![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.belgischeunie.be/nl/phc.jpg
In Ukkel komen énkel eentalig Franse partijen op, met uitzondering van één partij, één schittering aan de hemel, een fonkelende diamant die haar licht uitstraalt over heel België: de BUB. BUB zal opkomen voor échte tweetaligheid in Brussel. Weg met de Franskiljonse provocateurs, weg me flaminganten die Brussel in de armen van Frankrijk duwen... en leve de verzoeningsgezinden, leve de echte tweetaligheid! Wij doen dus ook een warme oproep aan alle verstandige mensen in Ukkel om dit jaar eens niet op een lijst te stemmen die er op uit is de verhoudingen tussen de verschillende gemeenschappen te verslechteren en te kiezen voor de BUB die radicaal kiest voor verandering: een écht tweetalig Brussel in unitair België waar het goed om leven is voor ál haar inwoners. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u ziet is de BUB de énige kans op Nederlandstalige vertegenwoordiging in Ukkel.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De enigste vlamingen die ik ken in Ukkel, zijn pure Flaminganten.
Veel geluk ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 28 september 2006 om 17:17. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch maar op de enige Vlaming die opkomt, Hans Van de Cauter? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() heb 1 partij nagekeken, en uw uitleg klopt al niet meer: er staan VLD'ers op de lijst van de MR. Tot zover uw claim dat er enkel ééntalig franse partijen opkomen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Dan stem ik liever niet. Kan mij al niet schelen dat zo'n stem dan naar de meerderheid zou gaan. Puur princiepe kwestie.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeno ge maakt reclame voor een impliciet Belgicistisch initiatief.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()