![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie vind je het beste? | |||
Dirk Debeys klinkt mij het best in de oren. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 52,63% |
Ik ga voor die jongeman die multicultureel wil zijn. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 47,37% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dirk Debeys. De parodie op de rechtse medemens gemaakt door weldenkend links.
http://www.youtube.com/watch?v=5aCGERPYtD0 Voor wie sympathiseer je? Voor Dirk Debeys of voor de persoon die aanbelt? Deze peiling omdat ik denk dat Tom zijn job veel te goed doet en veel mensen gaat laten verzuchten dat er eindelijk ene op tv zo mag spreken, ook al weten ze dat het een parodie is.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2006 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoon die aanbelt .... denk niet dat het getuigt van veel intelligentie om een scheldtirade af te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() En wat heeft deze opmerking nu te maken met het concert? Allé, na al die jaren snap ik, ondanks de minimale inhoud, nog altijd niet goed de logica van een VB'er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik las iets over een pro-pedo-petitie die dan op de één of andere manier wordt verbonden aan het rechtvaardigen van uitkafferen van mensen. Soit, voor één keer doe ik zoals een VB'er: niet bij dergelijke zaken nadenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet dat soort dingen als "vb'ers kunnen niet denken" nog wat meer herhalen. Dat maakt dat mensen die VB stemmen natuurlijk meteen willen terugkeren naar de goede stal. NOT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar terug naar de peiling. Je leidt me af.
Dirk Debeys zijn pleidooi of de overtuiging van de aanbeller? Stem in de peiling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik kan moeilijk andere conclusies trekken wanneer iemand een pedo-petitie begint te linken aan het concert om dergelijke onbeschoftheid toe te juichen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij had toch problemen met iemand die iemand uitkaffert aan de deur? Wat doe je met iemand die je een serieus falende stofzuiger wil verkopen aan de deur? Ook bekeren tot het communisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 28 september 2006 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik zou die prototype VB'er wel eens willen zien. Is het Knuppel, of Luc Broes? Is het Jazeker? Is het Vercetti? Wie is het?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2006 om 02:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, echt... sta jij buiten te wachten op de postbode?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 september 2006 om 02:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Toch wel, maar ik praat wel eens met de mensen die de reclame komen ronddragen. Helaas is dat tegenwoordig met de postbode moeilijker geworden, liberalistische efficiëntie en georoute....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb een brievenbus omdat ik naar het werk ga om 9.30. dus ik snap niet dat je 5 uur buiten staat te wachten op de postbode die dankzij de sp.a het noorden kwijt is omwille van zijn georoute programma die hem het noorden en westen moet tonen. Leer je echte vijand kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat ik de Sp.a niet meer links noem ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziek gewoon.... links denkt dat ik niet weet hoe een postbode moet werken, terwijl ik vind dat een postbode een serieuze job doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Dirk Debreys is dan ook magniefiek neergezet. Het lijkt wel een forumtiepetje. Ik snap wel dat jazeker de grap er totaal niet van in ziet. Waarschijnlijk lijkt hem nog op dien Debreys ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 28 september 2006 om 02:36. |
![]() |
![]() |