![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() hallo
heeft iemand eigenlijk ervaring hiermee? Ik ken nl iemand uit Canada en zou die persoon eens willen bellen/sms sturen? het (gsm)nummer is 6**-***-****, en het landnummer is 001. Moet daar dan nog iets bij buiten dan: 0016**-***-****? Als dit topic hier niet hoort, verwijder et dan maar ![]() groeten
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet weten, maar kijk eens in de telefoongids of bel je helpdesk.
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Installeer Skype, koop een microfoontje op uwe PC, stuur een mail naar die gast dat hij ook Skype installeert en je kan uren naar het buitenland bellen voor 0€ !!!
Wil je smsjes sturen naar het buitenland moet je inderdaad eerst 00 ingeven en dan de code van het land. Dat van Canada is inderdaad 1, staat in't telefoonboek. (dat van USA is ook 1) Dus 0016......... is volgen mij inderdaad juist. Laatst gewijzigd door Reza : 13 september 2006 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ok, bedankt.
Skype heb ik al maar die persoon nog niet. 'k Zal het eens laten weten. Bedankt