![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom ik denk dat er fraude is gebeurd in Antwerpen:
1. De resultaten bleven lange tijd uit. Er waren "technische" problemen. Kan iemand me vertellen welke technische problemen? Zijn deze technische problemen na te kijken? Kan men bewijzen dat er technische problemen waren? Log files? ISP logfiles? Kunnen de techniekers duidelijk vertellen WELKE acties werden ondernomen? Hoe werd het probleem uiteindelijk opgelost, op technisch niveau? Deze vragen zijn uiterst belangrijk, daar men op deze manier kan te weten komen of deze 'technische' problemen werden geënsceneerd of niet. Indien men bepaalde gegevens (data) wenst 'aan te passen' vergt dit tijd. Vandaar de verklaring voor de 'technische' problemen (= tijd winnen). 2. Hoe komt het dat ik op het Internet bij de eerste data die werden doorgegeven men resultaten kon zien die totaal in strijd waren met deze op nationaal niveau. Toen 1 telbureau was geteld, zag men dat het VB -7% stond, en SPa + 23%????? Zou het kunnen dat men tot telbureau 8 de tijd heeft gehad om de data aan te passen? Na telbureau's 8 (50%) begon de trend te keren. Bij 15 van de 16 bureau's stond het VB nog achter met 0,6%, maar bij de laatste telling van de stembureau's werd het opeens + 0,5% Ik moet zeggen dat ik als Internet Field Engineer in mijn vorig leven moeilkijk kan geloven dat een outage meer dan 3 uur duurt. Meeste ISP's werken met SLA (Service Level Agreement) waarbij dergelijke outages NIET mogen voorkomen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Laten we zeggen dat de technische problemen vooral Vlaams Blokkertjes waren die hertellingen vroegen omdat ze niet geloofden dat hun partij niet vooruit gegaan is. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ik dacht net dat ze die stemkaarten in een verzegelde bus bewaarden nadat ze in de telcomputer waren ingevoerd.
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Om mijn bewering nog wat meer slagkracht te geven:
wanneer 15/16 stembureau's zijn geteld stond het VB nog op -0,7%. Bij de laatste telling van 16/16, was het opeens +0,5% Raar, nietwaar... want nu het systeem online was kan men geen gegevens meer wijzigen. Hebt u enig idee wat voor een voor een invloed bureau 16 heeft gehad op het volledige resultaat? Neem een rekenmachientje erbij, want 1 stembureau dat het VB +1,2% laat stijgen, wanneer 93% van de stemmen zijn geteld lijkt bij mij een enorme score. Ik heb reeds geijverd op een betere controle op de stemming, maar er werd weinig gevolg gegeven aan mijn bezorgdheid. Met andere woorden, de eerste stembureau's spreken 1. de nationale trend tegen 2. is volledig het tegenovergestelde resultaat van de resultaten van de bureau's die binnen kwamen nadat het technische euvel was opgelost. Heel raar, nietwaar? Neem me niet kwalijk mensen, ik neem geen stelling, maar ik stel vast. Men kan, indien er technische problemen waren, deze kunnen bewijzen aan de hand van log files - PPP synchronisatie problemen - PAP, CHAP authenticatie problemen in logfiles - router log files - SNMP trap errors - enz Deze data worden normaal in logfiles bij providers bijgehouden. Wat met de logging op de desbetreffende routers, indien men deze heeft gebruikt? Welke technieker kan een duidelijk antwoord geven en stap na stap uitleggen wat men heeft gedaan om het probleem op te lossen? |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||||
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en als jouw theorie steek houdt, en ze zijn bij machte om uitslagen te vervalsen , dan neem ik aan dat ze ook wel in staat zijn om de bewijzen ervan te verdoezelen .
Of vergis ik me. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Het gezelschap waarin ik gisteren ivertoefde (en dat geen VB-ers zijn), fronste ook zijn wenkbrouwen...
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Tuurlijk, maar ik zie niemand gek genoeg zijn omd e uitslagen te vervalsen, ze hebben daar heel veel mensen en kennis voor nodig, iets wat als gevolg heeft dat je dat niet stil kan houden.Het hele fraude verhaal is typische VB stijl van slachtofferrol, ik durf zelf wedden dat er nooit een klacht zal komen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wat mij gisteren opviel was dat die journaliste FDW aansprak over zijn verlies.
Hij reageerde dat hij nog wachte op Hoboken en dat die lang wegbleven want dat het toch al 22 uur was... en die journaliste "zegt u nu dat er gefraudeerd is?" Dat moet dan toch in haar hoofd spelen, want FDW zegt imo toch enkel dat Hoboken lang duurt... meer niet |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik wel dat het onmogelijk ver gezocht is dat bovenstaande truck zou gebruikt zijn in de stemcomputers, edoch er is nog een manier... 'k zal het effe uitleggen, een voorzitter kan er samen met z'n secretaris voor zorgen dat die diskette niet rechtstreeks van het stemlokaal naar het stadhuis gaan. Hij moet normaal gezien het stemlokaal verlaten met een verzegelde omslag met die diskettes (de gewone en de backup) erin.. maar wie zegt dat een voorzitter niet zo z'n bijzitters kiest dat er in kan geknoeid worden? Op je tweede vraag.. hoe kom je erbij dat er logfiles zijn? En voor de rest de demorcratische partijen hebben helemaal niet gewonnen wur, kijk bvb Sint Niklaas de Freddy gaat 1 zetel voorruit.. ja terwijl ze nu wel in een coalitie zitten met spirit en groen, dus die hadden ook zetels in de vorige gemeenteraadsverkiezingen, en nu gaan ze er allemaal samen 1 op voorruit.. da's geen overwinning te noemen maar een verlies aan "democratische" zetels ! (democratisch schrijf ik tss haakjes omdat ik van mening ben dat partijen die coalities vormen te zwak zijn om zelf te regeren)
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() nee hoor, dat zeg ik niet ik zeg enkel dat die journaliste blijkbaar toch ook met het idee dat er gefraudeerd werd in haar hoofd speelde... Trouwens was dat niet dezelfde die stond klaar te komen toen ze PJ zag?? |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Neen dat zegt hij niet. Iedereen weet wat er in Antwerpen op het spel stond en staat, ook die journaliste. Als die er dan aan denkt om zulke vraag aan Filip te stellen, dan wil dat zeggen dat ze ook met die mogelijkheid rekening houdt, of ze minstens in overweging neemt. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
't is alle partien tegen 1... benieuwd wanneer de burgeroorlog hier uitbreekt ![]()
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
btw deze hij is een zij ![]() |
|
![]() |