Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2006, 22:23   #1
Olivier Bronselaer
Banneling

Standaard Partij "Protest" ontmaskert Koran!

zie "de 12 oorlogsverklaringen in de Koran" op http://protest.skynetblogs.be

veel leesplezier en tot 8 oktober!
Olivier Bronselaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 22:41   #2
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Bronselaer Bekijk bericht

Ik vraag me af hoelang het gaat duren voor de GEDAPO voor jou deur staat.
Truder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 22:42   #3
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:

Veel meer dan 12 en het staat al wijdverspreid op het internet. Nieuw? Helemaal niet.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 22:49   #4
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En welke politieke partij neemt de koran als uitgangspunt dat je jouw "protest" daartegen laat horen?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 22:50   #5
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lees maar eens de Bijbel, daar zal je ook heel wat oorlogsverklaringen vinden!

Tot 8 oktober!

"Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water."
Pever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 23:03   #6
Truder
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
En welke politieke partij neemt de koran als uitgangspunt dat je jouw "protest" daartegen laat horen?
De SP.a?
Oud 20 september 2006, 23:03   #7
Truder
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht

Tot 8 oktober!
Zoek ze eens.
Oud 20 september 2006, 23:07   #8
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
De SP.a?
Ha ha, wat lach ik me toch te pletter..
Oud 20 september 2006, 23:08   #9
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Zoek ze eens.
Zoek ze zelf: http://www.evilbible.com/
Oud 20 september 2006, 23:33   #10
Jéhan
Partijlid

Standaard

Ik heb nooit begrepen hoe het komt dat het aantal moslimexperten op internetfora zo snel zijn toegenomen, zonder dat ze enige kennis hebben van het arabisch noch de koran. Om bijbelexpert te worden moet je ook vele jaren de bijbel bestuderen, de Koran - het arabisch - maakt het interpreteren nog moeilijker, en toch zijn hier mensen die op basis van enkele vrij geinterpreteerde vertalingen zich expert verklaren en bevoegd om de islam te veroordelen.

Het meest frappante is dat ze uiteindelijk geen haar beter zijn dan de moslimfundamentalisten zelf. Zij slagen er immers ook slechts in datgene uit de koran te halen wat zij wensen te lezen.
Welke fundamentalist is er het ergste? De moslim fundamentalist of de extreem-rechts? Uiteraard hij die tot de actie overgaat. De kloof is, zoals recentelijk gebleken, echter niet meer zo groot.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 06:27   #11
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
Ik heb nooit begrepen hoe het komt dat het aantal moslimexperten op internetfora zo snel zijn toegenomen, zonder dat ze enige kennis hebben van het arabisch noch de koran. Om bijbelexpert te worden moet je ook vele jaren de bijbel bestuderen, de Koran - het arabisch - maakt het interpreteren nog moeilijker, en toch zijn hier mensen die op basis van enkele vrij geinterpreteerde vertalingen zich expert verklaren en bevoegd om de islam te veroordelen.
Moet je dan 'expert' zijn om een mening te hebben over iets?

Heb je de Koran al eens gelezen kerel? Doe dat eens zou-ik-zeggen...
Echte moslims dienen de Koran letterlijk te nemen....en vele doen dat ook ('t is te zeggen...wanneer het hen uitkomt natuurlijk).

-Er staat LETTERLIJK in dat een man méér is dan een vrouw.....en wat zie je in de praktijk?....Juist. (ik blijf me erin verbazen dat er dan nog vrouwen zijn die dit verdedigen )
-Er staat LETTERLIJK in dat men ten strijde moet trekken tegen ongelovigen en Joden......en wat zie je in de praktijk?....Juist.
-.....

Dat boekje staat stijf van het geweld en de testosteron. Maar om dat te kunnen/willen zien, moet ge natuurlijk wel uw oogkleppen afdoen eh.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 06:35   #12
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht

Tot 8 oktober!
Jaja

En de kerken hier zitten dan ook stampvol ongeduldige potentiële terroristen eh

Sterke vergelijking..écht
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 08:27   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het meest frappante is dat ze uiteindelijk geen haar beter zijn dan de moslimfundamentalisten zelf. Zij slagen er immers ook slechts in datgene uit de koran te halen wat zij wensen te lezen.
Welke fundamentalist is er het ergste? De moslim fundamentalist of de extreem-rechts? Uiteraard hij die tot de actie overgaat. De kloof is, zoals recentelijk gebleken, echter niet meer zo groot.
Als ik jouw moslims redenering moet volgen, dan is elke moslim die het 7de eeuwse arabisch niet volledig machtig is, gewoonweg niet in de staat om te weten wat er in zijn eigen heilig boekske staat?

Op welke manier gaan ze dan ooit weten wat ze van Allah allemaal moeten doen en laten? Ge gaat me toch niet vertellen dat ze dat eerst laten vertalen door iemand die wèl het 7de eeuws arabisch machtig is?

Of zouden ze gewoon als papegaaikes wat onverstaanbare tekst broebelen?

En hoe leren degenen die het 7de eeuws arabisch dan wel machtig zijn deze taal aan als er geen vertaalbare woorden inzitten?

Voor je gemak staan online drie vertalingen in het engels, vertaald door twee arabieren die het engels machtig waren en één bekeerde engelsman die het arabisch heeft geleerd. Ik vermoed dat die mannen toch wisten wat ze geloofden?

En bovendien is er toch ergens een Nederlandstalige gevonden die een propere versie van de koran uit het arabisch kon vertalen! Kan je geloven dat dié persoon begrijpt wat de inhoud is?

Je kan alvast beginnen lezen (�*lle verzen staan er namelijk in!)

De Koran in het Nederlands

De Koran in het Arabisch en het Engels

Onnodig te vermelden dat ik me natuurlijk steeds baseer op de originele arabische teksten, maar voor de arabisch onkundigen zet ik er dan een vertaling bij zodat ze weten waarover het gaat.

Er zijn al voldoende analfabete papegaaien denk ik steeds.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 09:09   #14
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dag Wolfgang! Hoe is't ermee jongen?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 09:25   #15
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

6. "O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden, zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen

deze klinkt nog wel mooi nationalistisch meen ik

en verder : of het nu uit de koran komt of niet, de haat tegen het westen zit er diep in bij vele immigranten...
kijk maar naar parijs, waar men opnieuw rellen vreest...
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 10:07   #16
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hij die tot daden overgaat? Is wel de moslim fundamentalist. Wat betreft de kloof is niet zo groot meer, tussen vermoeden van een aanslag, of een aanslag ligt een zee van verschil u moet een zeer goede zwemmer zijn om dit een kleine kloof te noemen. maar ja, wat voor de een groot is, is voor de andere klein en vice versa. Zoallang men zich maar kan profileren als misionaris van die sekte.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 september 2006 om 10:11.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 10:34   #17
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts Bekijk bericht
6. "O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden, zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen

deze klinkt nog wel mooi nationalistisch meen ik

en verder : of het nu uit de koran komt of niet, de haat tegen het westen zit er diep in bij vele immigranten...
kijk maar naar parijs, waar men opnieuw rellen vreest...
Dit is wat men nu te verwerken krijgt door toedoen van laffe regeringen en symphatisanten van die sekte. Alleen al het feit dat deze allochtonen durven beweren dat ze slachtoffers zijn van discriminatie en racisme wijst erop met hoe een bedriegelijlke soort men te maken heeft. Hun sekte wordt erkend, kunnen zich vrij uiten wat betreft hun hoofddoeken gedoe, gaan zelfs stemmen op om hun te bevoordelen bij overheidsjobs, hun misdaden worden geminimaliseerd door hun symphatisanten en hebben een centrum ter hunnen beschikking gekregen waarmee ze politieke partijen die hun levenswijze niet zien zitten monddood kunnen mee maken of zelfs laten verbieden dit alles op koste van de autochtone belastingsbetaler, dus wie heeft hier last van disriminatie en racisme. Dus wat zal de toekomst brengen voor de volgende generatie's? Een rechtgeaarde politici zou in deze nepdemocratie zijn gezicht niet meer durven tonen uitschaamte en kijk de straatkanten zijn weer overvloedig versierd met wat, juist met smoelen van profiteurs en zakkenvullers maar begaan met de bevolking, nee toch niet met het minste wat betreft de eigen bevolking.
Oud 21 september 2006, 10:41   #18
ERLICH
Minister-President

Standaard

,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ha ha, wat lach ik me toch te pletter..
In deze maatschappij hebt u reden om te lachen klopt, u kunt hier gerust de bevolking uitlachen klopt, hebt bij manier van spreken een heel belzieke regering die ten uwe dienste staat klopt, u hebt hier een centrum kado gekregen waar u personen kunt laten door vervolgen klopt, maar de vraag is, gaat u ervan uit dat dat te pletter lachen gaat kunnen blijven duren en dat die kado's blijvend gaan zijn, wie weet?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 21 september 2006 om 10:43.
Oud 21 september 2006, 19:49   #19
FreedomAndLiberty
Burger

FreedomAndLiberty's schermafbeelding

Standaard

Efkes vraag aan Zorlac...

Moest Osama Bin Laden nu (ik zeg maar é) nen hindoe zijn of (beter nog) nen christen of nen protestant, zou ge daar dan tegen ageren?

Persoonlijke mening: Godsdienst is nooit een goeie zaak geweest voor de meeste godsdienstigen, van de kruistochten, over het huidig Joods imperialisme tot idd. het moslimterrorisme. Versta mij niet verkeerd, ik heb niets tegen de jood of moslim in de straat die een nut zien in x maal daags bidden (ik ben atheïstisch maar als zij daarin een moment van zelfreflectie zien, mij niet gelaten) maar wel tegen diegenen die gelovigen gebruiken voor hun commerciele, imperialistische, (vul in) doeleinden
FreedomAndLiberty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2006, 20:30   #20
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreedomAndLiberty Bekijk bericht
Efkes vraag aan Zorlac...

Moest Osama Bin Laden nu (ik zeg maar é) nen hindoe zijn of (beter nog) nen christen of nen protestant, zou ge daar dan tegen ageren?

Persoonlijke mening: Godsdienst is nooit een goeie zaak geweest voor de meeste godsdienstigen, van de kruistochten, over het huidig Joods imperialisme tot idd. het moslimterrorisme. Versta mij niet verkeerd, ik heb niets tegen de jood of moslim in de straat die een nut zien in x maal daags bidden (ik ben atheïstisch maar als zij daarin een moment van zelfreflectie zien, mij niet gelaten) maar wel tegen diegenen die gelovigen gebruiken voor hun commerciele, imperialistische, (vul in) doeleinden
Allemaal waar.
Alleen...
van de islam mag je geen kwaad woord zeggen of je bent een nazi.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be