![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De VS zeggen nieuwe aanwijzingen te hebben dat Noord-Korea een tweede ondergrondse kernproef aan het voorbereiden is. Spionagesatellieten hebben volgens Amerikaanse nieuwszenders 'verdachte voertuigbewegingen' vastgelegd bij de plek waar Noord-Korea onlangs zijn eerste nucleaire explosie uitvoerde. Wat de Noord-Koreanen in het afgelegen gebied precies uitvoeren, is volgens Amerikaanse functionarissen echter niet met zekerheid te zeggen. De Amerikanen gaan ervan uit dat de eerste test (deels) mislukt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Help de scouts zijn een douche aan't sjorren. Laten we de VN zware sancties opleggen voor deze terroristische daad.
![]() Persoonlijk maak ik me meer zorgen voor een land dat dreigt kernwapens in te zetten (VS tegen Iran), dan een land dat een test uitvoert met een bom waarvan de kracht minstens 10 maal zwakker is dan een doorsnee kernwapen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Enige wat ik daar uit kan concluderen is dat de "Bush Administration" denkt dat het bar-barslecht gaat in het midden-oosten.
"The International Community" zou beter de paardebril bijstellen en kijken naar Noord-Korea. Terrorisme is bangelijk, maar niets, vergeleken met de angstwaarde van een atoombom. Ze doen maar... GreetzZ |
![]() |
![]() |