![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet dat ding niet te hard. Je kan er gehoorbeschadiging van krijgen of nog ergere kwalen:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/b..._na_gehoo.html Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 juli 2009 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien beter wat meer aandacht besteden aan geluidsoverlast in het uitgaansleven ipv wat te zitten zagen over sigarettenrook.
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat was met die walkmans juist dezelfde zever
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WAT ZEG JE? DOEF DOEF DOEF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* De Gentse zanger Coco Jr. heeft vo- rige week tijdens een optreden met zijn groep Truephonic een gehoortrauma opge- lopen. De geplande dj-set van Coco Jr. tijdens de Gentse Feesten loopt daar- door in het water, maar zijn andere op- tredens gaan gewoon door. Coco Jr. zal de komende dagen behandeld worden met zuurstoftherapie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ben ik even blij dat ik een mp3speler van Philips heb.
*Zet z'n muziek nog een streepje harder*
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dit jaar voor de eerste keer in de 12 edities de ik tot nu toe bezocht heb zonder fluitende oren thuisgekomen na 3 dagen Graspop, dus dat zit behoorlijk goed met mij.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ondertussen nog een karantenartikel over gelezen over dit geval. Blijkt dat die kerel zijn problemen begonnen zijn in november 1996, na het optreden van Sepultura in de Brabanthal in Leuven. Ik was die avond daar ook en ik herinner me nog dat het geluid bij Sepultura inderdaad nogal hard stond. Ik heb nagenoeg het ganse concert helemaal achteraan gestaan en ik had bij het buitenkomen ook last van fluitende oren, maar dit was geen eenmalig geval. Ik kan me in elk geval voorstellen dat het geluid helemaal vooraan bij het podium tegen de pijngrens aan geklonken moet hebben. Op zulke momenten kan het dan toch niet echt kwaad om gehoorbescherming te dragen. Die kerel in kwestie had daar volgens zijn eigen schrijfsels die men achteraf teruggevonden heeft geen zin in. 'Gehoorbescherming dragen is iets voor watjes', was zijn gedachte. Nu ja, als zestienjarige voor wie het niet hard en extreem genoeg kan zijn sta je natuurlijk niet altijd stil bij zulke dingen en word je je pas achteraf bewust van de mogelijke gevolgen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze verklaren je zot op de schietclub als je schiet zonder gehoorbescherming.