![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ziezo, mijn vrouw staat klaar om te vertrekken. Drie jaar geleden
heeft ze hier voor het eerst mogen (moèten) stemmen, nadat zij de vorige zomer genaturaliseerd werd. Ze vind dat allemaal erg plezant. In haar thuisland gaat het er wel heftiger aan toe. Daar werd haar wijk met de verkiezingen van 1991/1992 helemaal kapot geschoten door Russische tanks en kanonnen. In vergelijking met dat vind ze het hier natuurlijk maar een lauwe bedoening. Ze begrijpt niet eens waarom mensen hier niet meer warm lopen voor verkiezingen. In haar land hebben ze 80 jaar lang geen verkiezingen meer gehad. Ik weet al op wie ik ga stemmen en voor welke partij. Onze Zwart Blokkers kan ik alvast een riem onder hun hart steken: mijn stem gaat uit naar een blanke autochtoon, een geboren en getogen Antwerpenaar (en geen Bruggeling zoals FDW bv) Ra ra, wie zal dat zijn? :) |
![]() |
#2 |
|
![]() thePiano wrote:
> Ziezo, mijn vrouw staat klaar om te vertrekken. Drie jaar geleden > heeft ze hier voor het eerst mogen (moèten) stemmen, nadat zij de > vorige zomer genaturaliseerd werd. Ze vind dat allemaal erg plezant. > In haar thuisland gaat het er wel heftiger aan toe. > > Daar werd haar wijk met de verkiezingen van 1991/1992 helemaal kapot > geschoten door Russische tanks en kanonnen. In vergelijking met dat > vind ze het hier natuurlijk maar een lauwe bedoening. Ze begrijpt niet > eens waarom mensen hier niet meer warm lopen voor verkiezingen. In > haar land hebben ze 80 jaar lang geen verkiezingen meer gehad. > > Ik weet al op wie ik ga stemmen en voor welke partij. > > Onze Zwart Blokkers kan ik alvast een riem onder hun hart steken: mijn > stem gaat uit naar een blanke autochtoon, een geboren en getogen > Antwerpenaar (en geen Bruggeling zoals FDW bv) > > Ra ra, wie zal dat zijn? :) Oei, hij gaat eens naar buiten moeten gaan, wat gaat dat geven!? Zie maar dat je rap terug bent om terug achter uw pc te zitten, want wat moet je anders doen eh. |
![]() |
#3 |
|
![]() > mijn
> stem gaat uit naar een blanke autochtoon racist! Ah ja, alles wat niet multicultureel is, dat is toch racisme? |
![]() |
#4 |
|
![]() Koen Godderis wrote:
>> mijn >> stem gaat uit naar een blanke autochtoon > > racist! > > Ah ja, alles wat niet multicultureel is, dat is toch racisme? JA, zie mijn vorige posts.. ThePiano is een racist van de ergste soort, en die discrimeneert niet enkel op basis van huidskleur, maar ook op basis van werkstatus, geloof, etc. |
![]() |
#5 |
|
![]() thePiano schreef :
> > Daar werd haar wijk met de verkiezingen van 1991/1992 helemaal kapot > geschoten door Russische tanks en kanonnen. Dat zou jij hier ook wel graag hebben? |
![]() |
#6 |
|
![]() On Sun, 08 Oct 2006 10:48:00 +0200, thePiano <[email protected]> wrote:
>Ra ra, wie zal dat zijn? :) M. Coveliers , Hugo ======================================== geen blanco volmacht !!!!! eis uw stem terug ! http://www.referendumplatform.nl/ |
![]() |
#7 |
|
![]() thePiano schreef:
> uit naar een blanke autochtoon, een geboren en getogen > Antwerpenaar (en geen Bruggeling zoals FDW bv) eigen antwerpenaar eerst. waar is je openheid naar andere culturen? je bent een verdoken racistje. -- kjetil voor een .vl-extensie: http://puntvl.net |