![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() In Antwerpen nemen nagenoeg alle bekende kanonnen van het VB deel aan
de gemeenteraadsverkiezingen. Toegegeven: in Antwerpen valt of staat extreemrechts. Antwerpen is altijd al het laboratorium geweest voor nieuwe partijen en strekkingen. De kopstukken op de Antwerpse lijst op een rijtje, en voor die aanstaande putsch zijn er heel wat bekende VB'rs speciaal voor verhuisd vanuit heel Vlaanderen. Filip Dewinter Anke Van Dermeersch Gerolf Annemans Jurgen Verstrepen Janice Laureyssens Bart Debie Jan Penris Hilde de Lobel Guido Tastenhoye en hun slaafjes: Bruno Valkeniers Hugo Coveliers Het podium gaat te klein zijn om alle fascisten aan Jan Zaag & Mieke Klaag te tonen. In 2000 behaalde het VB 89.213 stemmen ofte 32,95% van de stemmen en 20 zetels op 55 van de gemeenteraad.. Wat mij betreft kan ik pas van een overwinning spreken van de democratie op de Haatpartij van Vlaanderen, als het VB eindigt op een status quo of een achteruitgang, met of zonder Vlott want dat is voor mij net dezelfde partij. |
![]() |
#2 |
|
![]() thePiano schreef:
> als het VB eindigt op een > status quo of een achteruitgang, met of zonder Vlott want dat is voor > mij net dezelfde partij. zo weinig ambitieus? een "status quo" zou je als een overwinning vieren? jongen, ze hebben +-1/3 van de stemmen en dan noem jij een status quo een succes? vind je jezelf en de bijhorende partijen zo minnetjes? -- kjetil voor een .vl-extensie: http://puntvl.net |
![]() |
#3 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In Antwerpen nemen nagenoeg alle bekende kanonnen van het VB deel aan > de gemeenteraadsverkiezingen. Toegegeven: in Antwerpen valt of staat > extreemrechts. Antwerpen is altijd al het laboratorium geweest voor > nieuwe partijen en strekkingen. > > De kopstukken op de Antwerpse lijst op een rijtje, en voor die > aanstaande putsch zijn er heel wat bekende VB'rs speciaal voor > verhuisd vanuit heel Vlaanderen. > > Filip Dewinter > Anke Van Dermeersch > Gerolf Annemans > Jurgen Verstrepen > Janice Laureyssens > Bart Debie > Jan Penris > Hilde de Lobel > Guido Tastenhoye > > en hun slaafjes: > Bruno Valkeniers > Hugo Coveliers > > > Het podium gaat te klein zijn om alle fascisten aan Jan Zaag & Mieke > Klaag te tonen. > De Antwerpenaren, die ervoor bekend staan chauvinistisch te zijn, zullen morgen dus beslissen of ze het bestuur van hun stad in handen geven van een Bruggeling. Als dat zo is, zullen ze alvast moeten leren om een minder grote teut op te zetten. Ik vond hen tot nu toe een aardig volkje, maar als het VB er de sjerp krijgt, ga ik mijn mening toch moeten herzien. De veiligheid en de economie gaan er dan in ieder geval op achteruitgaan, zoveel is zeker. Ik vrees het ergste voor Antwerpen en de Antwerpenaar. Maar ja, hij heeft zelf zijn lot in handen. |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sat, 07 Oct 2006 11:59:51 GMT, kjetil <[email protected]> wrote:
>zo weinig ambitieus? een "status quo" zou je als een overwinning vieren? >jongen, ze hebben +-1/3 van de stemmen en dan noem jij een status quo >een succes? vind je jezelf en de bijhorende partijen zo minnetjes? Mijn ambitie ligt -zoals iedereen hier wel weet- inderdaad wat hoger maar is op dit ogenblik niet haalbaar. |
![]() |
#5 |
|
![]() Op Sat, 07 Oct 2006 14:13:08 +0200 kwam uit het klavier van thePiano
onderstaande in (onder andere) de groep be.politics terecht: > On Sat, 07 Oct 2006 11:59:51 GMT, kjetil <[email protected]> wrote: > >>zo weinig ambitieus? een "status quo" zou je als een overwinning vieren? >>jongen, ze hebben +-1/3 van de stemmen en dan noem jij een status quo >>een succes? vind je jezelf en de bijhorende partijen zo minnetjes? > > > Mijn ambitie ligt -zoals iedereen hier wel weet- inderdaad wat hoger > maar is op dit ogenblik niet haalbaar. Ach. 2/3 tegen het Behang is toch een overweldigende meerderheid. > -- NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz ************************************************** ************************** "Het is volstrekt oninteressant wat jij meent. Iederéén heeft een mening. Doet jouw mening er soms toe?"(standaard dooddoener van Yew Betcha indien UPG) |
![]() |
#6 |
|
![]() On Sat, 07 Oct 2006 12:10:49 GMT, "Jans" <[email protected]> wrote:
>De veiligheid en de economie gaan er dan in ieder geval op achteruitgaan, >zoveel is zeker. >Ik vrees het ergste voor Antwerpen en de Antwerpenaar. >Maar ja, hij heeft zelf zijn lot in handen. Waar o.m. de liberaal Van Campenhout deze week nog op wees in het VRT-verkiezingsprogramma, is het financiële debâcle dat mijn stad bedreigt als het VB ooit de kas moet gaan beheren. Er is niemand bij het VB -en dat hebben ze zelf al enkele malen schoorvoetend toegegeven- die technisch bekwaam is om een portefeuille zoals de stadskas te beheren. Teveel ongeschoolden en weinig opgeleiden bij het VB-kader dreigen Antwerpen opnieuw bankroet te maken als een stelletje VB-klungelaars ooit de boekhouding moet doen. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sat, 07 Oct 2006 13:27:30 +0200, thePiano <[email protected]> wrote:
>Het podium gaat te klein zijn om alle fascisten aan Jan Zaag & Mieke >Klaag te tonen. Hoe komt het dat Jan en Mie zagen ??? Jan is eindelijk blij dat dat onnozel christelijk geloof waarmee ém groot is getrokken (onder lichte dwang) eindelijk sterk op zijn retour is. Komen er weer anderen met andere shit aandraven en dat wil ik mijn kids besparen. Mieke wil graag gaan shoppen in de grote stad maar niet lastig gevallen worden door een groepje medemensen ook als ik het buiten al wat donker aan't worden. Jan wil wel zijn digitale camera of laptop kunnen achterlaten in zijn gesloten auto zonder dat zijn deur geforceerd was.bij terugkomst. Mieke wil zich niet ongerust moeten maken als haar dochters 'licht' gekleed gaan stappen in't stad of ze misschien niet wat 'kerels' op verkeerde gedachten zouden brengen .... legio > >In 2000 behaalde het VB 89.213 stemmen ofte 32,95% van de stemmen en >20 zetels op 55 van de gemeenteraad.. > >Wat mij betreft kan ik pas van een overwinning spreken van de >democratie op de Haatpartij van Vlaanderen, als het VB eindigt op een >status quo of een achteruitgang, met of zonder Vlott want dat is voor >mij net dezelfde partij. > > > zoder vlott Ah ja, zonder,net zoals de "democratische" partijen ook stevast groeien ... met z'n drieën samen en als't moet houden ze de postjes vast al moeten ze met z'n zessen samenhokken. Ze zeggen dan zelf dat het zo goed als onbestuurbaar wordt maar daar heeft meer dan 1....000 kiezers zelf voor gezorgd. Dus eigen schuld dikken bult. Weer geen applausje voor mezelf. ..... zou ik zondag eens niet voor groen! stemmen ??? DACHT HET NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
#8 |
|
![]() On Sat, 07 Oct 2006 14:58:20 +0200, jaycee <[email protected]>
wrote: >Jan is eindelijk blij dat dat onnozel christelijk geloof waarmee ém >groot is getrokken (onder lichte dwang) eindelijk sterk op zijn retour >is. Komen er weer anderen met andere shit aandraven en dat wil ik mijn >kids besparen. > >Mieke wil graag gaan shoppen in de grote stad maar niet lastig >gevallen worden door een groepje medemensen ook als ik het buiten al >wat donker aan't worden. > >Jan wil wel zijn digitale camera of laptop kunnen achterlaten in zijn >gesloten auto zonder dat zijn deur geforceerd was.bij terugkomst. > >Mieke wil zich niet ongerust moeten maken als haar dochters 'licht' >gekleed gaan stappen in't stad of ze misschien niet wat 'kerels' op >verkeerde gedachten zouden brengen Allemaal goede argumenten om zeker niet op het VB te stemmen. Vraag eens aan VB-volksvertegenwoordiger Alexandra Colen wat ze denkt over religie (christendom) en 'licht' geklede meisjes. Ik waarschuw je al maar: je gaat effe ferm schrikken bij haar antwoorden (en ook die van haar man Paul Beliën). |
![]() |
#9 |
|
![]() On 7 Oct 2006 12:17:25 GMT, Lost in Iceland
<[email protected]> wrote: >Ach. 2/3 tegen het Behang is toch een overweldigende meerderheid. Maar als die 2/3 op eigen houtje het VB-programma uitvoeren (en veel al inderdaad hebben uitgevoerd) is er maar weinig verschil. |
![]() |
#10 |
|
![]() Op Sat, 07 Oct 2006 16:08:49 +0200 kwam uit het klavier van thePiano
onderstaande in (onder andere) de groep be.politics terecht: > On 7 Oct 2006 12:17:25 GMT, Lost in Iceland ><[email protected]> wrote: > >>Ach. 2/3 tegen het Behang is toch een overweldigende meerderheid. > > > Maar als die 2/3 op eigen houtje het VB-programma uitvoeren (en veel > al inderdaad hebben uitgevoerd) is er maar weinig verschil. > Zoals? het VB beweerde altijd een "zweeppartij" te zijn die andere partijen zou prikkelen hun beleid aan te passen. Maar welke punten van het VB zijn dan uitgevoerd? -- NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz ************************************************** ************************** "Het is volstrekt oninteressant wat jij meent. Iederéén heeft een mening. Doet jouw mening er soms toe?"(standaard dooddoener van Yew Betcha indien UPG) |
![]() |
#11 |
|
![]() "Jans" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> In Antwerpen nemen nagenoeg alle bekende kanonnen van het VB deel aan >> de gemeenteraadsverkiezingen. Toegegeven: in Antwerpen valt of staat >> extreemrechts. Antwerpen is altijd al het laboratorium geweest voor >> nieuwe partijen en strekkingen. >> >> De kopstukken op de Antwerpse lijst op een rijtje, en voor die >> aanstaande putsch zijn er heel wat bekende VB'rs speciaal voor >> verhuisd vanuit heel Vlaanderen. >> >> Filip Dewinter >> Anke Van Dermeersch >> Gerolf Annemans >> Jurgen Verstrepen >> Janice Laureyssens >> Bart Debie >> Jan Penris >> Hilde de Lobel >> Guido Tastenhoye >> >> en hun slaafjes: >> Bruno Valkeniers >> Hugo Coveliers >> >> >> Het podium gaat te klein zijn om alle fascisten aan Jan Zaag & Mieke >> Klaag te tonen. >> > > De Antwerpenaren, die ervoor bekend staan chauvinistisch te zijn, zullen > morgen dus beslissen of ze het bestuur van hun stad in handen geven van > een Bruggeling. > Als dat zo is, zullen ze alvast moeten leren om een minder grote teut op > te zetten. > Ik vond hen tot nu toe een aardig volkje, maar als het VB er de sjerp > krijgt, ga ik mijn mening toch moeten herzien. > De veiligheid en de economie gaan er dan in ieder geval op achteruitgaan, > zoveel is zeker. > Ik vrees het ergste voor Antwerpen en de Antwerpenaar. > Maar ja, hij heeft zelf zijn lot in handen. Voor wanneer is de verhuis gepland ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#12 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]lid
says... > > > Mijn ambitie ligt -zoals iedereen hier wel weet- inderdaad wat hoger > > maar is op dit ogenblik niet haalbaar. > > Ach. 2/3 tegen het Behang is toch een overweldigende meerderheid. > > > Dat weten we morgenavond dan wel weer... TDM |
![]() |
#13 |
|
![]() thePiano schreef op 7-10-2006 13:27:
> Wat mij betreft kan ik pas van een overwinning spreken van de > democratie op de Haatpartij van Vlaanderen, als het VB eindigt op een > status quo of een achteruitgang, met of zonder Vlott want dat is voor > mij net dezelfde partij. De overwinning is er pas als de leeuw,het volk/de demos van Vlaanderen dus, neerkijkt of er nog een stukje vlees zit aan wie hem probeerde te onderdrukken in casu het vlaams behang. W&at men wel zal kunnen merken is of de leeuw wakker wordt of nog verder blijft slapen. Dit gaat vooral in het echte Antwerpen te zien zijn, het gebied binnen de Singel dus. De buitengebieden gaan nu de evolutie kennen van het centrum van 6 tot zelfs 12 jaar terug. Dit natuurlijk met enige variatie, het is een typische vertraging die concentrisch vanuit de binnenstad zich verspreid. Er zijn natuurlijk lokale en tijds factoren die deze golf versterken of verzwakken. Men heeft al de excuses ervoor klaar, in 6 jaar tijd is er zogenaamd in Borgerhout een masale imigratie van Marokanen geweest en is centrum Antwerpen internationaal geworden. Het zou om te lachen zijn als men het niet als waarheid verkocht. Er is zelfs het omgekeerde aan de gang een verdringing van dergelijke mensen naar de rand van Antwerpen wat het voor bvb Deurne niet gemakkelijker zal maken. Als het behang daar een meerderheid haalt mag Grootjansens het verdict van hun verdringingspolitiek aanschouwen. (P van A heeft beloofd zich dan gewillig te laten lynchen) Hierna kan de strijd tussen Leeuw en zijn verkrachters mogelijk zelfs pas echt op gang beginnen komen. Als het beestje wakker wordt binnen de stadsmuren en omringd wordt door behangwasgoed kan dat wel heel veel vuile was opleveren. Dit hangt wel sterk af van hoe hij wakker wordt en waar er wasgoed hangt. groetjes, Emmanuel -- Racisten, facisten en andere sekteaanhangers hebben geen toestemming om iets van mij te stelen hebben geen toestemming om iets van mij te misbruiken. hebben geen toestemming om mijn familie te doden |
![]() |
#14 |
|
![]() On Sun, 08 Oct 2006 08:12:30 +0200, Emmanuel Paulus
<[email protected]> wrote: >Als het behang daar een meerderheid haalt mag Grootjansens het verdict >van hun verdringingspolitiek aanschouwen. (P van A heeft beloofd zich >dan gewillig te laten lynchen) Hierna kan de strijd tussen Leeuw en zijn >verkrachters mogelijk zelfs pas echt op gang beginnen komen. Als het >beestje wakker wordt binnen de stadsmuren en omringd wordt door >behangwasgoed kan dat wel heel veel vuile was opleveren. Dit hangt wel >sterk af van hoe hij wakker wordt en waar er wasgoed hangt. > Terloops. Het symbool van Vlaanderen, de leeuw, is van oorspong Arabisch en het was niet eens een leeuw maar een tijger (ècht waar!) :) |
![]() |
#15 |
|
![]() Jans schreef op 7-10-2006 14:10:
> De Antwerpenaren, die ervoor bekend staan chauvinistisch te zijn, zullen > morgen dus beslissen of ze het bestuur van hun stad in handen geven van een > Bruggeling. Moet dat nu echt, mag het geen Indier zijn die hebben we nog niet gehad. We zijn al begonnen met eene van over het watere die met handjes zwierde. Dan was het een Italiaan en de reeks liep verder met oa een hollandse koning, die sukkelaar is van ellende maar gaan lopen en zweeg zoveel hij kon de rest van zijn leven. > Als dat zo is, zullen ze alvast moeten leren om een minder grote teut op te > zetten. Dan gaan we pas lachen. Het lijken me plezante tijden te gaan worden, eerst mogen we P van A lynchen en dan gaan we de winter eens laten zien wat een franse coleire in het Antwerps wilt zeggen. Ik zou bijna compassie met die gasten gaan krijgen. Ik weet niet of ze bij oranje het risico gaan lopen om philipje asiel te geven, ik zou het hun niet aanraden als ze hun jobke niet kwijt willen. > Ik vond hen tot nu toe een aardig volkje, maar als het VB er de sjerp > krijgt, ga ik mijn mening toch moeten herzien. Daar is hoe dan ook niet veel kans voor. Een absolute meerderheid is voor het behang onmogelijk dus er zal iemand moeten depanneren en het kado ervoor is al gekend. In het slechtste geval zal het eerder een VLDer of mischien een CD&Ver zijn die die aantrekt en heel dankbaar aan het behang zal zijn. Er zijn in ieder geval enkelen die daarvan dromen... > De veiligheid en de economie gaan er dan in ieder geval op achteruitgaan, > zoveel is zeker. Daarvoor moeten ze geen sjerp hebben, zelfs niet eens een schepenstoel. Hun effect is er nu al, veiligheid is nu al serieus achteruitgegaan. En dat is niet omdat er ineens zoveel dieven uit het niets opduiken maar omdat vooral het politieaparaat gewoonweg vastzit in hun fascisme en rasicme. Economie valt minder op maar men is nu al systematisch de opleving van gebieden ana het kapot maken enkel gebaseerd op behanghaat. Die effecten gaan in de verkiezingsuitslag voor het eerst duidelijk zichtbaar worden. De extra behangzetels die Deurne en Berchem (buiten de singel) gaat halen gaan evenredig zijn met een al opgetrede negatieve economische impact binnen de singel. > Ik vrees het ergste voor Antwerpen en de Antwerpenaar. De gehele verwachting zal eerder een status quo zijn met meer verschuivingen tussen de partijeen van de coalitie en zelfs intern bij de partijen dan toc het behang. Veel belangrijk zal de evolutie binnen de districten zijn en vooral Antwerpen stad en Borgerhout gaan hierbij cruciaal zijn. Anderen zoals Deurne zullen gewoon de plaats van Borgerhout van 12 jaar terug innemen. Wel lokaal van enig belang over hoe bestuurbaar dit zal zijn. Maar de vraag die van belang is hoe evolueert het intra-muros gebied, de rest zal die evolutie ook wel gaan volgen. > Maar ja, hij heeft zelf zijn lot in handen. Dat zou ook iets nieuw zijn. Dat hebben we nog maar heel zelden gehad. Antwerpen is zowat steeds een oorlogs en conflict gebied, ideaale ligging, economische ader enz. Het zijn anderen die dobbelen over het lot van Antwerpen. De Antwerpenaar verandert niets aan het lot, hij bouwt alleen Antwerpen in afwachting van de volgende sloper. groetjes, Emmanuel -- Das befehl zu Hans: Vergeet de overheid, ellimineer de vreemdeling Philp arbeit mach frei furher Antwerpen |
![]() |
#16 |
|
![]() "Emmanuel Paulus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jans schreef op 7-10-2006 14:10: > >> De Antwerpenaren, die ervoor bekend staan chauvinistisch te zijn, zullen >> morgen dus beslissen of ze het bestuur van hun stad in handen geven van >> een >> Bruggeling. > > Moet dat nu echt, mag het geen Indier zijn die hebben we nog niet gehad. Of een Marokkaan van wie de helft van de familie in den bak zit of gezeten heeft,dat hebben we ook nog niet gehad -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 174 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#17 |
|
![]() "MoN" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Emmanuel Paulus" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Jans schreef op 7-10-2006 14:10: >> >>> De Antwerpenaren, die ervoor bekend staan chauvinistisch te zijn, zullen >>> morgen dus beslissen of ze het bestuur van hun stad in handen geven van >>> een >>> Bruggeling. >> >> Moet dat nu echt, mag het geen Indier zijn die hebben we nog niet gehad. > > Of een Marokkaan van wie de helft van de familie in den bak zit of gezeten > heeft,dat hebben we ook nog niet gehad > > Of een debiel, zoals jij ? |
![]() |
#18 |
|
![]() "Patrick" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "MoN" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Emmanuel Paulus" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Jans schreef op 7-10-2006 14:10: >>> >>>> De Antwerpenaren, die ervoor bekend staan chauvinistisch te zijn, >>>> zullen >>>> morgen dus beslissen of ze het bestuur van hun stad in handen geven van >>>> een >>>> Bruggeling. >>> >>> Moet dat nu echt, mag het geen Indier zijn die hebben we nog niet gehad. >> >> Of een Marokkaan van wie de helft van de familie in den bak zit of >> gezeten heeft,dat hebben we ook nog niet gehad >> >> > > Of een debiel, zoals jij ? Nen domme idiote kloot zoals jij zeker niet!!!!!!!!!!!! -------------------------------------------------------------------------------- Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter 174 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd. Download de gratis SPAMfighter vandaag nog! |
![]() |
#19 |
|
![]() Op Sat, 07 Oct 2006 16:23:20 GMT kwam uit het klavier van Tom De Moor
onderstaande in (onder andere) de groep be.politics terecht: > In article <[email protected]>, [email protected]lid > says... >> >> > Mijn ambitie ligt -zoals iedereen hier wel weet- inderdaad wat hoger >> > maar is op dit ogenblik niet haalbaar. >> >> Ach. 2/3 tegen het Behang is toch een overweldigende meerderheid. >> >> >> > Dat weten we morgenavond dan wel weer... Inderdaad. Het VB is blijven steken op ongeveer 1/3 en de sossen zijn er er op en er over gegaan. Ruim 2/3 stemde dus *tegen* het Belang en *voor* de traditionele partijen. Doet niest af aan het feit dat natuurlijk nog steeds heel veel Vlamingen wel voor het Belang stemmen. > > TDM -- NH.*Webstek* http://www.nholtz.dds.nl *Blog* http://blogger.xs4all.nl/nholtz ************************************************** ************************** "Het is volstrekt oninteressant wat jij meent. Iederéén heeft een mening. Doet jouw mening er soms toe?"(standaard dooddoener van Yew Betcha indien UPG) |
![]() |
#20 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]lid
says... > > >> > > Dat weten we morgenavond dan wel weer... > > Inderdaad. Het VB is blijven steken op ongeveer 1/3 en de sossen zijn er > er op en er over gegaan. Ruim 2/3 stemde dus *tegen* het Belang en > *voor* de traditionele partijen. Doet niest af aan het feit dat > natuurlijk nog steeds heel veel Vlamingen wel voor het Belang stemmen. > > > Vergeet het maar dat 2/3 tegen het VB stemde. Enerzijds waren het gemeenteverkiezingen en speelden lokale politici een relatief grote rol. Anderzijds zijn het posities van het VB zowat overal bestendigd tot versterkt. In een aantal gemeenten is de VB-vooruitgang spectaculair. Het is interessant dat je Groen!, PVDA als "traditioneel" beschouwd want hier en daar zijn zij nodig. Gaat een toffe sfeer worden: VLD-CD&V- SPa- Groen! en PVDA in één bad. Poco tegen VB: een bont-en-blauwe mengelmoes van tegenstellingen tegen een homogeen Belang en dat gaat besturen? Mechelen achterna... Antwerpen? Antwerpen is verraden door de sossen. Om de macht te behouden hebben ze geen Trojaans paard binnengehaald maar een Islamitisch. Verwacht sluierdoeken als regel binnenkort, een verder leeglopen van autochtone Vlamingen (joepie: VB-ers gaan weg), toenemende criminaliteit en verdere polarisering. Of dacht je dat de -letterlijk- bruine stemmers geen "beloning voor hun stemgedrag gaan vragen? En wat zal dat zijn, denk je? Tom De Moor |