![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
SP.A pakt uit met ééntalig Turkse affiches in Aalst!
http://users.pandora.be/steve.herman/Nieuwsbrief/nieuwsbrief14.htm Laatst gewijzigd door johan : 4 oktober 2006 om 18:22. |
|
|
|
|
#2 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik moest gisteren in Aalst zijn, om een klant te bezoeken. Op een gegeven moment zie ik daar een bouwvergunning hangen. 3 Talen. Nederlands, Frans en Arabisch. En wat met die Chinezen ? Of die verloren gelopen Engelsman ? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tja, van Oilsjt zijnde heb ik die buurt van een volkse wijk naar een vreemde wijk zien veranderen. Eigenlijk best grappig dat de moslim gemeenschap zich nu voor een groot deel aan de Varkensmarkt situeert
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Is dit niet al langer bekend? Ik verwijs naar het hoge aantal niet zo Vlaamse namen op hun lijsten. ( Was sp.a niet een van de grootste voorstanders van het stemrecht voor migranten? )
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
oeps, twee keer....
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 5 oktober 2006 om 08:18. |
|
|
|
|
#8 |
|
Burgemeester
|
En wat dan nog? Dat is toch diene rooie mens zijn recht?
Ik heb gisteren nog mijn VB affiche opgehangen in Marokko en ik heb daar ook geen problemen ondervonden. Dus als het daar mag, waarom zou het hier niet mogen? Wij zijn toch van de verdraagzame soort, net zoals zij? |
|
|