![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Onkelinx zit voor de zoveelste maal in problemen.
De arrestatie van DHKP-C-militant Bakar Kimyongur in Nederland zou heimelijk georganiseerd zijn door de regering met het doel hem te laten uitwijzen naar Turkije. De officiële versie van het verhaal luidt dat de man toevallig werd opgepakt toen hij in Nederland was, maar volgens Le Soir en La Libre Belgique houdt die stelling niet langer steek. De kranten baseren zich daarvoor op een verslag van een vergadering die twee dagen voor de arrestatie van Kimyongur plaatsvond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden Le Swaar en La Libre Onkelinkx in de problemen willen brengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wordt het eens geen tijd dat dat mens afstand neemt en het werk overlaat aan iemand die wel bekwaam is?
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Onkelinx onvoldoende betrouwbaar en geschikt is om Minister van Justitie te zijn. Zij is niet bepaald de persoon om de geloofwaardigheid van Justitie te vergroten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik las dat Laurette Onkelinx deze namiddag wordt geïnterpelleerd in de kamercommissie Justitie over de affaire-Hoxha.
De affaire veroorzaakt ook bij de magistratuur deining: de procureur van Antwerpen, Bart Van Lijsebeth, en procureur-generaal Christine Dekkers moeten vandaag tekst en uitleg geven aan het Hof van Cassatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onkelinx zit just ni in problemen. Onkelinx is gewoon Onkelinx.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er inderdaad, machten op den achtergrond bezig zijn, die haar ook beu zijn, ... dit is toch wel allemaal heel toevallig, het ene lijk na het andere dat uit de kast donderd... Nu ja exit laurette zou te schoon zijn om waar te zijn natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als Di Rupo woord houdt, zal dat ook gebeuren. Maar ja, wat is een woord waard voor een linkse ? Dat is al meermalen bewezen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn dat je niet het probleem Onkelinx ontkent.
![]() |
#12 |
|
![]() Ik zie haar niet als een probleem.
Wat zij veroorzaakt (zowel goed als slecht) is enorm pietluttig. Het word gewoon uitvergroot door de media en mensen hun nood aan sensatie. Wat die mensen al niet sensationeel vinden. Er zijn zovéél intressantere (en dus ook belangerijkere) dingen in het leven dan Onkelinx. Zelfs Thuis en familie en Big Brother zijn van véél groter belang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Daarom: handen af van Laurette...en Guenned...en de ganse zwik sossen...ik zou zelfs zeggen...vive Laurette...rètteketèt...
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() In de GVA zegt ze dat Verhofstadt niks aan haar te zeggen heeft,ja jong,dus de eerste minister heeft geen zeggenschap aan zijn ministers,laten vallen diene boel en nieuwe verkiezingen en dan Vlaanderen onafhankelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Het moet zijn de eerste minister heeft geen zeggenschap aan zijn PS-ministers
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() OK ge hebt gelijk,dus zeker splitsen dan kunnen ze ginderachter doen wat ze willen zonder dat ik mij nog moet schamen als ik in het buitenland kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() 't is gewoon een ongeloofelijk omhooggevallen wicht, en ik begrijp ook niet waarom ze nog niet verplicht is geworden om af te treden.. waarom blijft Di Rupo haar in bescherming nemen .. het antwoord is duidelijk het rot in de PS zit hem tot aan de schenen en niet meer tot in het verre Charlerloi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is de Waalse rooien ook alles gepermiteerd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 september 2006 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd, heeft mijn afkeer voor Onkelinx echter niets met het machtsspel van de politieke partijen of met de tegenstelling tussen extreem-rechts en de PS te maken. Ik ben haar als burger die reeds jarenlang actief is op gebied van Justitie meer dan beu. Ik begrijp eigenlijk zelfs niet hoe Onkelinx ooit Minister van Justitie is kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |