![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 200 betogers in Tienen tegen racisme
Op de Grote Markt van Tienen is omstreeks 14.30 uur een optocht gestart voor gelijkheid en verdraagzaamheid. Er waren zo'n 200 manifestanten. Aanleiding is het feit dat een 18-jarige Belg van Slovaakse origine vorig week, in de nacht van zaterdag op zondag, zwaargewond werd toen hij en een vriend door een tiental skinheads achtervolgd werden en een minderjarige het slachtoffer vier messteken toebracht. Van de groep van tien skinheads die bij de feiten betrokken waren, heeft het gerecht er inmiddels vijf opgepakt, twee meerderjarigen en drie minderjarigen. De Leuvense raadkamer besliste vrijdag de twee meerderjarigen onder voorwaarden vrij te laten, maar het parket ging in beroep zodat ze in de cel blijven. De drie minderjarigen verblijven in een gesloten instelling. De jongen die de messteken toebracht, gaf inmiddels aan de speurders toe dat hij uit racisme handelde. Gazet van Antwerpen, 2.9.2006 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 2 september 2006 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() de plaats zag zwart van het volk dus
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() De Dewinterjugend heeft weeral eens toegeslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien ge ook maar iets van het skinwereldtje zou afweten zou je weten dat een groot gedeelte van deze jongeren het Belang en de Winter te soft vinden.
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Hoe moeten die anders hun namiddag doorbrengen. Is gratis, en ze hebben nog de kans om op tv te komen of in de krant is toch mooi meegenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Het enige wat kan helpen is strenge wetten, een streng vervolgingssysteem, vreemde criminelen zonder pardon een enkele reis eigen land sturen en voor wie terugkomt opsluiten in een kerker, samen met ratten, op water en brood en met verlies van alle rechten tot de dood er op volgt....
Criminelen van ons land die in herhaling vallen mogen gerust in dezelfde kerker en met dezelfde ratten worden opgesloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 september 2006 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik zal aan U is vragen wat ge juist wilt zeggen want ik U niet snap...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Pinbag wil gewoon het knuffelbeleid van justitie a la onkelinx voortzetten.
Pedofielen, verkrachters, moordenaars,.... . Allemaal de schuld van de samenleving. We mogen ze niet te streng straffen. 2 a 3 jaar ios genoeg om ze weer verder vrij te laten in de samenleving. Die mensen moeten terug een tweede kans te krijgen om te verkrachten en doden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Skins zijn sukkelaars, mislukt in het leven, verstoten door iedereen, intelligentie 0, zien er niet uit, enz.
Zij verdienen ons medelijden en een mooi plaatsje in een gesloten instelling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel beterschap aan Peter, trouwens! Hopelijk is hij niet te veel getraumatiseerd door dat kaalhoofdig tuig en kan hij z'n leven in Vlaanderen op zijn manier voortzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() omg, nu wordt ik gestigmatiseerd omdat ik gereageerd heb op "Tegendradigaard" en omdat ik niet samenloop met jullie blinde obsessie om iedereen op de zelfde hoop te smijten en te straffen zonder geval tot geval te bekijken.
Ik ben de *wilde* beschuldigingen van de moordenaar van Joe niet vergeten...,hoeveel mensen dachten niet aan Marokanen... En nu wordt ik nog nen pro-knuffelaar volgens Hellfigger...,waar zie je mij verkrachters verdedigen ...,die kerels moeten gestraft worden volgens hun misdaad maar eerst moeten de bewijzen op tafel. Pinbag, wil hellemaal niet knuffelbeleid van justitie a la onkelinx voortzetten laat staan dat het haar beleid is, daar ligt een grotee administratie achter met eigen experten mischien ligt het daar wel scheef... Nu verkrachters die na 2jaar vrijkomen vindt ik heel storend en bangelijk... En skins zijn voor mij sukkels en meelopers maar een rechtssysteem die mega autoritair wordt vind ik ook schrikwekend wacht als je dan in voorarrest komt voor een peulschil vergeet nooit: recht is recht niet rechtvaardig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() hopelijk zullen de politici het sienjaal van het volk dat massaal wegblijft bij elke racismemars nu eindelijk begrijpen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Hebben de vlaamse politici de massale afwezigheid op hun ijzerdinges al als een duidelijk signaal opgevat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() politici zijn wa zelfcentrisch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
nog zo een en pasen valt tesamen me kerstmis , trouwens heb je dat zelf al aan ne " skin " gezegd of heb je geen b*llen aan je lijf ![]() |
|
![]() |
![]() |