![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De electriciteitsrekening gaat... STIJGEN! Nauwelijks een half jaar na de "vrijmaking" van de "markt" voor electriciteitsleveranciers. Reden: de gemeenten krijgen nog maar weinig inkomsten uit de intercommunales.
De profeten van de liberaliseringen zijn er steeds als de kippen bij om overal rond te bazuinen dat de prijzen voor de "consument" zullen dalen. We zullen het merken. Gemiddeld zal de electriciteitsrekening van de Vlaming volgend jaar met 15 euro per jaar de hoogte ingaan. ![]() Liberaliseren = ten voordele van plutocratische identiteitsloze zakkenvullers, ten nadele van de gewone man. Kom bij de nationaal-revolutionaire beweging en strijd mee tegen de kapitalistische uitbuiters! Kom bij de VLAAMSE JONGEREN MECHELEN, de enige nationaal-revolutionaire jongerenorganisatie in Vlaanderen! WWW.VJM.CC |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) Na enige tijd zal sowieso de consument hier toch zijn voordeel bij doen
bovenal 2) dit heeft natuurlijk niets te maken met liberalisme, daar dit natuurlijk overduidelijk helemaal geen rechtstreeks gevolg is van het vrij maken van de markt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ben ik nu zo dom,of begrijp ik het verkeerd?? Waarom moeten de prijzen verhogen?? Vroeger zat die vergoeding aan de gemeenten toch ook vervat in de prijs??
Dus als de prijzen hetzelfde blijven kan alles zoals vroeger blijven??? Waarom dan duurder??? En ze halen toch ook opbrengst uit de intercommunales. Aan wie betalen de andere leveranciers dan hun vervoer??? Help mij want ik kan niet meer volgen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik u er op wijzen dat die edele ondernemers NIKS zouden zijn zonder die gewone man die als klant/consument langskomt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Nu moet ik toch zeggen dat Guderian hier de nagel op de kop slaat.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat ook binnen het Blok het zogezegde anti-establishment karakter van de partij door niet iedereen meer op prijs wordt gesteld. Enfin vroeg of laat worden alle fasco's vazallen of in ieder geval bondgenoten van de burgerij. Nu dat probleem is niet voorbehouden aan de rechterzijde alleen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Het is een menselijke zwakheid denk ik. Ook U kan het overkomen solidarnosc.
![]() Eens ge in de kaas kunt kruipen en de heerlijke kaas in overvloed binnen handbereik hebt ........... Het zijn sterke karakters die dan neen kunnen zeggen.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eindelijk zie ik dat er toch redelijk veel mensen zijn die dezelfde standpunt als ik met me delen. Namelijk het enige doel die onze liberale prutsers voor ogen hebben is de neergang van Vlaanderen. En ik kan u honderden voorbeelden geven waarbij onze zogezegde paarse 'vrienden' plat op de buik vallen voor het kapitalisme en onze waalse profiteurs.
En één daarvan is de liberalisering van de electriciteitsnet. "Een goede zaak voor onze bevolking, we zullen uiteindelijk minder moeten betalen, we zullen er allemaal beter van worden" dat waren nog de woorden van onze leugenaars voor die vrijmaking. En nu dat hun leugentjes uitkomen door o.a. de prijsverhoging van de electriciteit hoor en zie je ze niet meer. Maar ja misschien begrijpelijk want onze oversolidaire ministers hebben de sociale solidariteitsbijdrage aan de walen, die nu al neerkomt op een royale som van 400 miljard bef, met een grote zwier verhoogt. Hoeveel precies is niet bekend, of wordt mss niet bekend gemaakt, wie weet. En ja, onze moeder thérésas moeten toch ergens het geld vandaan halen, niet?! En de Vlamingen moeten dan maar een beetje meer betalen, hé, pourquoi pas! Conclusie; smijt die paarse kleuters van hun troon en zet er bekwame mensen op!! LEVE HET VLAAMS BLOK!
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Off-topic dus over te slaan :
Citaat:
Gelukkig is dit niet de juiste definitie van "de ondernemer", maar enkel van toepassing op AyneRund. En, nog iemand op straat gezet vandaag, Ayke ? Of was het een mindere dag ...
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() ....AyneRUnd......
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb hem. ![]() Ook off topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gemakkelijker om bestaande paden te betreden dan nieuwe. ![]() ![]() Vandaar de slogan. Fuck the system or the system fucks you. 8) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je geen lid bent van een groep of organisatie dat je daarom ook je eigen mening niet moogt zeggen!
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |