![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() voor de VLD: Guy Verhofstadt
CD&V: Stefaan Declercq S.P.A.: Steve Stunt of Johan Vandelanotte, ik denk wel de eerste Vl. Blok: Frank Vanhecke Agalev: Mieke Vogels NVA: Geert Bourgois Voor de VLD ziet het er naar uit dat Herman Decroo de Senaatslijst zal duwen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal bedriegers die op een lijst gaan staan goed wetend dat ze niet eens de bedoeling hebben in de senaat te gaan zetelen. Ik noem dat flagrant kiezersbedrog.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Jamaar, wie bedrogen wordt, heeft de moeite niet gedaan om zich deftig te informeren. Wie niet 'bedrogen' wil worden, brengt toch gewoon een voorkeurstem uit voor de kandidaat die niet zal bedriegen...
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Van al degene die ik hier opgenoemd heb zal er GEEN enkele in de Senaat blijven, daar ze ook op de kamerlijsten zullen fungeren en mie vogels keert direct terug naar de Vlaamse regering.
En van Decroo is het niet om de gemoederen te bedaren hoor want ook hij zal op de tweede of derde plaats van de kamer staan. Ook FDW zal op een lijst staan goed wetende dat hij toch naar de Vlaamse parlement zal terugkeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik wil weten WAAROM al die tv-gezichten op lijsten gaan staan waarvan ze van te voren weten dat ze er op verkozen zullen worden voor de bok zijn kl*ten ![]() Hoe je het ook draait of keert, dit is je reinste kiezersbedrog ![]() Maar natuurlijk wilt iedereen bedrogen worden. ![]() Wil iedereen vol overtuiging voor deze zooi gaan stemmen. ![]() En of ze weten dat de groten hoop zich toch niet (meer) informeert!!! ![]() Rap je kiesplicht vervullen en op een tv-gezicht stemmen en wegwezen! ![]() Weet je wat ze hiermee hebben uitgehaald, Bartje ![]() Dat ik volgende keer op ALLE VROUWEN van het Vlaams Blok stem ![]() Zelfs uit een blanco stem zullen ze begot geen voordeel halen, het schorremorrie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer krijgen ze van mij een vlammende proteststem zoveel is zeker ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |