Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie krijgt Uw stem
FILIP DE WINTER 2 18,18%
GUY VERHOFSTADT 6 54,55%
AGALEV 3 27,27%
NOMINEER ZELF EN LEG UIT 0 0%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2003, 11:39   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

't jaar is bijna gedaan. Tijd voor een overzicht en vooral tijd voor de Ascors. As ge nie wet wa ne Ascor is geen probleem. Ik wist het tot daarjust ook nie.

Nen Ascor is de Oscar in de politiek. 'k hem het zelf bedacht. Vandaar die koppijn.

Maar Terzake nu het is niet voor niets de vijfde dag van de week.

Mijne eerste nominatie is in de categorie :

EIGEN WOORDEN OPETEN.

Het belooft dit jaar echt spannend te worden. De genomineerden zijn dan ook straffe kandidaten die aan mekaar gewaagd zijn. Het zal een moeilijke keuze worden voor de jury

1ste genomineerde : FILIP DE WINTER. Voor het opeten van zijn 70 puntenplan. Hij heeft het samen met wat couscous genuttigd en doorgespoeld met wat muntthee.

2de genomineerde : GUY VERHOFSTADT. Voor het opeten van alles wat hij voor de verkiezingen verklaarde in de propaganda. Het zou mij niet verwonderen indien onze Guy er binnenkort gaat uitzien als de Louis Michel.

3de genomineerde : AGALEV ANTWERPEN en NATIONAAL. Voor het eerst besluiten dat Chantal Pauwels weg moet en dan binnen de paar dagen totaal die woorden terug inslikken. We zullen deze kandidaat ook kunnen terugvinden in de nominaties voor "BOCHT VAN 180 GRADEN"

Er kunnen nog kandidaturen worden ingediend. De uiterste datum is 30/11/2003. Daarna moet men met zijn opgegeten woorden wachten tot de nominaties van 2004.

Stemmen mag nu al maar dan kan U zich enkel beperken tot de eerste drie natuurlijk. Ik zal een 4de optie openhouden voor eventuele nieuwe kandidaten die U zelf mag aanbregen ook natuurlijk.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2003, 12:25   #2
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Ik nomineer de Tegendradige Partij. Ze beloven vanalles maar doen het dan niet. Maar dan doen ze wel een hoop dingen waar nooit over gesproken geweest is. En zeggen dat ik daar ooit nog lid van wilde worden. Ik weet nu wel beter. Stuur je me trouwens dat inschrijvingsformulier nog eens op? Ik ben van gedacht veranderd. Of nee.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2003, 13:02   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

sorry Distel maar de gratis inschrijvingsformulieren zijn op en de drukker zit zonder inkt omdat de inktfabriek teveel inkt verbruikt heeft bij de vorige verkiezingen om alle leugens op papier te kunnen zetten.

en ge weet leugens op papier zetten dat vreet inkt op, das nie normaal.

Daar komt nog bij dat wegens de strenge milieuwetgeving er nu quota's zijn voor het maken van drukintkt en mijn drukker heeft zijn quota al opgemaakt.

Maar niet treuren ik had je lidmaatschap moeten weigeren. Een meerderheid van het eenmansbestuur heeft unaniem beslist dat ik de enige ben die waardig is om lid te zijn.

En nu moogt ge loeien van verontwaardiging, nee ge komt er niet in.

Zoals mrs. Slocombe vroeger zei : me and my pussy have decided that you won't come in.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be