Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 5 oktober 2006, 19:55   #1
polksalad
Burger

polksalad's schermafbeelding

Standaard VB's Marginaal?

Enkele jaren geleden werd een jong meisje brutaal aangevallen in een winkel waar ze werkte aan de kust.
Verschillende messteken werden toegbracht, een 16tal!!! maar wonder boven wonder, en gelukkig maar, heeft ze met veel kracht en moed dit weten te overwinnen.
Ze staat nu op de kieslijst in Nieuwpoort, wie durft haar marginaal of leugenares te noemen zonder schaamte?
Heeft zijn dan geen gelijk om op te komen voor het VB en aldus ook steun te krijgen vanuit deze hoek door de verwaarloosde politiek?
Wie durft te beweren dat deze jonge dame geen groot gelijk heeft?
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 19:57   #2
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Nogmaals, dit heeft amper iets met gemeentepolitiek te maken.
Kay_ is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:02   #3
fuke
Vreemdeling

Standaard

Er zijn ook al mensen vermoord op straat,die kunnen nergens meer op een lijst staan. Dit gaat over misdaad niet over politiek.Op een lijst gaan staan om wraakzuchtige redenen is niet aan politiek doen maar trachten zich zelf te wreken.
fuke is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:05   #4
polksalad
Burger

Standaard

nog iemand met zulk een simpel anwtoord als fu(c)ke?
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:08   #5
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
nog iemand met zulk een simpel anwtoord als fu(c)ke?
Kerel, als je iets schrijft moet je het
a) bewijzen
b) op de goede plaats zetten.

Dan zullen we nog eens praten

Laatst gewijzigd door Kay_ : 5 oktober 2006 om 20:08.
Kay_ is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:13   #6
*Lorre*
Burgemeester

Standaard

Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.
*Lorre* is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:14   #7
polksalad
Burger

Standaard

Het is nog thans een feit dat niet kan genegeerd worden!
Het stemgedrag wordt bepaald door je omgeving en wat je daar in meemaakt!
Wonen in een grootstad en wonen op het platteland kan niet vergeleken worden.
a) bewijzen, lees je dan geen kranten of enkel maar 'the good news show'?
b) Op de goede plaats zetten...God weet wat je hiermee bedoeld want ik heb er geen flauw benul van.
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:15   #8
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Lorre* Bekijk bericht
Wat voor een onzin. Waarom plaats je dit nu hier onder de gemeenteraadsverkiezingen??
En vanwege de misdaad die gebeurd is gaat ze op de lijst van het VB gaan staan? Ze kan toch even goed op een andere lijst gaan staan. Bijna iedere politieke partij heeft het thema veiligheid in zijn programma staan.
En zet de volgende keer je onderwerp op de juiste plaats.
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen?
Kay_ is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:16   #9
*Lorre*
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ik ga dezelfde logische gevolgtrekking.
Vorige week is op een kameraad van mij gescholden vanwege zijn huidskleur. Moet die nu ook op Groen! stemmen?
Nee, hij moet op de lijst van Groen! gaan staan
Iedereen zou eens op deze manier moeten reageren

Laatst gewijzigd door *Lorre* : 5 oktober 2006 om 20:17.
*Lorre* is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:16   #10
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
a) bewijzen, lees je dan geen kranten of enkel maar 'the good news show'?
b) Op de goede plaats zetten...God weet wat je hiermee bedoeld want ik heb er geen flauw benul van.
a) Post eens een link
b) onder het juiste subforum, je vorig onderdwerp is al verwijderd.
Kay_ is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:18   #11
polksalad
Burger

Standaard

In elk geval de meeste mensen zullen VB stemmen enkel en alleen door het gedrag van de vreemdelingen.
En elk heeft zijn eigen reden en ervaring die ze zullen meedragen Zondag in het stemhokje!
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:18   #12
polksalad
Burger

Standaard

heb ik zelf laten verwijderen...
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:20   #13
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Voel je niet geremd om haar met naam en toenaam te noemen ofzo, of om er een gemeentepolitiek item van te maken, met postcode en al.
Griffin is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:21   #14
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Voel je niet geremd om haar met naam en toenaam te noemen ofzo, of om er een gemeentepolitiek item van te maken, met postcode en al.
En we wachten nog altijd op een link met bevestiging
Kay_ is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:27   #15
polksalad
Burger

Standaard

Kelly Hesters is 22 en is verkoopster in een kledingzaak in Nieuwpoort. Op 16 april 2002 werd ze het slachtoffer van een brutale overval. Een man van Libanese afkomst kwam de winkel binnen, zogezegd op zoek naar een cadeau voor zijn vriendin. "De man kwam achter mij staan en gaf me een klop. Ik viel op mijn achterste en hij zette een mes op mijn keel. Hij bond me dan vast en sleurde me naar de kassa. Hij gaf me het bevel om de kassa open te doen. Maar blijkbaar was dat nog niet genoeg."

De man sleurde Kelly naar de keuken van de winkel en smeet haar op de grond. "Ik lag met mijn hoofd buiten de keukenruimte en hij is op mij komen zitten. Dan gaf hij mij de eerste messteek. Ik wist niet wat er gebeurde. Vanaf dan werd alles vaag." De man probeerde met achttien messteken en slagen op haar hoofd met een strijkijzer en een koffiekan, Kelly te vermoorden. Ze overleefde de overval door te doen alsof ze dood was.

Kelly’s revalidatie duurde maanden. Ze volgt nu nog steeds therapie bij een psycholoog. Ondertussen weet de politie wie de dader is: de 24jarige Libanees Maen Al Yassin. Kelly bekijkt nu nog regelmatig zijn foto om zich mentaal voor te bereiden op de confrontatie bij het proces. "Ik kan nu die foto aankijken, maar alles komt terug naar boven: al de gevoelens, vooral die koele blik op zijn gelaat. Op het proces wil ik hem aandoen wat hij mij heeft aangedaan. Dat is de mooiste straf die hij kan krijgen: snij zijn keel over en laat hem goed afzien."
http://www.vrtfansite.be/nieuws_template.php?id=3475
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:30   #16
polksalad
Burger

Standaard

Op 16 april 2002 werd Kelly Hesters (22) het slachtoffer van een bijzonder gewelddadige overval in een damesboetiek waar ze als verkoopster werkt. De dader was een Libanees die verbleef in het asielcentrum Zon en Zee in Westende. De jonge 'vluchteling' was ook écht op de vlucht. Voor de politie. In Duitsland werd hij gezocht voor de brutale moord op een 25 jarige vrouw. Dat belette niet dat de Libanees zonder probleem een verblijf kreeg aangeboden in ons land. Kelly vindt dat -terecht trouwens- niet kunnen en daagt Johan Vande Lanotte, minister van sociale integratie, nu voor de rechter.

Kelly Hesters werd bewerkt met een koffiezet, een strijkijzer en kreeg uiteindelijk ook achttien messteken over haar hele lichaam en in het gezicht. Vorig jaar kwam het ministerie van Vande Lanotte over de brug met een vergoeding van 650 euro voor de materiële schade. Een habbekrats, want het slachtoffer hield een trauma over aan de feiten en is nog altijd in psychische behandeling. Maar Kelly is niet van zin het daar bij te laten: "Het kan toch niet dat iedereen zomaar, zonder enige screening in een asielcentrum wordt toegelaten? Ik vraag mij ook af hoe een gezochte moordenaar zonder probleem ons land kan binnenkomen." Inderdaad, dat vragen wij ons ook af.
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:31   #17
polksalad
Burger

Standaard

zulke zaken bepalen het stemgedrag
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:32   #18
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
zulke zaken bepalen het stemgedrag
En dat is een spijtige zaak. Dat een groep crapuul een stem oplevert voor een extreem rechtse partij....

Overigens bedankt voor het opzoekwerk
Kay_ is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:34   #19
polksalad
Burger

Standaard

Graag gedaan en geef toe bepaald zulks niet het gedrag van menig mens en vooral ouders en grootouders?
polksalad is offline  
Oud 5 oktober 2006, 20:40   #20
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

@ alle idiots die hier nog nix zinnigs on-topic hebben gezegd aangaande de beginpost,

-Het feit dat ze NU op de kieslijst staat heeft ALLES met gemeentepolitiek te maken.... Dit topic staat dus wel juist!

-Ze staat oa. op de lijst om het stilzwijgen omtrend de asiel- en immigranten problematiek en criminaliteit aan te klagen. Ze is er nml. zelf slachtoffer van geweest.

Het feit dat een aantal onder jullie -onder het mom van misplaatste topic- geen argumentatie kunnen opbouwen zegt meer dan u denkt.
zorlac is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be