![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik snap wel éen ding niet; ze kan misschien terug "gevoel" krijgen in haar arm, hoe kan dat???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() en hoe gaat ze een bad moeten nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Robocop ?
Als dat mens bij de politie gaat kuist ze alle Amerikaanse gangsterbendes op . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had een tijd geleden een reportage gezien op canvas over robot inplantaten. echt speciaal ze konden een blinden terug (vaag) laten zien een rat vanop een afstand besturen en een japanees jongentje zijn gehoor terug herstellen.
Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 17 september 2006 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toen ik die reportage zag stond ik toch ook met mijn mond open.
Maar die blinde die vaag kon zien was toch wel zwaar afgeritst, zijn operatie was succesvol en hij kon een beeld zin van 120 pixels. Maar enkele weken na zijn operatie stierf de uitvinder van het systeem en met hem de nazorg van het systeem. Nu ziet hij nog maar 6 pixels :s |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die een lidmaat verloren hebben behouden levenslang het gevoel dit lidmaat nog te hebben , het beruchte jambe fantome ofte spooklidmaat . Als die vrouw ook nog gevoel zou krijgen in die kunstarm zitten we met een mathematisch probleem , te weten : gevoel in haar verloren arm , gevoel in haar kunstarm en gevoel in haar rechterarm = gevoel in 3 armen ! Is hier sprake van het ontstaan van een octopus , wie zal het ons zeggen ? Jazeker mag het hier wel eens komen uitleggen , hij post hier een onderwerp en nu we vol vragen zitten trekt hij zijn kattenstaart terug . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Gevoel is er nog niet bij maar dat is een kwestie van tijd, druksensoren zijn al piepklein maar kontaktgevoeligheid..bvb strelen is technisch nog een probleem. Ook de mechanische hand zelf kan nog verder evolueren.
Bvb, zeer snelle reflex maar zonder veel vermogen er achter steken en eens ze iets wil vastpakken , overschakelen naar traag en wel vermogen. Want dat is een probleem met de robotica, het reageert nog sloom, en daardoor schokkerig. Om gevoel te krijgen moeten de sensoren in de hand dus dat gevoel kunnen vaststellen, eens dat kan is het geen probleem meer. Laatst gewijzigd door benarty : 17 september 2006 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel dat die vrouw valt op haar robotarm , gaat ze dan pijn voelen ? Ik ken eerlijk gezegd niet veel over die technologieen , maar het lijkt mij wel interesssant . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die vrouw gewoon blij is dat ze terug iets kan vastpakken.
En hare vent waarschijnlijk ook. Hoe snel kan zo ne robotarm eigenlijk? Turn me on, baby. Rev it up!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook hoop ik dat er op dat moment geen fout gebeurd zoals het plots samentrekken van bepaalde schroeven en moeren... Ouch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ge diejen arm maar gene Windows laat draaien. De gevreesde 'Blue Dick of Death' indachtig...
![]() |