![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt mij op dat steeds meer mannen met de kinderen, het huishouden en alles daarbij bezig zijn terwijl veel vrouwen enkel met hun eigen behoeftes bezig zijn.
Zelfs in de wasserette zie ik meer mannen dan vrouwen. Sterker, steeds meer mannen kiezen daarvoor alleen door het leven te gaan om hun rust te bewaren en niet vertraagd te worden in hun progressie. Is dit een herkenbaar patroon bij anderen, want het zijn hier geen alleenstaande gevallen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=e6O3gfoxLMk
"The Truth About Why Women PREFER Mediocre Men" Heb daar eens iets over gezien... Wil jij een Belgische opvoeding; "psychotisch". ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=vu8PofUqDg0
"The Psychology of Female Immaturity" Iets psychologisch heu.... ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() -lol- https://www.youtube.com/watch?v=FXP26EG7pGg Het is al te laat.... Je bent een waardeloze zaak.... Absorbeer de woorden...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie inderdaad ook meer mannen deelnemen aan het huishouden dan pakweg 30 jaar geleden maar de situatie is ook veranderd tov 30 jaar geleden. Vroeger was de vrouw aan de haard nagenoeg de standaard situatie, tegenwoordig ken ik nog weinig (jonge) gezinnen waar dat het geval is. En als je als koppel samen uit werken gaat lijkt het mij niet meer dan normaal dat je ook samen de huishoudelijke taken uitvoert. Hoe meer je samen doet, hoe meer tijd je ook weer samen overhoudt. Win-win dus. Of zit u nog met het beeld van de man in de ligzetel, verwarmde pantoffels aan de voeten, flesje bier binnen handbereik, terwijl moeder de vrouw met haar ene hand de afwas doet en met haar andere de strijk? Ik zie dus inderdaad ook wat u ziet maar leg de oorzaak ervan elders dan u. En hoe betert die situatie bij een alleenstaande man dan volgens u? Die moet toch echt heel het huishouden alleen doen?
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit jij echt zo vast in die stereotype beelden?
Dat het je opvalt dat je ZELFS in de wasserij mannen ziet? Is dat volgens uw beeld zo abnormaal: een man die de was doet? En wie doet de was bij uw bewust alleenstaande mannen, die de rust willen behouden en niet in hun progressie gestoord willen worden?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U spreekt uzelf tegen he Cufi! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral dat u beweert dat veel(!) vrouwen met hun eigen behoeftes bezig zijn? Het is nog steeds zo dat het merendeel van de vrouwen naast hun werk buitenshuis 80/90% van het huishouden + de zorg van de kinderen op zich nemen. Om nog niet te spreken over "de 3de shift". Ook is het nog steeds vaakzo dat na een scheiding de vader een "weekend-vader" wordt en de kinderen grotendeels bij de moeder wonen. Persoonlijk ken ik 4 gescheiden jonge vaders die slechts om de 2 weken 1 weekend - 4 dagen/ maand!- de zorg over hun kinderen hebben. 1 Van die vaders vindt dat zwaar. ![]() Die klaagt daar altijd over! Koken voor zijn kinderen die 4 dagen per maand, daar heeft hij geen energie voor. Hij laat pizza bezorgen. Gemakkelijk toch! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door te scheiden spreekt zich dat niet tegen.
En ik vertoef mij op een fake wereld, waar de perfecte foto's veel luguber verbergen. En waar vrouwen manipuleren en lastercampagnes beginnen om hun ego te beschermen. Dan projecteren ze op de man wat ze zelf doen. Er zijn studies in Amerika waar al meer dan 50% van de jongere mannen bewust kiezenn single te blijven o.a. omdat vrouwen alleen nog maar drama aan de tafel brengen.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon zo.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overal waar ik kom, koken de mannen trouwens. Het is echt geen alleenstaand feit.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wedden dat diene sukkelaar van een Albeir het hierover met jou eens is. ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf de man niet meer vanuit lust opereert, is hij gewoon baas in huis. Maar de vrouwen weten waar hun sterktes liggen en spelen in op onze zwaktes. Of om de rust en drama te besparen, zeggen we maar ja terwijl 1 beter neen zegt. Mijn ogen zijn geopend afgelopen jaar. Vanaf ge grenzen stelt, neen zegt of geen rekening houdt met absurde behoeftes;komt den geest van Jezabel boven. En zijt ge altijd dader.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 werd zelfs compleet krankjorum terwijl ik mijne shine terug kreeg. Het was een vrouw. Soli Deo gloria.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 3 april 2025 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet het niet meiske, ik ben 40 jaar oud en nog altijd alleen en ik kan er niet op antwoorden. Ik heb een tijdje mij als een smeerlap gedragen en toen kreeg ik plots aantrek bij vrouwen maar ik hield dat niet vol, mijn goed karakter kwam telkens terug naar boven en dat wekt braakneigingen op bij vrouwen. Ik heb beslist om gewoon mezelf te zijn en respecteer vrouwen, zal ze gelijkwaardig behandelen, als ik daardoor alleen moet blijven is dat dan maar zo.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 3 april 2025 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan die het land verder stuwen? Slaven van hun genitaliën en buiken. Dat was een grappige nerd uitspraak.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als dat al zo zou zijn; wat is het probleem met een kokende man?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die ons maar al die jaren wijsmaken dat kinderen en het huishouden zwaar zijn, nu mansplainen we ze hoe het beter kan muahahaha
![]() |