groep van tien skinheads die bij de feiten betrokken waren, heeft het gerecht er inmiddels vijf opgepakt, twee meerderjarigen en drie minderjarigen.

De Leuvense raadkamer besliste vrijdag de twee meerderjarigen onder voorwaarden vrij te laten, maar het parket ging in beroep zodat ze in de cel blijven. De drie minderjarigen verblijven in een gesloten instelling.

De jongen die de messteken toebracht, gaf inmiddels aan de speurders toe dat hij uit racisme handelde.

Gazet van Antwerpen, 2.9.2006
Tienen: 31 500 inwoners, betogers: 200...De naiëve wereldverbeteraars moeten eens dringend gaan inzien dat de mensen dat soort betogingen grondig beu zijn.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:08   #6
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Tienen: 31 500 inwoners, betogers: 200...De naiëve wereldverbeteraars moeten eens dringend gaan inzien dat de mensen dat soort betogingen grondig beu zijn.
Hoe moeten die anders hun namiddag doorbrengen. Is gratis, en ze hebben nog de kans om op tv te komen of in de krant is toch mooi meegenomen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:08   #7
Tegendradigaard

Standaard

Het enige wat kan helpen is strenge wetten, een streng vervolgingssysteem, vreemde criminelen zonder pardon een enkele reis eigen land sturen en voor wie terugkomt opsluiten in een kerker, samen met ratten, op water en brood en met verlies van alle rechten tot de dood er op volgt....
Criminelen van ons land die in herhaling vallen mogen gerust in dezelfde kerker en met dezelfde ratten worden opgesloten.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:16   #8
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Het enige wat kan helpen is strenge wetten, een streng vervolgingssysteem, vreemde criminelen zonder pardon een enkele reis eigen land sturen en voor wie terugkomt opsluiten in een kerker, samen met ratten, op water en brood en met verlies van alle rechten tot de dood er op volgt....
Criminelen van ons land die in herhaling vallen mogen gerust in dezelfde kerker en met dezelfde ratten worden opgesloten.
Ik zal aan u is opsluiten
Oud 2 september 2006, 16:19   #9
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Doe geen moeite, dat begrijpen en willen ze niet begrijpen. Dat van vreemde criminelen is er voor hun te veel aan, dat van eigen criminelen zien ze wel zitten bekijken ze als eigen volk eerst. Allochtonen zijn geen criminelen zijn kansarme die in een racistische samenleving geen kans krijgen of hebben gekregen en daarom zijn hun daden niet crimineel maar een roep om hulp. Integendeel de eigen ciminele zijn gewoon criminele niets minder niets meer. Is logica volgens een pc'er

Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 september 2006 om 16:19.
Oud 2 september 2006, 16:21   #10
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Wat betreft die führer cat, filmke valt wel dikwijls in herhaling maar is zoals rode praat (zever).
Oud 2 september 2006, 16:23   #11
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Ik zal aan U is vragen wat ge juist wilt zeggen want ik U niet snap...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:26   #12
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Indien ge ook maar iets van het skinwereldtje zou afweten zou je weten dat een groot gedeelte van deze jongeren het Belang en de Winter te soft vinden.
Skins werden vroeger ingeschakeld als ordehandhavers voor het VB dus wie zullen we door de straten zien masjeren als fuhrer Dewinter zijn slag thuis haalt
Oud 2 september 2006, 16:26   #13
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Pinbag wil gewoon het knuffelbeleid van justitie a la onkelinx voortzetten.
Pedofielen, verkrachters, moordenaars,.... . Allemaal de schuld van de samenleving. We mogen ze niet te streng straffen. 2 a 3 jaar ios genoeg om ze weer verder vrij te laten in de samenleving. Die mensen moeten terug een tweede kans te krijgen om te verkrachten en doden.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:31   #14
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Skins zijn sukkelaars, mislukt in het leven, verstoten door iedereen, intelligentie 0, zien er niet uit, enz.

Zij verdienen ons medelijden en een mooi plaatsje in een gesloten instelling.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:33   #15
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Veel beterschap aan Peter, trouwens! Hopelijk is hij niet te veel getraumatiseerd door dat kaalhoofdig tuig en kan hij z'n leven in Vlaanderen op zijn manier voortzetten.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 16:56   #16
pinbag
Parlementsvoorzitter

Standaard

omg, nu wordt ik gestigmatiseerd omdat ik gereageerd heb op "Tegendradigaard" en omdat ik niet samenloop met jullie blinde obsessie om iedereen op de zelfde hoop te smijten en te straffen zonder geval tot geval te bekijken.

Ik ben de *wilde* beschuldigingen van de moordenaar van Joe niet vergeten...,hoeveel mensen dachten niet aan Marokanen...

En nu wordt ik nog nen pro-knuffelaar volgens Hellfigger...,waar zie je mij verkrachters verdedigen ...,die kerels moeten gestraft worden volgens hun misdaad maar eerst moeten de bewijzen op tafel.

Pinbag, wil hellemaal niet knuffelbeleid van justitie a la onkelinx voortzetten laat staan dat het haar beleid is, daar ligt een grotee administratie achter met eigen experten mischien ligt het daar wel scheef...

Nu verkrachters die na 2jaar vrijkomen vindt ik heel storend en bangelijk...
En skins zijn voor mij sukkels en meelopers maar een rechtssysteem die mega autoritair wordt vind ik ook schrikwekend wacht als je dan in voorarrest komt voor een peulschil vergeet nooit: recht is recht niet rechtvaardig...
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 17:11   #17
PAJOT
Banneling

Standaard

hopelijk zullen de politici het sienjaal van het volk dat massaal wegblijft bij elke racismemars nu eindelijk begrijpen !
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 17:15   #18
Bazilfunk
Minister

Standaard

Hebben de vlaamse politici de massale afwezigheid op hun ijzerdinges al als een duidelijk signaal opgevat?
Oud 2 september 2006, 17:21   #19
pinbag
Parlementsvoorzitter

Standaard

politici zijn wa zelfcentrisch
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 17:53   #20
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Skins zijn sukkelaars, mislukt in het leven, verstoten door iedereen, intelligentie 0, zien er niet uit, enz.

Zij verdienen ons medelijden en een mooi plaatsje in een gesloten instelling.

nog zo een en pasen valt tesamen me kerstmis , trouwens heb je dat zelf al aan ne " skin " gezegd of heb je geen b*llen aan je lijf
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be