![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() IS YOUR MIND CORRUPTED?
TAKE A LOOK AT THE PICTURE FIRST . .. . SO, WHAT DID YOU SEE ? NOW PROCEED AND READ THE FOLLOWING EXPLANATION OF WHAT YOU REALLY SAW . . . I'M SURE YOU'LL FIND THIS VERY INTERESTING . ![]() Research has shown that young children cannot identify the intimate couple because they do not have prior memory associated with such scenario. What they will see are the nine dolphins. Additional note: This is a test to determine if you already have a corrupted mind. If it's hard for you to find the dolphins within 3 seconds, your mind is indeed corrupted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uiteraard eerst het naakte koppeltje gezien. Met een beetje moeite heb ik de dolfijnen gevonden, binnen de drie seconden !!
Maar wanneer ik blijf kijken dan komen steeds die man en vrouw terug te voorschijn, en moet ik echt mijn best doen om de dolfijnen te blijven zien. Heel interessant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar, ik zie alleen een buikige fles met stop.
![]() ![]() ![]() Is mijn geest nu gecorrumpeerd?
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik zie twee naakte dwergen die een onthoofde kameel verkrachten.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is de fles vol? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ik zie niets. Ik zal toch eens naar de oogarts moeten gaan.
![]() Die dolfijnen zijn er maar later bijgetekend denk ik. ![]() Verdorie ik heb ne corrupted mind. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wat voor een perverse geest tekent er nu een naakt koppeltje op een vaas, gooit er wat dolfijntjes bij en laat dat dan aan kinderen zien??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Psycho is duidelijk niet aan boskabouters besteed.
![]() ![]() Maar wie helpt mij de negende dolfijn te vinden? Ik zie er een tussen het vrouwtje haar benen, twee langsheen haar dijen & twee langs haar armen, een kleintje die zich onder haar borsten heeft genesteld & twee langsheen de armen van de man. Maar waar heeft die duivelse negende dolfijn zich verschanst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Nu ik toch al bekend sta als een corrupt mind zal ik maar zeggen waar die 9de zit zeker volgens mij.
Die zit jawel gewoon tussen die man en die vrouw. Ge kunt die nog...niet zien. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dolfijnen?????????????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Pfft, dit testje bewijst niets, behalve dan dat kinderen goeie ogen & veel verbeelding hebben om zo'n petieterige & slecht getekende dolfijnen te kunnen ontdekken.
... Ok, ik heb gewoon een perverse geest, maar ik ben niet half zo pervers als de vent die die tekening gemaakt heeft én aan jonge kinderen heeft laten zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmm, en beweegt die sex-scene ook bij jullie?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie helemaaaal geen dolfijnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had altijd al vermoedt dat ik corrupt minded was, en nu weet ik het zeker. En, PROUD OF IT!
![]()
![]() |