![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ANTWERPEN - Volgens verscheidene bronnen zijn de voorbije dagen huiszoekingen gehouden in extreem rechtse kringen die worden gelinkt aan het Vlaams Belang.
De VB-top kon of wilde dat woensdagavond niet bevestigen of ontkennen. Partijvoorzitter Frank Vanhecke: "Half augustus werden Filip Dewinter en ikzelf verwittigd dat het kabinet-Onkelinx nog vóór de gemeenteraadsverkiezingen een grootscheepse operatie zou plannen waarbij men zou pogen die halvegaren van 'Blood and Honour' en wapenverzamelaars te linken aan het Vlaams Belang. Men zegt dat er huiszoekingen zijn op diverse plaatsen in Vlaanderen. Ik weet niet waar en evenmin bij wie, maar daar kunnen wij niets tegen doen. In elk geval: wij hebben met die gekken niets te maken en wij willen er niets mee te maken hebben. Als blijkt dat een van onze leden er iets mee te maken heeft, dan zal ik er zelf voor zorgen dat die uit onze rangen wordt verwijderd", aldus Vanhecke woensdagavond. Filip Dewinter reageerde in dezelfde zin. GvA Komaan zeg ... dat men ineens de verkiezingen afschaft hé... je ziet het . ALLES wordt gemobiliseerd om een VB meerderheid te voorkomen. De totale vuile oorlog. Ik vraag me af of we die wel kunnen winnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wat ze bij sommige sossen gaan vinden als ze daar een huiszoeking organiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Cannabis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() het ding is dat het juist voor de verkiezingen moet. ik peis ook niet dat ze er iets mee te maken hebben, maar het is de moment waarop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Als ge u met politiek bezighoudt, moede der de gevolgen maar van dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Wanneer er banden kunnen gevonden worden met het VB loopt iedereen er warm voor. Ach, er zullen natuurlijk wel banden zijn, net zoals er "banden" zijn met voetbalklubs, frituren, judoklubs, vakbonden, ... Moet er hier overal echt iets gezocht worden? Juist ja, er staan verkiezingen voor de deur.
Ik vind het trouwens een gevaarlijke uitspraak van Van Hecke om deze mensen uit de rangen van het VB te krijgen. We moeten zorgen dat niet alles verwaterd om ons aan het establishment aan te passen. De radikale nationalisten moeten zich goed blijven voelen in het VB, laten we niet vergeten dat zij de militante basis zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die tientallen miljarden die ze al in hun zakken gestoken hebben?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.bhvlaanderen.com/
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Slechte timing, allemaal koren op de molen van heb VB, nu juist voor de verkiezingen mensen oppakken vanwege hun gedachtengoed.
Slechte zaak in het algemeen trouwens om mensen op te pakken vanwege hun ideeën al zijn die laakbaar, of hun lidmaadschap van bepaalde veregingen. Vandaag is het B&H, morgen is misschien uw vereniging aan de beurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou mij ook schamen als dat mijn "achterban" was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik doel inderdaad niet rechtstreeks op BH-V. Ik doel op alle organisaties die Vlaams-nationale ideeën onderschrijven, en ja, daar zullen waarschijnlijk wel enkele BH'ers bijzitten. Maar BH heeft ook belgicisten in zijn rangen, daar wil ik vanzelfsprekend niet aan gelieerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat enkele personen op die afbeelding misschien voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Vrolijk en olijk België.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Komaan mannen, tijd om eerlijk te zijn. Zijn er nu vriendschappelijke banden tussen Bh en het VB of niet?
Zoniet: dat is daarmee dan opgelost, Vanhecke en Dewinter moeten er geen nacht hun slaap voor laten want er zal toch niks gevonden worden en deze post is dan ook niet meer nuttig. Zoja: *ofwel ben je fier op die banden en draag je de gevolgen van die relatie *ofwel ben je het niet eens met hun extreme ideeën en juich je hun verwijdering uit de partij toe Trouwens, je refereert naar mogelijke banden met de vakbond. Laten we hier duidelijk in zijn, iedereen die bij het ACV is en openlijk militeert voor het VB wordt er ongenadig uitgekegeld. De vakbond is op dat gebied minder hypocriet; als zij zegt 'die personen gaan eruit' dan vliegen ze ook in plaats van hen langs de achterdeur terug binnen te halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Straks moeten alle kaalkoppen nog een bewijs van de dokter op zak hebben waarin staat dat ze kaal zijn "op natuurlijke wijze", kwestie van de echte van de valse te kunnen onderscheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ah, ja en hoe ga je de echte van de valse onderscheiden. Ze zouden kunnen in camouflage ( gewone) kleren rondlopen. Het maakt hun gedachten niet anders. De enige oplossing, een dokterattest, of een ster zoals de joden of een chip ( iets modernen) om de echte van de valse te onderscheiden.
|
![]() |
![]() |