Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 13 september 2006, 13:19   #1
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard Wetterse flaminganten blazen warm en koud

Wat is er in Wetteren aan de hand?
Wat bekokstoven die flaminganten van het VB en de N-Va daar?
Kunnen ze eens klare taal spreken, i.p.v. mekaar tegen te spreken?
Uiteraard is het voor N-Va'ers schaamtelijk om met het VB te moeten samenwerken, om verschillende redenen:
-de N-Va-top is daar niet voor
-op gemeentelijk vlak kunnen ze het schaamlapje van een front voor de Vlaamse onafhankelijkheid niet omgorden.

Het Nieuwsblad toont aan dat er warm en koud geblazen wordt:

De voorbije dagen werden de geruchten over een mogelijke kartelvorming tussen N-VA en Vlaams Belang in Wetteren steeds hardnekkiger. ,,Dit is een verkeerde interpretatie'', zegt Luc Eeckhaut.

Bruno Stevenheydens, regio-voorzitter Sint-Niklaas-Dendermonde schrijft er: ,,Zowel ikzelf als arrondissementeel N-VA-voorzitter Luc Eeckhout hebben aan Kanaal 3 bevestigd dat er gesprekken zijn met het oog op een kartel.

Persoonlijk hecht ik deze keer meer geloof aan wat Bruno Stevenheydens, regio-voorzitter Sint-Niklaas-Dendermonde schrijft, gezien de wispelturige politieke carrière van Wetterse N-Va-coryfee Eeckhaut (arrondissementeel voorzitter VU-Jongeren//cabinetard Schiltz-Spirit// N-Va bij opdoeken VU// samen met echtgenote naar VLD// nadien onafhankelijk// dan weer naar N-Va als arrondissementeel voorzitter// nu blijkbaar in kartel met VB//......................... )

Speel eens open kaart, beste Wetteraars, en toon respect voor uw kiezers.
Oud 13 september 2006, 14:44   #2
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Als jij Stevenheydens gelooft, is dat jouw zaak, maar die man betrouw ik anders ook voor geen cent.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 13 september 2006, 14:52   #3
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Vlaams Belang gaat daar toch al een kartel aan met enkele geschorste N-va' ers? ze komen daar op onder de naam Vlaamse eenheid.

Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 13 september 2006 om 14:52.
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 13 september 2006, 15:52   #4
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als jij Stevenheydens gelooft, is dat jouw zaak, maar die man betrouw ik anders ook voor geen cent.
Is nochtans zeer popualir in beveren en leidt niet aan chronisch geheugenverlies zoals mr De wever. Die de ene dag zegt dat hij nooit met de VLD over een kartel gesproken heeft... en de andere dag zich al een beginselverklaring herinnert.

Om nog maar te zwijgen over al die andere uitspraken en het tegengestelde handelen.

Ik stel trouwens vast dat VVB'er en en x-n-va'er Luc VAN DEN WEYGAERT
in Hove ook voor een kartel met het VB kiest ipv zoals de n-va de franskiljons van CdenV en VLD te steunen.
ilfalco is offline  
Oud 14 september 2006, 15:04   #5
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Is nochtans zeer popualir in beveren
Terwijl iedereen als een konijn naar de Antwerpse lichtbak staart, zou Stevenheydens in Beveren wel eens de eerste VB-burgemeester kunnen worden. Vriend en vijand zijn het er in Beveren over eens dat het VB er op een score tussen de 40 en de 50 pct afstevent.

Laatst gewijzigd door baarle : 14 september 2006 om 15:05.
baarle is offline  
Oud 14 september 2006, 15:08   #6
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Uiteraard is het voor N-Va'ers schaamtelijk om met het VB te moeten samenwerken, om verschillende redenen:
-op gemeentelijk vlak kunnen ze het schaamlapje van een front voor de Vlaamse onafhankelijkheid niet omgorden.

De voorbije dagen werden de geruchten over een mogelijke kartelvorming tussen N-VA en Vlaams Belang in Wetteren steeds hardnekkiger. ,,Dit is een verkeerde interpretatie'', zegt Luc Eeckhaut.

Bruno Stevenheydens, regio-voorzitter Sint-Niklaas-Dendermonde schrijft er: ,,Zowel ikzelf als arrondissementeel N-VA-voorzitter Luc Eeckhout hebben aan Kanaal 3 bevestigd dat er gesprekken zijn met het oog op een kartel.

Persoonlijk hecht ik deze keer meer geloof aan wat Bruno Stevenheydens, regio-voorzitter Sint-Niklaas-Dendermonde schrijft, gezien de wispelturige politieke carrière van Wetterse N-Va-coryfee Eeckhaut (arrondissementeel voorzitter VU-Jongeren//cabinetard Schiltz-Spirit// N-Va bij opdoeken VU// samen met echtgenote naar VLD// nadien onafhankelijk// dan weer naar N-Va als arrondissementeel voorzitter// nu blijkbaar in kartel met VB//......................... )

Heb uw post driemaal herlezen, en het is me nog steeds niet duidelijk wat uw probleem precies is. Er is in Wetteren een lijst "Vlaamse Eenheid" ingediend, bestaande uit VB-ers en (geschorste) NVA-ers. Dat is publieke informatie, dat kan iedereen nagaan.

Dat zo'n voorbeeld u in hoge mate verontrust, kan ik begrijpen, maar termen als "hardnekkige geruchten" en "warm en koud blazen" komen in de bovenstaande context wel enigszins hilarisch over.

Laatst gewijzigd door baarle : 14 september 2006 om 15:08.
baarle is offline  
Oud 14 september 2006, 15:15   #7
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

uw fixatie speelt weer op Super
maar uwen haring braadt precies niet, ik zie hierboven geen VB ers met NVA ers in de clinch gaan ...
Anna List is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be