![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Patrick Coeman de man die als kenner van de BBET voor de staatstelevisie mag optreden, en zelf een fervente wapenfreak is. Schrijft op zijn site dat zijn zoon van 14 jaar opgepakt is geweest door de politie omdat hij, en ik citeer: “Wat is er voor 14jarige pubers spannender dan met een pistool in een park aan een vijver de stoere uit te hangen?” … “Het vervolg is klassiek. Van schieten naar een tak wordt het al gouw schieten op een eend of zwaan en verontwaardigde toeschouwers telefoneren terecht naar de politie.”
Dit plaatste hij op zijn site in “July 13th, 2006 at 12:00” bron: http://soswatch.skynetblogs.be/ Jawadde! ![]() Laatst gewijzigd door Bourne : 19 september 2006 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou die geen tante hebben bij het VB... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Is Coeman geen familie van Rob Verreycken? Ik dacht dat ik dat ergens gehoord of gelezen had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat ie zijn schoonbroer was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() wacht tot die zoon tegen zijn vader gaat revolteren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Hij is zelf trouwens ook een wapenfreak .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In dat geval was het zijn zwager.
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ha, daar heeft die kleine zijn wapen vandaan. Achter de rug gestolen uit papa's kast.
Heeft hij misschien uit wraak omdat hij hierdoor gestraft is, ook 17 kogels meegegritst en bewaard tot een goed moment? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door athena
![]() Ondertussen ex-schoonbroer. Verreycken was getrouwd met de zus van de vrouw van Coeman. En het is ook niet mijn broer.... ![]()
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Dit verhaal bewijst volgens mij alleen maar wat een triestig familiaal gebeuren de hele Belgische politiek is.
Noch de meerderheidspartijen, noch extreem-links, noch extreem-rechts ontsnapt daar blijkbaar aan. Men neemt hier politieke standpunten aan omwille van persoonlijke haat. Niet omwille van een redelijke overtuiging, na lang over een bepaalde kwestie nagedacht te hebben, blijkbaar. Het is allemaal woede, rancune, afgunst. En dit was dan een geval van een "rechtse" die "links" is geworden, terwijl de "rechtsen" hier berichten zetten over Patrick Janssens privéleven, of over de familiale banden van Onkelinckx. Allemaal roddel en achterklap. Geen wonder dat dit land vierkant draait, als dat de basis is waarop men politieke argumenten baseert.
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Noem mij één westers land waar dit kan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President