Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2007, 19:00   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard Dewever en de verstrikking in de leugens...

Eigenlijk is het hilarisch die affiche met Dewever er op.

Als ik die idioot op die affiche zie dan denk ik niet aan het gevaar van de PS. Maar het gevaar van de onbetrouwbaarheid en de leugenachtigheid van een Dewever.

De affiche verliest elke geloofwaardigheid en inhoud door de figuur van een dewever die er op staat...

- Nooit met de SPA( zusterpartij PS!) ... werd overal met de SPA
- Nooit in een regering als b-h-v niet gesplitst bla bla ... werd.. altijd in een regering.
- Wij zijn tegen het cordon... werd ... wij gaan liever samen met PVDA dan met het VB.( zie hoboken)
- De tsjeven willen ons kapot ... schreeuwde bourgois. En een week later was er het kartelakkoord.
- citaat" als wij zelf niet mogen bepalen wie er lid wordt van onze partij dan kunnen we er beter mee ophouden..." citaat dewever ivm windhaan dedecker. En er werd één mandaat extra geboden door de tsjeven en men ging overstag.
- Ik heb nooit met de VLD over een kartel gesproken... en een dag later ze dewever... ja we hadden al een beginselverklaring met de VLD. Later bleek enkel verhofstadt zulk kartel in de weg te staan.
- lijstverbinding met BUB , groen etc in brussel
etc

Deze lijst is allesbehalve compleet.

Kortom bij het zien van die affiche heb ik eerder schrik voor verstrikking door de n-va(top) en hun opportunistische laffe koers dan van de PS waarbij we al 25 jaar weten hoe ze reageren nl door , weliswaar zo corrupt als de pest, de waalse belangen met hand en tand te verdedigen.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be