![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Sur "Canvas" (2e chaîne Flamande)
20:00 PANORAMA Reportage de la BBC Mieux que les élections ! -- JP2 |
![]() |
#2 |
|
![]() Le Sun, 08 Oct 2006 07:32:37 +0000, JP2 a écrit�*:
> Sur "Canvas" (2e chaîne Flamande) > > 20:00 PANORAMA > Reportage de la BBC > > > > Mieux que les élections ! Des "érections" ? |
![]() |
#3 |
|
![]() On 8 Oct 2006 07:32:37 -0000, JP2 <[email protected]> wrote:
>Sur "Canvas" (2e chaîne Flamande) > >20:00 PANORAMA >Reportage de la BBC > > > >Mieux que les élections ! Parfait! Merci. thePiano Canvas: Zondag 8 oktober 2006 De Vaticaanse samenzwering "Als de jongen groot of dik was, voelde ik me niet aangetrokken. Ik pikte er jongens uit die fijn waren gebouwd... Het was de schaamstreek die me aantrok. Een deel van mij wou die bij die bepaalde jongens aanraken, ontdekken, zien." Ex-priester Oliver O'Grady legt tijdens een verhoor uit hoe hij voor kinderen valt. Het fragment uit zijn ondervraging is te zien in De Vaticaanse samenzwering, een nieuwe BBC reportage over priesters en pedofilie. De Kerk - in dit geval de kardinaal van Los Angeles - wist van de praktijken van O'Grady maar gaf hem niet aan bij het gerecht. Father O'Grady werd gewoon verplaatst van parochie naar parochie. Twintig jaar lang kon hij op die manier telkens nieuwe slachtoffers maken. Een geïsoleerde doofpotoperatie? Jammer genoeg niet, zo blijkt uit de reportage... |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 08 Oct 2006 09:36:56 +0200, erak <[email protected]> wrote:
>Le Sun, 08 Oct 2006 07:32:37 +0000, JP2 a écrit�*: > >> Sur "Canvas" (2e chaîne Flamande) >> >> 20:00 PANORAMA >> Reportage de la BBC >> >> >> >> Mieux que les élections ! > >Des "érections" ? LOL :))))))))) |