![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben via via toch op een bepaalde site geraakt en was echt niet verrast. Persoonlijk kan ik gerust getuigen dat het GEEN hoax is.
![]() Jammer genoeg mag ik de link er niet van doorgeven, want dat zou aanzetten tot haat zijn. Enfin ... mensen de ogen openen voor wat er werkelijk gebeurd in onze maatschappij. Het enige wat ik kan zeggen is dat het een Nederlandstalige site is en dat moslimjongeren oproepen tot jihad en dat ze duidelijk al hun strategie klaar hebben om Europa te veroveren. Hier zijn mijn bedenkingen: 1) Leef lang gerust als autochone blanke tussen dat soort rucht en je weet dat je leven in gevaar is. Maar geen nood ... de haat is stilaan wederzijds aan het worden en het is duidelijk dat het tij gaat keren. Als zelfs de migrantenpamperaars bij uitstek (CGKR) er al van wakker geschud worden. ![]() Wel, ik ben ook een vredelievend persoon en ik ben ook gelovig. Ik geloof in echte rechtvaardigheid en niet in de sharia, die gemaakt is om de wereld kapot te maken. Deze gekken, die aan de clips te zien talrijker zou zijn dan je denkt, zijn voor mij al onder het menselijke niveau gezakt. Beschouw me maar als een racist, maar ik heb mijn principes. Deze individuen gedragen zich al beesten en niet als mensen, dus moeten ze er maar tegen kunnen dat ze ook zo bekeken en behandeld worden. Het Westen zet niemand tegen elkaar op, maar zij zijn hun oorlogje begonnen. Het enige jammere aan heel die zaak is dat ze de integratie van alle welwillende moslimmigranten hiermee fnuiken. Ik heb mijn idee over Allah en zijn ander twee gezichten (God en Jahwe). Alleen heb ik de beleefdheid het niet openbaar te zeggen, om de echte, goedmenende, maar verdwaalde schapen niet verder het destructieve pad op te jagen. 2) En wat de taal betreft ... vele jonge jihaters kennen geen fatsoenlijk Arabisch meer, net als dat ze geen fatsoenlijk Nederlands kennen. Ze hebben zichzelf taalloos en monddood gemaakt, omdat ons onderwijs hen toch niet interesseert. Bedenk ook dat 1 van de zelfmoordterroristen in Londen ook geen Arabisch kon. Hij sprak enkel Engels en heeft ook in die taal zijn afscheidsboodschap ingesproken. Nee, neem die gekken maar ernstig en wapen je er tegen. Er zal nog heel veel Belgisch bloed aan hun handen gaan kleven. Wees er maar zeker van dat ze niet van plan zijn ons rustig te laten leven. 3) Maar wij zijn nog steeds in de meerderheid en onze regering collaboreert met de jihadi's. Die nieuwe wapenwet maakt het duidelijk. Het was ook toeval dat de nieuwe racisme en antidiscriminatiewet er kwam na de aanslag op 11 september. De (kans)arme Belgen, zoals ik, die hier nog vastzitten in de ghetto's gebruiken ze als kanonnenvlees om hun eigen hachje te redden. Ik zou er zelf om durven wedden dat PC deze terroristen inhuurt om zich van hun eigen "white trash" en politieke tegenstanders (VB stemmers) te ontdoen. Wie weet hebben ze al een priem van Bin Laden himself ervoor gekregen. Men zou het, gezien de toevalligheden gaan geloven. Hans Van Themsche zal in mijn ogen geen alleenstaand geval blijven. Noem hem de contra reactie op Al Quada. Bedenk dat de 2 vrouwen die hij neerschoot, allebei een hoofddoek droegen en dat zijn profiel zeer goed voldoet aan dat van een zelfmoordterrorist. Heb hier enkele bedenkingen bij massamoordenaars: - het gaat meestal om suïcidale individuen - meestal zijn ze nog vrij jong - ze voelen zich niet begrepen - ze kroppen hun haat op en kanaliseren ze tegenover 1 groep - als de kans zich voordoet, slaan ze toe Nog een bewijs van punt 3 door middel van punt 2: Men werkt weer aan een nieuwe antidiscriminatiewet en nu mag men ook al niemand meer op basis van taal discrimineren. Dus geen taalvereisten meer voor een vacture. Duikt er een allochtone sollicitant op, die dan nog niet aan de vereisten voldoet, mag men hem enkel weigeren, als je betaald. Dit land geeft zichzelf weg. De PC zijn de eersten om de collaborateurs van de tweede wereldoorlog te belasteren, maar wat zijn ze zelf? Ze collaboreren met moslimterroristen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het moet ook hard aankomen bij degenen die stelden dat het sowieso een hoax was(vanwege de te harde taal)......en het er nu geen blijkt te zijn
![]() En als de situatie dan toch moet ontploffen...Dan beter nu. Nu zijn we idd nog in de meerderheid ![]() Ook denk ik dat als het ontploft, het zich zal verspreiden over héél Europa. Overal gedraagt hun crapuul zich hetzelfde,en overal wordt men dat kotsbeu. (zelfs tot in Australië toe.....ge moet ni vragen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In den beginne was er niets...en toen ontplofte zelfs dat... Het zal zich niet verspreiden over Europa, het is al verspreid over de hele wereld. Maar ik blijf erbij, dat er ook moslims zijn, die hier niet mee akkoord gaan, het zijn de echte extremen die het verknallen voor al de anderen, anders zou het nog mogelijk zijn om samen te kunnen leven. Het is echt geen probleem van België alleen, waarom zijn ze anders nu in Duitsland met de komende matchen (voetbal) zo supergespannen en zo alles aan het overbeveiligen. Ze zijn overal angstig aan het afwachten wanneer het hun toer zal zijn voor een aanslag of ontploffing bij de burgers zelf. De politiekers weten hier ook wel dat wij niet echt veilig zijn. Maar zullen dat nooit openlijk uitspreken tgo de bevolking. Staatsveiligheid kan stukken beter. En al die zeveraars die roepen dat wij in een o zo veilig land zitten...Brussel is gewoon het perfecte slagveld, de Navo, noem maar op. Al die kerncentrales waar nooit iets kan mislopen (lol), en je moet het zelfs zo ver nog niet zoeken, gooi bom op de Antwerpse Fina, en half, zo niet heel Antwerpen ligt plat. Ik kom uit de veiligheid, ik weet dat in de meeste bedrijven de veiligheid zo goed als door iedereen te omzeilen valt. Wat ik mij dan nog afvraag, met al de satelieten en hun hoogtechnologisch materiaal kunnen ze de kleinste veldmuis in de sahara zien lopen, maar een Al Quada kunnen ze niet oprollen en Bin Laden kunnen ze niet vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het centrum wordt hier wel zeer zwaar in zijn blootje gezet. De geloofwaardigheid zakt tot onder het nulpunt. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Dus die mensen "zijn klaar om europa te veroveren"?
![]() Onrustmakers ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds partouilleert de politiehelicopter hier de laatste tijd wat vaker en dat geluid is muziek in mijn oren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() 1 adres voor jullie ==>
Dr. Jean Baptiste Paddestoel Psychiater en neuroloog Therapielaan 66 2000 Antwerpen Tel: 03/000.00.00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Bekijkt die filmkes eens en zeg eens wie er dan een psychiater nodig heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wie is Al Quada?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Al wie hier volop geloof aan hecht, is goed bezig.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nagels met koppen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() No terror
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan eens kijken wie er gelijk heeft. Voor het hele wereld probleem is maar 1 oplossing. Alle Goddiensten verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |