![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() In Heers zijn 2 auto's van CD&V kandidaten bekrast. Waar gaat dat toch heen? Niemand kan nog fatsoenlijk politiek voeren...
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook een Carbeque? of zijn ze ginder nog niet doorgedrongen?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moord, brand, politie! Twee wagens! Weer typisch die linkse vechtersbazen die tegen het Vlaams Bela... Oh, Cd&V zeg je?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig als jij het voor hen doet.
#6 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk moet men opassen met zo'n uitspraken, het kunnen evengoed mensen zijn die toevallig kandidtaten zijn voor de volgende verkiezingen. Er zijn meer dan 30.000 kandidaten, als ieder vandalisme op die mensen zogezegd een politieke aanslag zou zijn word het een circus.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij het Vlaams Belang worden deze zaken gelukkig vergoed, iedere verkiezing gebeuren zo wel zaken. Ik vraag me af of het bij de CD&V ook vergoed word door de partij. Voor welke partij je ook bent; je sluit sws een doelgroep van de samenleving uit. De VB'ers waarvan hun woning beklad is mogen dus gerust op beide oren slapen en hoeven geen schrik te hebben, het word terugbetaald. Ze mogen gerust nog tien borden zetten met de kop van een lachende Dewinter op, het maakt niets uit. Het geeft enkel slechte reclame voor de politiek correcten. Feit is nog altijd dat de gemiddelde levensduur van een politieke affiche bij het Vlaams Belang lager is dan de rest. Maw VB affiches worden rapper afgescheurd dan andere. Verdraagzaamheid moet van 2 kanten komen, wanneer traditionele partijen openlijk het Vlaams Belang beschimpen kunnen sommigen zich geviseerd voelen. Iemand als Karel De Gucht vindt iedere Vb stemmer een racist en Jaco Van Dormael (cineast in Le Soir) zei "Al wie extreem-rechts stemt, zijn klootzakken" Je begrijpt dat we dan snel in een soort van conflictmodel terechtkomen. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eh... ik wou links even helpen. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Het Vb kantoor in Deurne is al beschoten, pogingen gedaan om de ruiten in te kloppen en dat ligt op een drukke baan (Turnhoutsebaan).
Ik heb zelf de kogelinslagen gezien ... Wanneer is het feest van de verdraagzamen nu weer ? 01 oktober... ? |
![]() |