![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gerapporteerde aanvalsite!
De website op jordanie.web-log.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen. Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen. Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars. http://jordanie.web-log.nl/jordanie/...lerjugend.html Een link van nieuws.be en ik krijg waarschuwingen allerhande. Normaal ? Iemand ervaring mee ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Verklaring van google:
Of the 4 pages we tested on the site over the past 90 days, 3 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2008-10-28, and the last time suspicious content was found on this site was on 2008-10-28. Malicious software includes 11 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 1 new processes on the target machine. Malicious software is hosted on 1 domain(s), including 61.155.8.0.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ja, dat heb ik ook wel gelezen maar sinds wanneer beveiligd google me ook al ?
AVG blokkeert al een pak sites, nu google ook nog en straks wie weet wie nog allemaal. Kan ik toch nog op die sites of wil dit zeggen dat mijn antivirus, firewall, spybot en weet ik nog wat blockers geacht zijn waardeloos te zijn op die sites ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google is al een tijdje bezig met hun project om sites die gevaarlijk zijn qua malware te blokkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dit is geen Google initiatief.
Het is een initiatief van http://www.stopbadware.org/home/index. Die beheren een database waar onder andere Google uit put. Maar ook Firefox. En zelfs Trend Micro in hun anti-virus producten.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Kunnen ze die malaware niet blokkeren ipv de hele sites ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Als Norton qua beveiliging niet deugt, zullen er niet al te veel computers zijn die wél degelijk beveiligd zijn. Als we maar denken aan al die gratis programmaatjes...
Maar goed, ik heb die weblog even via google bekeken en ik merk inderdaad dat er vermelding staat 'Deze weblog kan uw computer schade toebrengen'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() 't Is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de eigenaar zélf om zijn site te beveiligen maar men zou de eigenaar wel een standaard verwittiging kunnen geven dat zijn website onveilig is. Zo zou de keuze bij de eigenaar zélf liggen.
|
![]() |
![]() |