![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat alles weer bij het oude gaat blijven,de rijken worden rijker de armen worden nog armer.(met als gevolg dat er nog veel wrevel bij komt waar het vb garen van spint)
Ik heb van de traditionele partijen nog niets nieuws gehoord in die richten Of ben ik fout ingelicht wie weet het?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 september 2006 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ben er mee eens, er wordt hier nooit iets aan armoede/dakloze gedaan, alleen met kerstmis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Geen enkele partij kijkt om naar de armen, want alleen de rijken zullen de politiekers macht kunnen geven
Laatst gewijzigd door Reza : 12 september 2006 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit klaagt het Vierde Wereld Synycaat dan ook aan,en ik zal proberen voor de kiezingen nog een actie in elkaar te steken,liefst zou ik dit op de kiessdag zelf doen indien mogelijk
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 september 2006 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
wat ze wel doen is zich indekken dat doen daems, frankske van de kakbroek en somers door haatcampagnes te lanceren tegen de werklozen de boodschap achter deze propaganda waar geubbels nog een puntje aan zou kunnen zuigen is dat de armoede en werkloosheid allemaal de schuld is van de armen en werklozen maar zeer zeker niet van het beleid. zeg dat kobaf het gezegd heeft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je ziet het hier op de forum al keihard hoe werklozen worden gevictimiseerd . ![]() Terwijl er altijd meerdere aspecten zijn aan het werkloos zijn. Maar daar kijken de meesten mensen niet naar. (egoisten) We hechten teveel belang aan onze maatschapij van het ik.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan maar verschieten dat de meeste werkezels weigeren nog langer ezel te zijn... ![]() Spijtig verkwanselen dergelijke figuren vele kansen van de echte kansarmen/werklozen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat arme mensen zich niet weten te verenigen en geen lijst indienen, staan ze buiten spel.
t' is denk ik nog niet te laat voor het indienen van een lijst. Je hebt geen eyecatcher! Laatst gewijzigd door Mambo : 12 september 2006 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() aan armoede wordt er niets gedaan, men spendeert liever meer aandacht aan nutteloze zaken, zoals hoofddoeken en eindeloze debatten
Laatst gewijzigd door nubian : 12 september 2006 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Slachtoffers van de werkezels ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja duveltje, je blijft een idealist. Hoop dat je nog een actie in elkaar kan flansen. Kijk er alvast (via politics) naar uit. Met blijvende sympathie voor vws (ondanks dat ik er niet meer , zelfs niet als sympathisant, bij hoor). Karma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Karma : 12 september 2006 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer schiet je samen met VWS eens in de serieuzere acties?
Hoog tijd dat er toch iemand iets aan probeert te veranderen, denk ik dan, als ik lees in de krant dat zelfs meer en meer werkende mensen in de armoede verzeild raken door torenhoge schulden etc. Na de verkiezingen blijft alles bij het oude, gaan er nog meer geviseerden komen, gaan er nog meer mensen in de ellende raken en wordt gewoon de kloof arm-rijk verder uitgediept. Dat is waar men blijkbaar heel stelselmatig naartoe werkt. Soit, eenieder heeft voor een stuk zijn/haar eigen geluk in handen, het hangt er voor een stuk vanaf wat je doet met kansen die je krijgt in het leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Op het politie kniveau zijn we met vws de armoede als een belangrijk item zoals bv energie of europa op te krikken.Dit zal nog niet verzilverd raken voor de gemeente kiezingen maar wel voor deze van 2007.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() neen Karma,werkezels zijn in rechtreekse concurentie met melkaar door dat ze in loondienst treden.Het gaat er over dat wat je als werker aanbied beter moet zijn dan een collega-concurent omwille van die loon anders kan de baas die collega -concurent aannemen voor minder loon.Zoals bedrijven een zelfde produkt voor minder moeten kunnen verkopen willen ze overleven of een kwalitatiever beter produkt!
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iets anders, ik geraak niet meer op de vws site. Als ik inlog als "Karma" herkent men mijn wachtwoord (dat ik totnogtoe steeds gebruikte) niet. Als ik terug probeer te registreren zegt men me dat mijn gebruikersnaam al in gebruik is. Wat doe ik hier aan? Mag via PB eventueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |