Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 4 oktober 2006, 19:29   #1
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard Leefbaar Wetteren en Sp.a-er De Brauwer sturen vreemde dingen

Het hoeft niet altijd zware kost te zijn.... alhoewel vreemde /slecht geschreven schrijfsels toch eigenlijk ook iets kunnen zeggen.

In Wetteren komt Vlaams Belang samen met geschorste NVA-leden op, onder de naam "Leefbaar Wetteren".

Op de achterzijde van de folder weet Luc Eeckhaut me te zeggen :
Citaat:
Als lijsttrekker voor de gemeenteraad in Wetteren vraag ik om uw steun. In het stemhokje bent u de baas. Daar kunt u tonen dat het beleid in Wetteren niet gedicteerd mag worden door de partijbonnen vanuit hun ivoren torens in Brussel. De komende gemeenteraads verkiezingen vormen een unieke gelegenheid om te stemmen voor een veilig, Vlaams en leefbaar Berlaar. U kunt echt het verschil maken op 8 oktober. Kies voor Vlaamse Eenheid!
Copy en paste is zo fijn, maar blijkbaar niet zonder gevaar.

Vandaag kreeg ik ook van een zekere "Lesley De Brauwer" iets in mijn brievenbus. Spelling, zinsbouw, komma's, hoofdwerkwoorden, nalezen, kleur, fotootjes en de twaalf maanden van het jaar, het is deze persoon blijkbaar allemaal vreemd :

Citaat:
Beste jongere of generatiegenoot,
Op 8 okiober 2006 krijgt u opnieuw de gelegenheid om uw stem uit te brengen voor zowel uw gemeenteraad Wetteren als de provincieraad van Oost-Vlaanderen, zelfs voor sommige die ik ken wel de eerste keer.
Citaat:
Ik vind zelf dat het gemeentebestuur nogal redelijk oud is van leeftijd en dit weerspiegeld op de gemeente het is namelijk niet mee in zijn tijd.
Citaat:
De (sportieve) jeugdige Wetteraar die nooit een kans krijgt om eens gebruik te maken van overbezette sporthal, zoals ik al eens schreef in spots juni "breidt de capaciteit uit met een sportschuur" een efficiënte en goedkope oplossing.
Citaat:
Sociale tewerkstelling moet terug om omhoog, langdurige werklozen terug aan het werk, ook laaggeschoolde jongeren een kans geven!

Citaat:
Sociale woningen aanbod verhogen, met oog voor energiebesparing.
Citaat:
Als je wil in zee gaan met mij in het bestuur, iemand van jullie leeftijd, iemand die jullie ook te zien is op fuiven en in jongeren cafés, maak het bekend en geef de boodschap door aan vrienden en familie.
Tja, ik weet het niet hoor, professioneel komt het toch niet over .

Laatst gewijzigd door evilbu : 4 oktober 2006 om 19:35.
evilbu is offline  
Oud 4 oktober 2006, 19:33   #2
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Tja, overlaatst hadden we een folder gekregen van een CD&V'er die bekent in plaats van bekend schreef.
Toch geen talenknobbels.
vercetti is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be