![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verleden maandag, 4 augustus, kreeg ik nog eens goed nieuws in mijn bus vanwege de Stad Antwerpen:
Voila, ik geef toe dat via de [size=6]snel_belg wet [/size]het allemaal nog redelijk snel is gegaan. Op 13 mei jl heb ik die aanvraag ingediend, op 2 juni j.l. hebben wij huiszoeking gehad om te kijken of we wel samenwoonden: Twee politieagenten kwamen met een vragenlijst: hoeveel tandenborstels, hoeveel washandjes, hoeveel handdoeken, kleerkast van mevrouw, kleerkast van meneer, foto's waar we samen opstonden, enz.... een lijst van enkele bladzijden lang.... en dat was het dan ![]() Het parket heeft dan nog bijna 2 maanden tijd gehad om te kijken of mijn vrouw wel kosjer was en dat was het dan ![]() Dus al bij al, gerekend vanaf 13 mei tot 30 juli, 2 1/2 maand wachten en't was gebakken. Ik moet volledigheidshalve wel zeggen dat mijn vrouw vloeiend Nederlands beheerst, in oktober a.s. haar diploma verkrijgt van officiële Gerechtstolk/Vertaler Georgisch-Nederlands en andersom, officieël al enkele jaren werkt, en wij reedsl 4 1/2 jaar wettelijk gehuwd zijn. Ik weet niet precies wat de doorslag heeft gegeven, maar geïntegreerd is ze zeker! ![]() Persoonlijk had ik verwacht dat het veel langer zou duren, en zelfs aanvankelijk worden geweigerd. Niet vergeten dat Georgië op de zwarte lijst van 25 landen staat, die nauwgezet onderzocht worden, nogal wat burgers van Georgische origine in opspraak zijn gekomen wegens fraudezaken enz... Enfin... ik dacht dat we normaal geweigerd zouden worden en dan in de normale naturaliteitsprocedure zouden vallen, en dat zou dan makkelijk een jaar langer kunnen geduurd hebben. Eind goed al goed!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat aan je eega en jezelf! Hebben jullie gevierd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren samen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() We hebben direct den Brabaçonne gezongen, en zodra ze haar Belgische identiteitskaart heeft, is het weer tijd voor een Georgisch-Belgische supra! ![]() Ps: mijn vrouw is een echte koningshuis-fan, en prinses Mathilde is haar idool, de Belgische Lady Di noemt ze die. SUPRA - De Georgische feesttafel http://users.pandora.be/amarcord/soepra01.html ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() [quote="thePiano"]
Ha ja natuurlijk, weer een echte Belg erbij! ![]() We hebben direct den Brabaçonne gezongen, en zodra ze haar Belgische identiteitskaart heeft, is het weer tijd voor een Georgisch-Belgische supra! ![]() Ps: mijn vrouw is een echte koningshuis-fan, en prinses Mathilde is haar idool, de Belgische Lady Di noemt ze die. Beste Piano, 't is niet omdat het Blok de ganse Vlaamse Beweging om zeep heeft geholpen dat je daarom Vlaanderen moet misprijzen. Pas op, ik heb niet gezegd 'de Vlamingen', dat klootjesvolk verdient het misprezen te worden. Breng uw dame wat liefde bij voor ons mooie Vlaanderen, dit zal het integratieproces vergemakkelijken. ![]() Allez, proficiat, en maak er wat van... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Pianola
![]() Ocmw veel betalen nu ? ![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De Piano zit dag en nacht op dit politiek forum. Leeft deze mens op kosten van de staat ![]() Leeft deze mens op kosten van het O.C.M.W. ![]() Leeft deze mens op kosten van zijn vrouw ![]() Wanneer deze dame geïntegreerd is,wat doet zij voor werk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Ze spreekt vloeiend Nederlands, kent ons koningshuis, zal wel al heel wat van onze geschiedenis weten, werkt hier, maar toch vinden de vreemdelingenhaters nog iets om op te kakken: men viert feest met een Georgische feesttafel. Ola, dat kan niet he, een belgisch feest moet het zijn, met biefstuk-friet. Oei, ik ben gisteren Chinees gaan eten, dan zal ik maar in China gaan wonen zeker!! Komaan he zeg, het is niet omdat ge u integreert dat ge uw afkomst moet verloochenen en niks meer met uw roots moogt te maken hebben he. Iedereen viert toch feest op zijn manier zeker. Jongens toch.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() 2x gepost...KNIP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Beroepshalve kom ik veel in aanraking met Vlaamse armen en die zien er bijlange niet zo meer uit als die economische profiteurs, gouden horloges,
merkwagens, laatste modellen gsmtoestellen, zo als te zien is op de foton dik en vet gevreten, tafel vol met wijn en goed eten, terwijl onze bloedeigen medeburgers in de rij staan voor een voedselpakket. Pardon , maar mijn bloed kookt ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() [quote="Brugge Veilig en Leefbaar"]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
![]() Citaat:
Bovendien, alle privézaken die ik ooit op het net gezet heb, worden om de haverklap misbruikt door boosaardige geesten hier, die de wildste verdraaïngen, pure laster en leugens plaatsen om mij als persoon, onderuit te halen. Dat op zich is al een goeie waarschuwing aan iedereen die op het net zit, bijzonder voorzichtig te blijven om persoonlijke gegevens in de openbaarheid te gooien. Maar niemand belet Dwarsfluit, om je belastingsaangifte van de laatste drie jaren op het forum te plaatsen. ![]() Zo weten wij ook iets meer van je, want op dit ogenblik ben jij een gewone anonieme troll die gelijk wie kan zijn. Als je van mij nog een halve gram meer wilt weten over mijn privacy, zal je zelf ook een stap moeten doen ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar goed, wat ik wil zeggen is: Proficiat voor de wilskracht die uw vrouw aan de dag legt om er ook hier iets van te maken!!!
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Kort gezegd: Mijn vrouw is hier al meer dan vijf jaar, en heeft nog nooit 1 Euro van de staat, stad, OCMW of wat dan ook getrokken, en het feit dat ze nu zelf tot Belg is genaturaliseerd, verandert daar niks aan. Al die roddelkoek van extreem-rechts en van het VBlok kan je bij deze op de mesthoop gooien. Wat niet betekent dat er geen misbruiken zouden zijn, maar die zijn er ook bij de autochtone Belgen. En elk misbruik moet opgespoord en bestraft worden.
![]() |