![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ha, ik ben nieuw hier. Ik zal me dus eens voorstellen. Ik ben Jeroen, 17 jaar, anarcho-kapitalist en ex-communist. Ik ben veganist, al weet ik niet hoe lang nog ik heb namelijk niet het idee dat vegetarier of veganist zoveel uitmaakt. Ik ben computernerd en Nederlander. Ik ben hier gekomen dankzij Thomas Heynderickx.
Is dat genoeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah, das maar povertjes he... we willen hier wel gans uw privé-leven te weten komen he!
![]() Welkom en have fun zou ik zo zeggen! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kim : 14 februari 2006 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik heb anarcho-kapitalisten het liefst gemarineerd in eigen nat en op een satéstokje gespiest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hé, een anarcho-kapitalist! Welkom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() het anarchokapitalisme, das nog es een originele kijk op het leven.
die schaffen gewoon alles af wat de rijken nog in de weg ligt om de gewone man helemaal tussen de molenstenen van het kapitaal te pletten. die vervangen de staatsmacht door privé-legers in dienst van de rijken. de goeroe van deze stroming heet hans hermann hoppe en is zelfs een graag geziene gast op vb-meetings. denkkunstenaar hoppe mag onder meer de volgende verfrissende conclusies tot zijn intellectuele eigendom rekenen: “Vanzelfsprekend moet de verzorgingsstaat met wortel en tak worden uitgeroeid. De sociale zekerheid moet weer worden gelegd bij het individu, de verzekeringsmaatschappijen en de liefdadigheid.” "De rijken zijn doorgaans slim en productief, de armen zijn dom, lui of beide." want al dat genuanceer, daar schiet het kapitaal niks mee op hoor. Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 februari 2006 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar welkom hoor ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() met deel 1 tot en met deel 77.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Omdat de topmannen van kapitalistische dinges of bedrijven of wat dan ook zowiezo de baas spelen, iets wat het geval al is.
Baas><anarchisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
an·ar·chis·me (het ~) 1 leer die alle staatsgezag afwijst Volgens de Van Dale. Laatst gewijzigd door Hieronymus : 14 februari 2006 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() jullie zijn schattig hoor. de werknemer heeft in jullie systeempje natuurlijk helemaal niks te willen of te kiezen, de werkgever kan geheel eenzijdig de arbeidsvoorwaarden bepalen vermits het alternatief voor de werknemer simpelweg hongersnood is. allez, doe nu eens serieus. dat AK gedoe is eigenlijk gewoon sadomasochistisch kapitalisme. en daar kicken jullie natuurlijk 'n beetje op. grow up, kiddies. Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 februari 2006 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ja idd, die cynische "ge hebt nog altijd de keus... maar dan moede wel..." slik ik niet. Want het komt uit hun aars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 februari 2006 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |