![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rden~a7399f83/
Of waarom gaan stemmen als dezelfde onbekwamen die de staatsschuld verder laten oplopen in deze hoogconjunctuur op voorhand uitmaken hoe het er uit zal zien?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dries zou het begrotingstekort allang teruggedrongen hebben.
Hopelijk richt de knaap een partij op, mijn stem heeft hij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek in het archief de draden eens op die over directe democratie gingen. Je zult zien dat ook de "Belgen" daar nog lang niet klaar voor zijn. Echte democratie zit niet in hun DNA. Vermits directe democratie je duidelijk aan het hart ligt kan je misschien contact nemen met "Democratie NU". Ik heb daar kort geleden een mail van ontvangen. Ze gaan er weer met de moed der wanhoop tegenaan. Ik post hier de inhoud van mijn mail speciaal voor jou. Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Op de PVDA.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Diezelfde kwakzalvers en hun stemvee.
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hadden de nodige stemmen maar die telden dan gemakshalve even niet, zo konden ze zelf verder klungelen. Ik heb het reeds lang door maar zoals met St Klaas, de tijd dat je er in geloofde was leuker. Triestig te moeten aanzien hoe dit mooie land in de vernieling gedraaid wordt door het profitariaat. Mijn tijd duurt het nog wel maar onze kinderen staan voor andere tijden.
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...liek~a9a9834f/
Zouden ze het vast hebben dat niets maar dan ook niets rond draait wat maar iets of wat te maken heeft met het beleid en onze overheidsdiensten?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de verkiezingen kruipen ze toch weer op elkaars schouders om aan de macht te blijven en wie niet tot hun club behoort wordt verbannen naar het oppositie strafbankje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zogenaamde voorakkoorden zijn een zeer triestig en ondemocratisch middel, het zou verboden moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om hier verandering te krijgen zou de Vlaming massaal op het VB moeten gaan stemmen, dat zouden dan pas geen verloren stemmen meer zijn, maar ja, in het de burger opzadelen met schuldgevoelens zijn de traditionele uitmuntend. https://www.youtube.com/watch?v=qjQL0JwTP_0&gl=BE https://www.youtube.com/watch?v=VN6cMXz_1U8 Laatst gewijzigd door Garry : 8 september 2018 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn pas verloren stemmen want daarvan weet iedere weldenkende Vlaming met een gezond stel hersenen in zijn hoofd dat ze liever mee lopen met de wolf in het bos dan opkomen voor hun eigen standpunten. Ze bedriegen openlijk hun eigen kiezers en de meerderheid daarvan is kennelijk te lomp om het in te zien. NVA is een kopij partij van het VU destijds, niet meer of niet minder dan dat, veel woorden maar geen daden!!! Laatst gewijzigd door Garry : 8 september 2018 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet gaat stemmen dan moet je achteraf ook niet komen zagen over de verkozenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waar is dan toch die hoogconjunctuur?
Ik zoek ze en vind ze nergens.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zorg : volgens kaproen leven we tegen eind 2019 in de republiek vlaanderen. Dan heb je geen staatsschuld meer, gaat je uitkering zeer zeker sterk verhogen en emigreren alle franstaligen en moslims naar het buitenland.
|
![]() |
![]() |