![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Even bestelling plaatsen. Da staat schoon in mijne living zo een kernbom. Kan ik mee stoeffen tegen mijn maten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zelfbouw kitje van maken en verkopen op internet, maar wel eerst uw eigen schuilkelder bestellen natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een vervelende zaak, dat weet ik niet.
Abdul Qadeer Khan was de held die in 1998 zijn land de atoombom gaf, zodat het kon opboksen tegen India, dat veel groter is en zijn "Smiling Buddha" al in de jaren zeventig ontwikkelde. Toen bleek dat hij ook kennis en misschien zelfs materiaal verkocht aan Libië, Noord-Korea,... liet Musharraf hem zich publiek verontschuldigen en kreeg ie een milde straf : huisarrest. Nochtans zijn er beelden van Pakistaanse legervliegtuigen op Noord-Koreaanse basissen genomen. Het is moeilijk te geloven dat ie dat allemaal op zijn eentje deed. Genant voor de VSA, want Pakistan is hun bondgenoot in de strijd tegen terreur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Voor mensen die geïnteresseerd zijn in het hele verhaal, raad ik het volgende boek aan:
KOCH, Egmont R., Atoombommen voor Al-Qaeda. Hoe Nederland en de CIA Pakistan aan een atoombom hielp. Antwerpen/Amsterdam, uitg. Houtekiet, 2005, 335 p. [FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Mooi voorbeeld van hoe een man de zware fouten in de militaire tactiek van de US (Pakistan is tegen Iran? => beste vriendjes) kan blootleggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je minder geluk hebt, zal je iemand aan de deur krijgen die "staatsveiligheid" noemt,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 oktober 2006 om 12:46. |
![]() |
![]() |