Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2006, 11:08   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard totalitaire campagne gaat verder...

ANTWERPEN - Volgens verscheidene bronnen zijn de voorbije dagen huiszoekingen gehouden in extreem rechtse kringen die worden gelinkt aan het Vlaams Belang.
De VB-top kon of wilde dat woensdagavond niet bevestigen of ontkennen.
Partijvoorzitter Frank Vanhecke: "Half augustus werden Filip Dewinter en ikzelf verwittigd dat het kabinet-Onkelinx nog vóór de gemeenteraadsverkiezingen een grootscheepse operatie zou plannen waarbij men zou pogen die halvegaren van 'Blood and Honour' en wapenverzamelaars te linken aan het Vlaams Belang. Men zegt dat er huiszoekingen zijn op diverse plaatsen in Vlaanderen. Ik weet niet waar en evenmin bij wie, maar daar kunnen wij niets tegen doen. In elk geval: wij hebben met die gekken niets te maken en wij willen er niets mee te maken hebben. Als blijkt dat een van onze leden er iets mee te maken heeft, dan zal ik er zelf voor zorgen dat die uit onze rangen wordt verwijderd", aldus Vanhecke woensdagavond.
Filip Dewinter reageerde in dezelfde zin. GvA

Komaan zeg ... dat men ineens de verkiezingen afschaft hé...

je ziet het . ALLES wordt gemobiliseerd om een VB meerderheid te voorkomen. De totale vuile oorlog. Ik vraag me af of we die wel kunnen winnen.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:11   #2
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
. In elk geval: wij hebben met die gekken niets te maken en wij willen er niets mee te maken hebben. Als blijkt dat een van onze leden er iets mee te maken heeft, dan zal ik er zelf voor zorgen dat die uit onze rangen wordt verwijderd", aldus Vanhecke woensdagavond.
.
En waar hebben ze precies schrik van? Ze kennen die mannen toch niet? Wat heeft een neonazistische organisatie als B&H te maken met VB, niks toch?
Oud 7 september 2006, 11:15   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:18   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ANTWERPEN - Volgens verscheidene bronnen zijn de voorbije dagen huiszoekingen gehouden in extreem rechtse kringen die worden gelinkt aan het Vlaams Belang.
De VB-top kon of wilde dat woensdagavond niet bevestigen of ontkennen.
Partijvoorzitter Frank Vanhecke: "Half augustus werden Filip Dewinter en ikzelf verwittigd dat het kabinet-Onkelinx nog vóór de gemeenteraadsverkiezingen een grootscheepse operatie zou plannen waarbij men zou pogen die halvegaren van 'Blood and Honour' en wapenverzamelaars te linken aan het Vlaams Belang. Men zegt dat er huiszoekingen zijn op diverse plaatsen in Vlaanderen. Ik weet niet waar en evenmin bij wie, maar daar kunnen wij niets tegen doen. In elk geval: wij hebben met die gekken niets te maken en wij willen er niets mee te maken hebben. Als blijkt dat een van onze leden er iets mee te maken heeft, dan zal ik er zelf voor zorgen dat die uit onze rangen wordt verwijderd", aldus Vanhecke woensdagavond.

Komaan zeg ... dat men ineens de verkiezingen afschaft hé...

je ziet het . ALLES wordt gemobiliseerd om een VB meerderheid te voorkomen. De totale vuile oorlog. Ik vraag me af of we die wel kunnen winnen.

Ik vraag mij af wat ze bij sommige sossen gaan vinden als ze daar een huiszoeking organiseren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:21   #5
Bhairav

Standaard

Cannabis?
Oud 7 september 2006, 11:25   #6
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
En waar hebben ze precies schrik van? Ze kennen die mannen toch niet? Wat heeft een neonazistische organisatie als B&H te maken met VB, niks toch?
het ding is dat het juist voor de verkiezingen moet. ik peis ook niet dat ze er iets mee te maken hebben, maar het is de moment waarop.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:29   #7
Bhairav

Standaard

Als ge u met politiek bezighoudt, moede der de gevolgen maar van dragen.
Oud 7 september 2006, 11:30   #8
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Wanneer er banden kunnen gevonden worden met het VB loopt iedereen er warm voor. Ach, er zullen natuurlijk wel banden zijn, net zoals er "banden" zijn met voetbalklubs, frituren, judoklubs, vakbonden, ... Moet er hier overal echt iets gezocht worden? Juist ja, er staan verkiezingen voor de deur.
Ik vind het trouwens een gevaarlijke uitspraak van Van Hecke om deze mensen uit de rangen van het VB te krijgen. We moeten zorgen dat niet alles verwaterd om ons aan het establishment aan te passen. De radikale nationalisten moeten zich goed blijven voelen in het VB, laten we niet vergeten dat zij de militante basis zijn.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:31   #9
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik vraag mij af wat ze bij sommige sossen gaan vinden als ze daar een huiszoeking organiseren.
die tientallen miljarden die ze al in hun zakken gestoken hebben?
Oud 7 september 2006, 11:45   #10
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Wanneer er banden kunnen gevonden worden met het VB loopt iedereen er warm voor. Ach, er zullen natuurlijk wel banden zijn, net zoals er "banden" zijn met voetbalklubs, frituren, judoklubs, vakbonden, ... Moet er hier overal echt iets gezocht worden? Juist ja, er staan verkiezingen voor de deur.
Ik vind het trouwens een gevaarlijke uitspraak van Van Hecke om deze mensen uit de rangen van het VB te krijgen. We moeten zorgen dat niet alles verwaterd om ons aan het establishment aan te passen. De radikale nationalisten moeten zich goed blijven voelen in het VB, laten we niet vergeten dat zij de militante basis zijn.
Echt om fier op te zijn, dat je zulke "organisaties" tot je "militante basis" kan rekenen

http://www.bhvlaanderen.com/
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:46   #11
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Slechte timing, allemaal koren op de molen van heb VB, nu juist voor de verkiezingen mensen oppakken vanwege hun gedachtengoed.
Slechte zaak in het algemeen trouwens om mensen op te pakken vanwege hun ideeën al zijn die laakbaar, of hun lidmaadschap van bepaalde veregingen. Vandaag is het B&H, morgen is misschien uw vereniging aan de beurt.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:46   #12
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Echt om fier op te zijn, dat je zulke "organisaties" tot je "militante basis" kan rekenen

http://www.bhvlaanderen.com/
ik denk niet dat vlaams-nationalist dat bedoelde..
Ik zou mij ook schamen als dat mijn "achterban" was
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 11:52   #13
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik denk niet dat vlaams-nationalist dat bedoelde..
Ik zou mij ook schamen als dat mijn "achterban" was
Ik doel inderdaad niet rechtstreeks op BH-V. Ik doel op alle organisaties die Vlaams-nationale ideeën onderschrijven, en ja, daar zullen waarschijnlijk wel enkele BH'ers bijzitten. Maar BH heeft ook belgicisten in zijn rangen, daar wil ik vanzelfsprekend niet aan gelieerd worden.
Oud 7 september 2006, 11:54   #14
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Ik doel inderdaad niet rechtstreeks op BH-V. Ik doel op alle organisaties die Vlaams-nationale ideeën onderschrijven, en ja, daar zullen waarschijnlijk wel enkele BH'ers bijzitten. Maar BH heeft ook belgicisten in zijn rangen, daar wil ik vanzelfsprekend niet aan gelieerd worden.
Vertel mij eens wat dit nog met de "vlaamse zaak" te maken heeft :

Oud 7 september 2006, 11:57   #15
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Vertel mij eens wat dit nog met de "vlaamse zaak" te maken heeft :
Dat enkele personen op die afbeelding misschien voor een onafhankelijk Vlaanderen zijn?
Oud 7 september 2006, 12:00   #16
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Vrolijk en olijk België.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 12:01   #17
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Komaan mannen, tijd om eerlijk te zijn. Zijn er nu vriendschappelijke banden tussen Bh en het VB of niet?

Zoniet: dat is daarmee dan opgelost, Vanhecke en Dewinter moeten er geen nacht hun slaap voor laten want er zal toch niks gevonden worden en deze post is dan ook niet meer nuttig.
Zoja:
*ofwel ben je fier op die banden en draag je de gevolgen van die relatie
*ofwel ben je het niet eens met hun extreme ideeën en juich je hun verwijdering uit de partij toe

Trouwens, je refereert naar mogelijke banden met de vakbond. Laten we hier duidelijk in zijn, iedereen die bij het ACV is en openlijk militeert voor het VB wordt er ongenadig uitgekegeld. De vakbond is op dat gebied minder hypocriet; als zij zegt 'die personen gaan eruit' dan vliegen ze ook in plaats van hen langs de achterdeur terug binnen te halen.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2006, 12:02   #18
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Straks moeten alle kaalkoppen nog een bewijs van de dokter op zak hebben waarin staat dat ze kaal zijn "op natuurlijke wijze", kwestie van de echte van de valse te kunnen onderscheiden.
Oud 7 september 2006, 12:03   #19
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap Bekijk bericht
Straks moeten alle kaalkoppen nog een bewijs van de dokter op zak hebben waarin staat dat ze kaal zijn "op natuurlijke wijze", kwestie van de echte van de valse te kunnen onderscheiden.
Dit zijn niet "zomaar kaalkoppen"

Oud 7 september 2006, 12:06   #20
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dit zijn niet "zomaar kaalkoppen"
ah, ja en hoe ga je de echte van de valse onderscheiden. Ze zouden kunnen in camouflage ( gewone) kleren rondlopen. Het maakt hun gedachten niet anders. De enige oplossing, een dokterattest, of een ster zoals de joden of een chip ( iets modernen) om de echte van de valse te onderscheiden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be