![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() men bouwt moskeeën,( of moskees?) dat de stukken eraf vliegen, zowat overal in West-Europa.Op afzienbare tijd zullen de moskee-gangers echter moeten ophoepelen uit Ons Kontinent, er zijn steeds meer mensen die genoeg van hun hebben, en er gaat beslist iets gebeuren in de komende jaren.
Wat gaan we dan doen met al die gebouwen? Ombouwen tot opvangcentra voor daklozen (van Europese afkomst)? Bibliotheken? Museums?Scholen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Wat gaan we met al die vb-subsidies doen als het vb verdwenen is?
Feest mannen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Groter feestjeeeeuh !!
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Mag ik even off-topic wat vragen? Kun je nu echt niet schrijven (want ik zie je dit vaker doen), of doe je dit met opzet? Een soort van oervlaamse statement zullen we maar zeggen. Ik vind continent trouwens een heel rare bijklank krijgen op die schrijfwijze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"con" wilt "kut, klootzak, stomme zak" zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |