Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2006, 06:55   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Een kalmeermiddel waarvan je sterft!

Als er zoiets gebeurd zouden wij allemaal op straat moeten komen.
Het is onaanvaardbaar in een rechtstaat.
Op die manier kan men morgen iedereen gaan opruimen.
Met de antiterrorisme wetten hebben zij nu al te veel bevoegdheden waarvan misbruik kan worden gemaakt.
Wij gewone burgers zijn daar weeral de dupe van!
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 07:02   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Raspoutine,

Ooit al van allergie gehoord bv, ... als ge een allergische reactie doet op een stof die ze u inspuiten en ze zijn er nie rap genoeg bij, ja dan gade daar van kapot.

Of 't is misschien wel een stress dode, hé, ...

Ge weet wel gelijk de Guido Demoor, die marokaansen dief heeft zich zo koleirig gemaakt in de isoleercel dat m doodgevallen is hé...

Ge denkt toch niet dat ik op straat ga komen voor zo'n banaal feit, een gangster die doodvalt in den bak. Nauwelijks het vermelden waart als ge het mij vraagt,...

Die rellen daarachter, dat is iets voor op t straat te komen, ... een winkel in de fik steken en auto's in brand steken van mensen die daar niks mee te zien hebben, ... weer een fantastische heldendaad van onze allochtone vrienden... Ze leveren nog maar eens het bewijs van hoe ze werkelijk zijn...

En daarachter schijnheilig loretje die de vader van dat krapuul wat gaat uitnodigen en gaat troosten, voor wat ? heeft ze dat ook gedaan met de slachtoffers van dien onozelaar ?

Wete, ik zou wel eens willen weten waarom ze die gangster moesten kalmeren eigenlijk, was hij de isoleercel aan 't afbreken misschien, of vormde hij misschien een gevaar voor zijn eigen...

Misschien heeft m wel met zijne kop zo hard op de muur staan bonken dat z m wel een spuit moesten geven, ...

Wacht dus maar effe af, wat de wetsdokters zeggen hé, over de doodsoorzaak.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 07:12   #3
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nog schooner dat krapuul heeft molotovcoktails binnengesmeten in een ziekenhuis !

Ik ga hier niet neerschrijven van wat ik vind dat we zouden moeten doen, of wat de flikken of het leger zouden moeten doen om even duidelijk te maken dat , zoiets niet door de beugel kan.

komaan jongens een kliniek met mensen die zich niet kunnen redden in 'geval van een brand, zijn die nu werkelijk kompleet van de pot gerukt !

en dan de sleutels pieken van de hulpvoertuigen, de hulpverlening dus nog eens moedwillig saboteren !

Dat vraagt om wel wat meer dan 30 aanhoudingskes hé, ... Heel dat gedrag van die "jongeren" begint zo mijn kloten uit te hangen, dat ge nog blij moogt zijn dat ge met Dewinter en Annemans te doen hebt, en niet met mij.
Oud 27 september 2006, 07:17   #4
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Met de antiterrorisme wetten hebben zij nu al te veel bevoegdheden waarvan misbruik kan worden gemaakt.
Als ik dokter was, stuurde ik alle Marokkanen héél vriendelijk door naar een linkse collega. Stel dat die Marokkaan plots iets overkomt dat hemel en hel niet hadden kunnen voorkomen: mijn praktijkruimte naar de knoppen en misschien een mes in mijn lijf. Hallo, discriminatie? Wie slaat hier zijn eigen ruiten in?
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 07:33   #5
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je leeft als een gewoon burger kom je met zulke toestanden niet in aanraking, maar als er eens iets gebeurd met een criminele allochtoon staat het land in rep en roer, laat al deze amokmakers opdraaien voor de kosten, dan geloof ik terug in gerechtigheid, nu is het een lachertje.
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 07:34   #6
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat vraagt om wel wat meer dan 30 aanhoudingskes hé, ... Heel dat gedrag van die "jongeren" begint zo mijn kloten uit te hangen, dat ge nog blij moogt zijn dat ge met Dewinter en Annemans te doen hebt, en niet met mij
Zijn voor mij 30 aanhoudingen te veel.
Het zou het leger en de politie gewoon even een schietoefening met bewegende schijven laten houden. Dan zijn ze ook beter voorbereid om in het buitenland te gaan helpen en de rekeningen van deze oefeningen naar de ouders van dat krapul sturen. De belastingbetaler moet toch niet opdraaien voor de opvoedingsfouten van die mensen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 07:37   #7
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor sommige mensen kan zelfs een aspirine dodelijk zijn.
Voor andere zelfs gewone koemelk.
Wie zich gedraagt moet niet worden plat gespoten en loopt dan ook zulke gevaren niet.
Oud 27 september 2006, 08:05   #8
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard

@ Raspoutine:
Als die kerel nu gewoon 's morgens ging werken, 's avonds thuis kwam, zijn kinderen groot bracht. Soit, een gewoon leventje zoals een gewone burger van dit land.
Maar als men met vuur speelt verbrand men zijn vingers! Die kerel hebben ze opgepakt voor bepaalde feiten. En als je deze feiten pleegt, ben je er van bewust dat men tegen de lamp kan lopen.
Blijkbaar is dit een manier van denken die bij jou niet opkomt.
Van mij mochten ze alle criminelen spuitjes geven, zodoende blijven ze een maandje kalm en tot het besef dat ze fout bezig zijn.
En nog iets... als het een moslim is en het is bewezen dat het om een crimineel gaat, verplicht begraven in een varkenshuid, zodoende kan hij nooit naar zijn maagdenhemel gaan.
Als deze boodschap overkomt naar deze gemeenschap, zal men zich snel aanpassen aan onze wetten.
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 08:29   #9
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
@ Raspoutine:
Als die kerel nu gewoon 's morgens ging werken, 's avonds thuis kwam, zijn kinderen groot bracht. Soit, een gewoon leventje zoals een gewone burger van dit land.
Maar als men met vuur speelt verbrand men zijn vingers! Die kerel hebben ze opgepakt voor bepaalde feiten. En als je deze feiten pleegt, ben je er van bewust dat men tegen de lamp kan lopen.
Blijkbaar is dit een manier van denken die bij jou niet opkomt.
Van mij mochten ze alle criminelen spuitjes geven, zodoende blijven ze een maandje kalm en tot het besef dat ze fout bezig zijn.
En nog iets... als het een moslim is en het is bewezen dat het om een crimineel gaat, verplicht begraven in een varkenshuid, zodoende kan hij nooit naar zijn maagdenhemel gaan.
Als deze boodschap overkomt naar deze gemeenschap, zal men zich snel aanpassen aan onze wetten.

Als ik het goed begrijp mag ONKELINCKX haar winkel sluiten...
Ze zijn allemaal schuldig.
Goed voorbeeld, als wij een keer naar het buitenland gaan en we worden per ongelukkig verdacht van...
Geen verdediging, geef hem maar de spuit t'is toch maar een Vlaming...
Oud 27 september 2006, 08:41   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed voorbeeld, als wij een keer naar het buitenland gaan en we worden per ongelukkig verdacht van...
Komaan zeg, nu overdrijft ge toch wel weer wa hé, ...

ik denk dat ge eens moet klappen met verpleegsters of flikken die in het holst van de nacht, met drugverslaafden te doen hebben of alcoholiekers die uitfreaken enz...

Of halve zottekes die ineens stemmekes horen en hun pilletjes niet gepakt hebben, nog geen 5 robocops houden dat soort figuren in bedwang.

Daar is maar een oplossing voor kamer met zachte wanden, en een kalmeermiddelke al dan niet in combinatie met de dwangbuis.

Moest hij zijn eigen doodgestampt hebben van agressie, dan had je de eerste geweest die had geroepen : "hadden ze die man dan geen kalmeermiddelke kunnne geven ! "
Oud 27 september 2006, 08:51   #11
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Komaan zeg, nu overdrijft ge toch wel weer wa hé, ...

ik denk dat ge eens moet klappen met verpleegsters of flikken die in het holst van de nacht, met drugverslaafden te doen hebben of alcoholiekers die uitfreaken enz...

Of halve zottekes die ineens stemmekes horen en hun pilletjes niet gepakt hebben, nog geen 5 robocops houden dat soort figuren in bedwang.

Daar is maar een oplossing voor kamer met zachte wanden, en een kalmeermiddelke al dan niet in combinatie met de dwangbuis.

Moest hij zijn eigen doodgestampt hebben van agressie, dan had je de eerste geweest die had geroepen : "hadden ze die man dan geen kalmeermiddelke kunnne geven ! "
Zijn wij wel zeker dat het een dokter was die de spuit heeft toegediend?
En dat er zijn die allergisch zijn dat weten ze toch niet van vandaag!
Wedden dat het over een flater gaat die mooi in de doofpot gaat verdwijnen.
Oud 27 september 2006, 08:57   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och jongen, hou toch op. Er zitten duizenden allochtone criminelen in de gevangenissen van dit land. Er sterft er ene , ofwel vanwege het niet verdragen van de kalmeermiddelen, oftewel wegens een andere oorzaak (stress,...). Er is hier zeker geen sprake van malafide tussenkomst.

BTW: hoewel elk overlijden droevig is, het gaat hier om een chronische crimineel. De man heeft sinds zijn 13de een ellenlange strafblad.

Kun je misschien eens dezelfde verontwaardiging tonen wanneer zo'n criminele allochtoon een onschuldige Vlaming vermoodt? Het gebeurt regelmatig. Gewoon het nieuws volgen.
Oud 27 september 2006, 08:58   #13
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar nee, het is de toorn van Allah die die straatvechter getroffen heeft. Hij beging een grove zonde tegen de islam door zo maar een kalmeerpil door te slikken tijdens de ramadan.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 09:13   #14
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Och jongen, hou toch op. Er zitten duizenden allochtone criminelen in de gevangenissen van dit land. Er sterft er ene , ofwel vanwege het niet verdragen van de kalmeermiddelen, oftewel wegens een andere oorzaak (stress,...). Er is hier zeker geen sprake van malafide tussenkomst.

BTW: hoewel elk overlijden droevig is, het gaat hier om een chronische crimineel. De man heeft sinds zijn 13de een ellenlange strafblad.

Kun je misschien eens dezelfde verontwaardiging tonen wanneer zo'n criminele allochtoon een onschuldige Vlaming vermoodt? Het gebeurt regelmatig. Gewoon het nieuws volgen.
In overheidsdienst, bij de spoorwegen, wegenbouw, noem het maar op kumen er jaarlijks mensen om he leven. Nog nooit gehoord van een minister die een dag later de familliie gaat op zoeken om zich te verontschuldigen, troosten en wat dan ook.

Laatst gewijzigd door Rogier : 27 september 2006 om 09:14.
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 09:39   #15
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raspoutine,

Wat je daar schrijft telt idd voor de westerlingen in de Moslim landen. Alleen zijn ze zelfs te gierig om een spuitje of pilletje te geven en gebruiken ze stenen of een herbruikbaar touw.

Deze crimineel zijn dood is een ongeluk, die van de mensen in de Moslimlanden niet en daar zijn dan nog mensen bij die vermoord worden omdat ze naar een verkeerde persoon hebben durven glimlachen.
Ga eens eerst daar van je kloten maken over die doden en kom dan pas hier zeggen hoe het moet.
Oud 27 september 2006, 09:47   #16
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Raspoutine,Wat je daar schrijft telt idd voor de westerlingen in de Moslim landen. Alleen zijn ze zelfs te gierig om een spuitje of pilletje te geven en gebruiken ze stenen of een herbruikbaar touw.
Paar dagen geleden schokkende reportage gezien over de terechtstelling van een 16 jarig meisje in Iran. Misdaad, ze was veroordeeld wegens zedenfeiten. Lees omgang met een man.
De terechtstelling gebeurde met een hijskraan. Die men even liet langskomen en in het openbaar op het dorpsplein!
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 09:51   #17
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Een kalmeermiddel waarvan je sterft!

Zo kalm was de bedoeling niet.
Dat kalmeermiddel moet gewoon wat afgelengd worden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 09:51   #18
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
Paar dagen geleden schokkende reportage gezien over de terechtstelling van een 16 jarig meisje in Iran. Misdaad, ze was veroordeeld wegens zedenfeiten. Lees omgang met een man.
De terechtstelling gebeurde met een hijskraan. Die men even liet langskomen en in het openbaar op het dorpsplein!
ach... das een leugen van die onnozele iraanse christenen of hervormers genoemd.
Oud 27 september 2006, 10:02   #19
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht

Zo kalm was de bedoeling niet.
Dat kalmeermiddel moet gewoon wat afgelengd worden.

De vraag is natuurlijk...

was deze 25-jarige jongeman, na een ellenlange criminele carrière van 12 jaar, en na waarschijnlijk talloze arrestaties en veroordelingen, niet in die mate kwaad op ons systeem, op de stoute blanke meneren van de politie, dat hij gewoon overleed aan de gevolgen van een hersenbloeding?

maw

was de haat van het heerschap misschien zo groot geworden jegens de hem onheus behandelende autochtone maatschappij dat het gewoon doodviel van haat?

(als Demoor het kon volgens Feremans en co, waarom zou Achmed het niet kunnen?)

Alleen jammer natuurlijk dat in dit geval weer auto's, bushokjes, etalageruiten en hospitalen betrokken partij zijn...

Maar godverdomme, dat is toch multiculturaliteit ten top?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 10:22   #20
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toedienen van spuiten hangt er allemaal wat van af, waar en wie, ik weet niet hoe het er in het gevang aan toegaat,

Maar in het hospitaal zijn dat meestal verpleegsters, die dat weliswaar onder "toezicht" doen van een dokter, alhoewel die dokter in veel gevallen dan wel een verrekijker moet hebben... maar meestal kunnen die hun job beter dan de doktoors. Enkel bij heel speciale injecties zal het een dokter doen, en dan spreken we eigenlijk al meer over operaties, bv, in geval van een lever biopsie, of het trekken van ruggemerg, maar dan zijn we wel bezig met dingen waar een serieus risico op blijvend letsel bestaat of waar de patient, gemakkelijk zijn laatste ademtocht op kan uitblazen. Ik kan u verzekeren zo'n bioptie, doet verdoeme zeer, het is alsof ze met een mes tussen uw ribben pulken.

Voor de spuit op zich te geven hebde dus niet echt een opleiding nodig, wel om de dosering te bepalen, dat is iets helemaal anders.

Er kan nog een oorzaak zijn, een paar jaar geleden raakte een product verwisseld... slechte etiketering, of onopletendheid, ...

Trouwens, en dat blijft de hoofdvraag, van wat is hij gestorven, ...

Het is logisch te denken dat het van die spuit is, maar, t kan ook van iets anders zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be