![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Story-baas: 'Claudio Dell'Anno bedreigde me met de dood'
![]() Claudio Dell'Anno van 'Mijn Restaurant' dient een klacht in tegen het weekblad Story na een artikel over zijn vriendin. De hoofdredacteur van Story zegt dat Claudio hem met de dood heeft bedreigd. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G322EICRC VTM een wel bekend VLD zendertje, het is dan ook geen toeval dat Claudio Mijn Restaurant won, terwijl andere kandidaten beter waren.... de reden ligt voor de hand, familie van Marc Verwilghen... zou en meost winnen. Nu schrijft de Story baas teveel waarheid en wordt in Italiaanse maffia-stijl met de dood bedreigd. Naar Amerikaanse stijl ruikt het advocatenkantoortje van VLD politicus Verwilgen veel geld bij Story... ![]() Story baas is bang dat er geen gevolg aan zijn klacht zal worden gegeven, tenslotte heeft de VLD veel macht in gerechtelijke kringen, blauwe rechtertjes enz.. http://www.tv-visie.nl/nieuws/belgie...r-story_31787/ Laatst gewijzigd door BlueThunder : 4 september 2009 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat voor een onzin is dat hier allemaal?
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is te hopen dat het kantoor van Verwilghen u voor de leugenachtige titel van deze draad voor de rechtbank sleept. Ik stuur hem alvast een mailtje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() My god, wat een geroddel... dit forum begint op story te trekken
![]() MODERATOR: gelieve dit over te brengen naar koetjes en kalfjes aub!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Mijn Restaurant', wat is dat voor iets misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Tot 2 x toe werd een ernstige draad dat ik opstartte over Hare Majesteit Koningin Fabiola naar K&K verplaatst, en ik weet nog altijd niet waarom.
![]() Ik zal in elk geval deze draad rapporteren en vragen dat ze die onzin gewoon nr K&K plaatsen, zoniet vraag ik om rectificatie omtrent mijn 2 opgestartte verplaatste draden.