![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Vitae forma vocatur "johan" <[email protected]>, die Sun, 08
Oct 2006 10:58:27 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.history(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >in het discours dat al enige tijd aan de gang is waarin vlaamse politici >roepen dat we meer zelfstandig moeten worden als vlaanderen, en nog meer >bevoegdheden moeten federaliseren, heb ik lang de stem van de walen hierin >gemist. >ik was blij verrast dat tv 1 de laatste tijd al verschillende malen enkele >politieke commentatoren uit walonie ten tonele voerde om eindelijk toch eens >te vertellen wat de walen nu eigenlijk zelf van heel dit verhaal vinden, >overigens zelfs in zeer goed nederlands. >ik begreep al lang niet waarom "de walen" maar niet wilden inzien dat wij >vlamingen hun eigenlijk onderhouden en waarom ze dat niet gewoon met gebogen >hoofd willen toegeven, en in plaats daarvan te dreigen met het "uiteenvallen >van de belgische staat als wij zo blijven verder doen" >ik begreep echt niet waarom de waalse politici telkenmale zo heftig reageren >op bewijsbare en voor ons logische denkpistes. >stillaan begreep ik dat de gewone waal, het boerke ergens in de ardennen, de >arbeider ergens in een triestige waalse stad, helemaal niet zo heftig >reageert op onze vlaamse spierenballerij >hij of zij weet heel goed dat wallonie er slecht voorstaat en is maar wat >blij dat het rijke vlaanderen de pil een beetje verzacht. >maar er komt misschien toch stillaan ook op politiek vlak een kentering, de >politici "nieuwe stijl" in wallonie durven al meer gewoon toegeven dat er >inderdaad een geldstroom vloeit naar hen en dat ze op economisch vlak sterk >achterlopen. en dat ze met onze hulp hopen er op enkele jaren bovenop te >komen. >dat is de spirit, dat is wat de vlamingen willen horen! >geen hoog van de toren blazende oude politieke krokodillen die dreigen met >rampscenario's als vlaanderen wallonie zou laten vallen, maar moderne >managers die weten dat ze vlaanderen nodig hebben in hun streven om er weer >bovenop te komen >die wil ik als vlaming zeker helpen, en wie weet hebben wij hen ooit nog >eens nodig! > > >johan > > Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. -- Fusti |
![]() |
#2 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel > van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. > -- Van dit amechtige 'zeepartistische' Vlaamsch gekreun krijg ikzelf welhaast het spleen, Fusti. Heb je hier een - liefst gratis - medicijn voor? u. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Mon, 09 Oct 2006 21:33:37 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur "johan" <[email protected]>, die Sun, 08 >Oct 2006 10:58:27 GMT, in littera ><[email protected]> in foro be.history(et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>in het discours dat al enige tijd aan de gang is waarin vlaamse politici >>roepen dat we meer zelfstandig moeten worden als vlaanderen, en nog meer >>bevoegdheden moeten federaliseren, heb ik lang de stem van de walen hierin >>gemist. >>ik was blij verrast dat tv 1 de laatste tijd al verschillende malen enkele >>politieke commentatoren uit walonie ten tonele voerde om eindelijk toch eens >>te vertellen wat de walen nu eigenlijk zelf van heel dit verhaal vinden, >>overigens zelfs in zeer goed nederlands. >>ik begreep al lang niet waarom "de walen" maar niet wilden inzien dat wij >>vlamingen hun eigenlijk onderhouden en waarom ze dat niet gewoon met gebogen >>hoofd willen toegeven, en in plaats daarvan te dreigen met het "uiteenvallen >>van de belgische staat als wij zo blijven verder doen" >>ik begreep echt niet waarom de waalse politici telkenmale zo heftig reageren >>op bewijsbare en voor ons logische denkpistes. >>stillaan begreep ik dat de gewone waal, het boerke ergens in de ardennen, de >>arbeider ergens in een triestige waalse stad, helemaal niet zo heftig >>reageert op onze vlaamse spierenballerij >>hij of zij weet heel goed dat wallonie er slecht voorstaat en is maar wat >>blij dat het rijke vlaanderen de pil een beetje verzacht. >>maar er komt misschien toch stillaan ook op politiek vlak een kentering, de >>politici "nieuwe stijl" in wallonie durven al meer gewoon toegeven dat er >>inderdaad een geldstroom vloeit naar hen en dat ze op economisch vlak sterk >>achterlopen. en dat ze met onze hulp hopen er op enkele jaren bovenop te >>komen. >>dat is de spirit, dat is wat de vlamingen willen horen! >>geen hoog van de toren blazende oude politieke krokodillen die dreigen met >>rampscenario's als vlaanderen wallonie zou laten vallen, maar moderne >>managers die weten dat ze vlaanderen nodig hebben in hun streven om er weer >>bovenop te komen >>die wil ik als vlaming zeker helpen, en wie weet hebben wij hen ooit nog >>eens nodig! >> >> >>johan >> >> >Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel >van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. Dag Fust, hoe voelt het om Vlaanderen oranje te zien kleuren met het N-VA stevig in het zadel? :-) Met de hete adem van een over heel Vlaanderen fors gestegen VB in hun nek? :-) dL |
![]() |
#4 |
|
![]() Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Mon, 9 Oct
2006 22:19:50 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.history(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel >> van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. >> -- > >Van dit amechtige 'zeepartistische' Vlaamsch gekreun krijg ikzelf welhaast >het spleen, Fusti. Heb je hier een - liefst gratis - medicijn voor? Accijnzen zul je altijd betalen, maar een goede WTT zal je deugd doen. -- Fusti |
![]() |
#5 |
|
![]() Vitae forma vocatur dL <[email protected]>, die Mon, 09 Oct 2006 22:06:56
GMT, in littera <[email protected]> in foro be.history(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mon, 09 Oct 2006 21:33:37 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur "johan" <[email protected]>, die Sun, 08 >>Oct 2006 10:58:27 GMT, in littera >><[email protected]> in foro be.history(et >>aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>in het discours dat al enige tijd aan de gang is waarin vlaamse politici >>>roepen dat we meer zelfstandig moeten worden als vlaanderen, en nog meer >>>bevoegdheden moeten federaliseren, heb ik lang de stem van de walen hierin >>>gemist. >>>ik was blij verrast dat tv 1 de laatste tijd al verschillende malen enkele >>>politieke commentatoren uit walonie ten tonele voerde om eindelijk toch eens >>>te vertellen wat de walen nu eigenlijk zelf van heel dit verhaal vinden, >>>overigens zelfs in zeer goed nederlands. >>>ik begreep al lang niet waarom "de walen" maar niet wilden inzien dat wij >>>vlamingen hun eigenlijk onderhouden en waarom ze dat niet gewoon met gebogen >>>hoofd willen toegeven, en in plaats daarvan te dreigen met het "uiteenvallen >>>van de belgische staat als wij zo blijven verder doen" >>>ik begreep echt niet waarom de waalse politici telkenmale zo heftig reageren >>>op bewijsbare en voor ons logische denkpistes. >>>stillaan begreep ik dat de gewone waal, het boerke ergens in de ardennen, de >>>arbeider ergens in een triestige waalse stad, helemaal niet zo heftig >>>reageert op onze vlaamse spierenballerij >>>hij of zij weet heel goed dat wallonie er slecht voorstaat en is maar wat >>>blij dat het rijke vlaanderen de pil een beetje verzacht. >>>maar er komt misschien toch stillaan ook op politiek vlak een kentering, de >>>politici "nieuwe stijl" in wallonie durven al meer gewoon toegeven dat er >>>inderdaad een geldstroom vloeit naar hen en dat ze op economisch vlak sterk >>>achterlopen. en dat ze met onze hulp hopen er op enkele jaren bovenop te >>>komen. >>>dat is de spirit, dat is wat de vlamingen willen horen! >>>geen hoog van de toren blazende oude politieke krokodillen die dreigen met >>>rampscenario's als vlaanderen wallonie zou laten vallen, maar moderne >>>managers die weten dat ze vlaanderen nodig hebben in hun streven om er weer >>>bovenop te komen >>>die wil ik als vlaming zeker helpen, en wie weet hebben wij hen ooit nog >>>eens nodig! >>> >>> >>>johan >>> >>> >>Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel >>van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. > >Dag Fust, hoe voelt het om Vlaanderen oranje te zien kleuren met het >N-VA stevig in het zadel? :-) NV-A is maar het kippenkontje van deGrote Kalotenpartij. >Met de hete adem van een over heel Vlaanderen fors gestegen VB in hun >nek? :-) En wat denk je van wat ik vanmorgen in La Libre Belgique las? ===== Rhode perd l'un de ses deux échevins flamands, alors que Wezembeek et Crainhem perdent leur seul échevin flamand, privant ainsi le gouvernement flamand de ses relais dans ces communes, souligne-t-il. Dans les communes sans facilités, les succès francophones sont enregistrés �* Zaventem avec 6 élus (+1), Leeuw-Saint-Pierre 7 élus (+2), Tervuren 6 élus (+2) et Overijse (3 élus UF)[...] Dans d'autres communes comme Vilvorde, Beersel et Grimbergen, les résultats révèlent une situation stable pour les élus francophones et la liste d'union francophone de Steenokkerzeel a raté de peu un siège .... ===== Arme Flaminganten, ze troosten zich met een dode mus: de NV-A als koddig aanhangseltje van de CD&V, terwijl notabene de sossen het VB een halt hebben toegeroepen in Antwerpen.... >dL -- Fusti |
![]() |
#6 |
|
![]() Fustigator <[email protected]> schreef in
news:[email protected] op ma 09 okt 2006 09:33:37p > Vitae forma vocatur "johan" <[email protected]>, die Sun, 08 > Oct 2006 10:58:27 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.history(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>in het discours dat al enige tijd aan de gang is waarin vlaamse politici >>roepen dat we meer zelfstandig moeten worden als vlaanderen, en nog meer >>bevoegdheden moeten federaliseren, heb ik lang de stem van de walen >>hierin gemist. >>ik was blij verrast dat tv 1 de laatste tijd al verschillende malen >>enkele politieke commentatoren uit walonie ten tonele voerde om >>eindelijk toch eens te vertellen wat de walen nu eigenlijk zelf van heel >>dit verhaal vinden, overigens zelfs in zeer goed nederlands. >>ik begreep al lang niet waarom "de walen" maar niet wilden inzien dat >>wij vlamingen hun eigenlijk onderhouden en waarom ze dat niet gewoon met >>gebogen hoofd willen toegeven, en in plaats daarvan te dreigen met het >>"uiteenvallen van de belgische staat als wij zo blijven verder doen" >>ik begreep echt niet waarom de waalse politici telkenmale zo heftig >>reageren op bewijsbare en voor ons logische denkpistes. >>stillaan begreep ik dat de gewone waal, het boerke ergens in de >>ardennen, de arbeider ergens in een triestige waalse stad, helemaal niet >>zo heftig reageert op onze vlaamse spierenballerij >>hij of zij weet heel goed dat wallonie er slecht voorstaat en is maar >>wat blij dat het rijke vlaanderen de pil een beetje verzacht. >>maar er komt misschien toch stillaan ook op politiek vlak een kentering, >>de politici "nieuwe stijl" in wallonie durven al meer gewoon toegeven >>dat er inderdaad een geldstroom vloeit naar hen en dat ze op economisch >>vlak sterk achterlopen. en dat ze met onze hulp hopen er op enkele jaren >>bovenop te komen. >>dat is de spirit, dat is wat de vlamingen willen horen! >>geen hoog van de toren blazende oude politieke krokodillen die dreigen >>met rampscenario's als vlaanderen wallonie zou laten vallen, maar >>moderne managers die weten dat ze vlaanderen nodig hebben in hun streven >>om er weer bovenop te komen >>die wil ik als vlaming zeker helpen, en wie weet hebben wij hen ooit nog >>eens nodig! >> >> >>johan >> >> > Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel > van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. Tja, de Franstalige vrienden... "In de gemeente Bertem (Vlaams-Brabant) waren er technische problemen met de stemcomputers: in de deelgemeente Leefdaal zijn de stembureau's pas om halfelf opengegaan, tweeënhalf uur later dan voorzien. Er waren foute, tweetalige opstartdiskettes geleverd. De foute diskettes moesten eerst vervangen worden door de juiste, Nederlandstalige diskettes vooraleer het stembureau kon geopend worden." [Bron: wikipedia] Daarenboven zal het gechipotteer, het geboycot van die Franskiljonne vrienden met valse Franstalige oproepingsbrieven je in die paar Vlaams-Brabantse gemeentes voor de gelegenheid even ontgaan zijn ? Heb je gezien hoe de Vlaamse voorzitster zich in het Frans uit te slag moest trekken om een aantal van die eentalig-Franstalige Vlamingenhaters tot bedaren te brengen - de taalwetten te doen respecteren ? Hou je eigen Belgicistische gewauwel dus maar voor jezelf want ik vond die zoveelste arrogante Franstalige Vlaamsvijandige vertoning in Vlaanderen maar zum kotsen. Ook over Reynder's aanzetten tot haat tegen Vlamingen in Vlaams-Brabant voor de verkiezingen, zul jij natuurlijk niets gehoord hebben. T.t.z.: een tweezak als jij zal dat allemaal wel vanzelfsprekend vinden. -- KZ |
![]() |
#7 |
|
![]() KZ,
ik neem aan dat u dit niet tegen mij bedoelt? ;-) indien je inderdaad Fusti viseerde, hoeft deze toon eigenlijk nog niet echt, maar kom, ik ken de voorgeschiedenis van jullie discussie natuurlijk niet ik wil echt geen scheldpartij uitlokken, gewoon stellen dat het beeld dat wij hier in vlaanderen hebben van de "hautaine franssprekenden" die niets liever doet dan vlamingen pesten, niet echt het beeld van de gemiddelde waal is. een bepaalde opmerking in een discussie hierover op tv bleef me ook nog bij: wij vlamingen zitten nog met een minderwaardigheidscomplex door de franssprekende bourgoisie van de vorige eeuw, die echter meestal bestond uit verfranste vlamingen en brusselaars. iets om over na te denken.... johan "Kapitein Zeppos" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Fustigator <[email protected]> schreef in > news:[email protected] op ma 09 okt 2006 > 09:33:37p > > > Vitae forma vocatur "johan" <[email protected]>, die Sun, 08 > > Oct 2006 10:58:27 GMT, in littera > > <[email protected]> in foro be.history(et > > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > >>in het discours dat al enige tijd aan de gang is waarin vlaamse politici > >>roepen dat we meer zelfstandig moeten worden als vlaanderen, en nog meer > >>bevoegdheden moeten federaliseren, heb ik lang de stem van de walen > >>hierin gemist. > >>ik was blij verrast dat tv 1 de laatste tijd al verschillende malen > >>enkele politieke commentatoren uit walonie ten tonele voerde om > >>eindelijk toch eens te vertellen wat de walen nu eigenlijk zelf van heel > >>dit verhaal vinden, overigens zelfs in zeer goed nederlands. > >>ik begreep al lang niet waarom "de walen" maar niet wilden inzien dat > >>wij vlamingen hun eigenlijk onderhouden en waarom ze dat niet gewoon met > >>gebogen hoofd willen toegeven, en in plaats daarvan te dreigen met het > >>"uiteenvallen van de belgische staat als wij zo blijven verder doen" > >>ik begreep echt niet waarom de waalse politici telkenmale zo heftig > >>reageren op bewijsbare en voor ons logische denkpistes. > >>stillaan begreep ik dat de gewone waal, het boerke ergens in de > >>ardennen, de arbeider ergens in een triestige waalse stad, helemaal niet > >>zo heftig reageert op onze vlaamse spierenballerij > >>hij of zij weet heel goed dat wallonie er slecht voorstaat en is maar > >>wat blij dat het rijke vlaanderen de pil een beetje verzacht. > >>maar er komt misschien toch stillaan ook op politiek vlak een kentering, > >>de politici "nieuwe stijl" in wallonie durven al meer gewoon toegeven > >>dat er inderdaad een geldstroom vloeit naar hen en dat ze op economisch > >>vlak sterk achterlopen. en dat ze met onze hulp hopen er op enkele jaren > >>bovenop te komen. > >>dat is de spirit, dat is wat de vlamingen willen horen! > >>geen hoog van de toren blazende oude politieke krokodillen die dreigen > >>met rampscenario's als vlaanderen wallonie zou laten vallen, maar > >>moderne managers die weten dat ze vlaanderen nodig hebben in hun streven > >>om er weer bovenop te komen > >>die wil ik als vlaming zeker helpen, en wie weet hebben wij hen ooit nog > >>eens nodig! > >> > >> > >>johan > >> > >> > > Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel > > van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. > > Tja, de Franstalige vrienden... > "In de gemeente Bertem (Vlaams-Brabant) waren er technische problemen met > de stemcomputers: in de deelgemeente Leefdaal zijn de stembureau's pas om > halfelf opengegaan, tweeënhalf uur later dan voorzien. Er waren foute, > tweetalige opstartdiskettes geleverd. De foute diskettes moesten eerst > vervangen worden door de juiste, Nederlandstalige diskettes vooraleer het > stembureau kon geopend worden." [Bron: wikipedia] > > Daarenboven zal het gechipotteer, het geboycot van die Franskiljonne > vrienden met valse Franstalige oproepingsbrieven je in die paar > Vlaams-Brabantse gemeentes voor de gelegenheid even ontgaan zijn ? > Heb je gezien hoe de Vlaamse voorzitster zich in het Frans uit te slag > moest trekken om een aantal van die eentalig-Franstalige Vlamingenhaters > tot bedaren te brengen - de taalwetten te doen respecteren ? > > Hou je eigen Belgicistische gewauwel dus maar voor jezelf want ik vond > die zoveelste arrogante Franstalige Vlaamsvijandige vertoning in Vlaanderen > maar zum kotsen. > > Ook over Reynder's aanzetten tot haat tegen Vlamingen in Vlaams-Brabant > voor de verkiezingen, zul jij natuurlijk niets gehoord hebben. > T.t.z.: een tweezak als jij zal dat allemaal wel vanzelfsprekend vinden. > > > -- > KZ |
![]() |
#8 |
|
![]() Vitae forma vocatur Kapitein Zeppos <[email protected]>, die Tue, 10 Oct
2006 09:21:08 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.history(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> schreef in >news:[email protected] op ma 09 okt 2006 >09:33:37p > >> Vitae forma vocatur "johan" <[email protected]>, die Sun, 08 >> Oct 2006 10:58:27 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.history(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>in het discours dat al enige tijd aan de gang is waarin vlaamse politici >>>roepen dat we meer zelfstandig moeten worden als vlaanderen, en nog meer >>>bevoegdheden moeten federaliseren, heb ik lang de stem van de walen >>>hierin gemist. >>>ik was blij verrast dat tv 1 de laatste tijd al verschillende malen >>>enkele politieke commentatoren uit walonie ten tonele voerde om >>>eindelijk toch eens te vertellen wat de walen nu eigenlijk zelf van heel >>>dit verhaal vinden, overigens zelfs in zeer goed nederlands. >>>ik begreep al lang niet waarom "de walen" maar niet wilden inzien dat >>>wij vlamingen hun eigenlijk onderhouden en waarom ze dat niet gewoon met >>>gebogen hoofd willen toegeven, en in plaats daarvan te dreigen met het >>>"uiteenvallen van de belgische staat als wij zo blijven verder doen" >>>ik begreep echt niet waarom de waalse politici telkenmale zo heftig >>>reageren op bewijsbare en voor ons logische denkpistes. >>>stillaan begreep ik dat de gewone waal, het boerke ergens in de >>>ardennen, de arbeider ergens in een triestige waalse stad, helemaal niet >>>zo heftig reageert op onze vlaamse spierenballerij >>>hij of zij weet heel goed dat wallonie er slecht voorstaat en is maar >>>wat blij dat het rijke vlaanderen de pil een beetje verzacht. >>>maar er komt misschien toch stillaan ook op politiek vlak een kentering, >>>de politici "nieuwe stijl" in wallonie durven al meer gewoon toegeven >>>dat er inderdaad een geldstroom vloeit naar hen en dat ze op economisch >>>vlak sterk achterlopen. en dat ze met onze hulp hopen er op enkele jaren >>>bovenop te komen. >>>dat is de spirit, dat is wat de vlamingen willen horen! >>>geen hoog van de toren blazende oude politieke krokodillen die dreigen >>>met rampscenario's als vlaanderen wallonie zou laten vallen, maar >>>moderne managers die weten dat ze vlaanderen nodig hebben in hun streven >>>om er weer bovenop te komen >>>die wil ik als vlaming zeker helpen, en wie weet hebben wij hen ooit nog >>>eens nodig! >>> >>> >>>johan >>> >>> >> Eindelijk een redelijke stem tussen het geschreew geblaat en gewauwel >> van de splitszuchtigen en soortgelijke "zeepartistische" Flaminganten. > >Tja, de Franstalige vrienden... >"In de gemeente Bertem (Vlaams-Brabant) waren er technische problemen met >de stemcomputers: in de deelgemeente Leefdaal zijn de stembureau's pas om >halfelf opengegaan, tweeënhalf uur later dan voorzien. Er waren foute, >tweetalige opstartdiskettes geleverd. De foute diskettes moesten eerst >vervangen worden door de juiste, Nederlandstalige diskettes vooraleer het >stembureau kon geopend worden." [Bron: wikipedia] Wat zielig voor die mensen,zeg! :-))) > >Daarenboven zal het gechipotteer, het geboycot van die Franskiljonne >vrienden met valse Franstalige oproepingsbrieven je in die paar >Vlaams-Brabantse gemeentes voor de gelegenheid even ontgaan zijn ? Wat voor studentestreek is dat wel ? >Heb je gezien hoe de Vlaamse voorzitster zich in het Frans uit te slag >moest trekken om een aantal van die eentalig-Franstalige Vlamingenhaters >tot bedaren te brengen - de taalwetten te doen respecteren ? ooo wat eèèrg! Vanuit Oostende lijkt dat allemaal wel dorpstoestanden hoor! Hier maken we geen punt: vraagt een toerist iets in het Frans Duits opf Engels zal ie zo goed of zo kwaad als het kan,n een antwoord in zijn taal krijgen. Daar malen wij niet om. Hier is voor veel mensen zelfs het Nederlands een vreemde taal, want <olliere klapt m'n Westvloamsjh> >Hou je eigen Belgicistische gewauwel dus maar voor jezelf want ik vond >die zoveelste arrogante Franstalige Vlaamsvijandige vertoning in Vlaanderen >maar zum kotsen. Ledig je maag, het zal je deugd doen, maar poets daarna goed je tanden want maagzuur is slecht voor je gebit. >Ook over Reynder's aanzetten tot haat tegen Vlamingen in Vlaams-Brabant >voor de verkiezingen, zul jij natuurlijk niets gehoord hebben. Och wat voor kruiperijen politiekers allemaal doen om in Brabant wat stemmen te krijgen, dat is natuurlijk hier aan de kust wel erg ver van ons bed. >T.t.z.: een tweezak als jij zal dat allemaal wel vanzelfsprekend vinden. Brabant lijkt voor mij wel erg "buitenlands". Dat soort dorpsgedoe kennen we hier niet, hoor! -- Fusti |