![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Omdat we constant de VS en zijn bondgenoten schofferen en een (gewezen) terroristenleider als een koning in de Kamer van Volksvertegenwoordigers ontvangen hebben - zonder dat onze vertegenwoordigers vragen mochten stellen. - zullen we niet vlug ongerust moeten zijn...
Citaat:
Ik ga me alleszins een boerka aanschaffen... Het kan natuurlijk zijn dat die videoboodschap een initiatief van de NWO is om de mensen (nog meer) schrik aan te jagen... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
.
Laatst gewijzigd door Reza : 14 september 2006 om 19:14. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister
|
De mislukte aanslagen in Duitsland zouden gepleegd worden vanwege de publicatie van de beruchte cartoons. Het gaat gewoon om het vinden van een excuus. Voor ons land zullen ze ook wel iets vinden.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Dreig, dreig, dreig.
Ze zouden beter die ouwe broekschijtende zageman eens een napalmbadje bezorgen.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
wegens het verbod op het dragen van de hoofddoek
't is toch maar een lapje stof? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Voor de Islamieten is dat maar een excuus, iedere reden om ongelovigen af te slachten zoals hun geloof dat opdraagt is een goede.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
Vrij hilarisch, dat ze een toch vrij arabisch-welgezindt land als Frankrijk viseren. Een paar aanslagjes daar en misschien komen ze op het Elysée dan wel tot het besef waar hun échte belangen liggen en verflauwen hun arabofiele gevoelens wat.
Nu ja, er werden toch ook al franse journalisten in Irak ontvoerd, erg nauw kijken ze dus niet wat betreft westerlingen. *** bovenstaande reactie was niet vrij van cynisme en geeft derhalve aanmoediging noch goedkeuring aan aanslagen *** |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar wat mij vooral opvalt is dat Al-CIAda blijft dreigen met aanslagen, dit moet zeker de 1000ste keer zijn, maar er in de praktijk nooit veel van terecht komt. Gelukkig maar! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat moslims daardoor een beetje geprofiled worden is begrijpelijk en verstandig. En aangezien ik niets te verbergen heb, maakt het mij niet uit. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|