![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Wie is er nu zo ziek dat hij zijn hond Adolf noemt en conditioneert om de Hitlergroet te brengen ![]() Sommigen vermenselijken hun dier toch wat veel hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelukkig maakt mijn wafke geen onderscheid in ras of cultuur en ziet ze alle kindjes even graag, het probleem is dat niet alle kindjes graag hondjes zien en zeker niet de papa's van sommige kindjes. Ons Critterke begrijpt maar niet waarom ze in onze straat niet populair is.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hetgeen hier moet gebeuren is duidelijk. De eigenaar van dat hondje moet een psychiater gaan bezoeken. De rest lost vanzelf op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad. Dit stond vandaag in De Standaard Online:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Heeft die hond ook zo'n moustache?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik ken een boer en die zijn varken heet Adolf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Een hond dergelijk kunstje leren kan wel leuk zijn voor een neo-nazi maar buiten een geshockeerde reactie hier en daar van een politiek correcte medemens of gezaag van één of andere jood kan dat niet veel kwaad.
Heeft er ooit iemand echter de film White Dog gezien?
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn papegaai is ook racist .Toen hij klein was en ik in de zomer het raam openzette kwamen die kleine bruintjes uit de moskee en gooide stenen naar men papegaai.Op den duur dierf ik raam niet meer openzetten.Maar nu telkens de moskee uit is of er een bruine voorbij komt begint de papegaai te krijsen dus is hij racist.Hoe komt da toch he.Moet ik nu men papegaai verplaatsen of de moskee sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() is er een oplossing HOERA JOEPIE voor wanneer ist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Heeft er niemand op dit forum er ook misschien maar even aan gedacht dat die hond misschien gewoon braaf "een pootje wil geven"?
Volgens mij is het voor honden trouwens onmogelijk om één van hun voorpoten te strekken (laat staan twee). Of misschien zijn alle honden wel nazi's? Ik heb zelf overigens ooit eens een kat afgericht die de Vlaamse Leeuw kon nadoen (veel beter dan dat pluchen mormel dat de VU indertijd op zijn affiches gezet heeft). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() die BMW moet ge ni geven die pakken ze zelf wel en da blond lief zullen ze ook graag meepakken allee ze pakken gewoon alles mee he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Complexe problemen vereisen complexe oplossingen.
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja typisch politiek antwoord se veel woorden die weinig inhouden en waar ge geeen bal van snapt.ik ben complex van de kaart nu se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met aanpakken van de sociale problematiek bij allochtonen bedoel ik concreet: *Beter (en dus integrerend) onderwijs. Doe je niet door ghettoscholen *Betere samenwerking met morele gezaghebbers in de allochtone gemeenschap. Zeker op lokaal vlak. *Als er problemen zijn met allochtonen zijn komt dit vrijwel altijd door een soort wantrouwen dat gevoed en vnl. geschapen wordt in het lager en secundair onderwijs. Vooral dan bij jongens. Tracht ze dus dáar beter met de Vlaamse jeugd te laten opschieten. Voetbaltoernooien of bbq's organiseren( ![]() Ik sla aan het improviseren. Enfin, je begrijpt hopelijk wat ik wil zeggen.
![]() |