![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() dus Geert mijn stem krijg je.
|
![]() |
#2 |
|
![]() In message <[email protected]>, "Pardon" wrote:
> dus Geert mijn stem krijg je. > Oh wat was de vraag : Hoe kunnen we met een bewezen concept nog miljarden verspillen aan de jacht op softdrugs gebruikers? Of wilt U nog meer ongecontroleerde macht voor onze corrupte politie? |
![]() |
#3 |
|
![]() Pardon schreef: > dus Geert mijn stem krijg je. Heel verstandig gekozen!!Waaren er maar meer maar de maasten gaan zitten wachten tot de ExtremeMoslims hen de mond snoeren! Zitten gewoon in de wacht kamer. |
![]() |
#4 |
|
![]() "Pardon" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > dus Geert mijn stem krijg je. Ik heb hem ook ingevuld. Ik ben het kennelijk volkomen oneens met alle standpunten van de grote partijen, SGP en Gristenunie. Van de kleine partijen was ik met de helft van de standpunten niet eens. Ben ik te kritisch of wat is hier aan de hand? |
![]() |
#5 |
|
![]() In message <[email protected] l>, "Hypo" wrote:
> > "Pardon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > > dus Geert mijn stem krijg je. > > Ik heb hem ook ingevuld. > Ik ben het kennelijk volkomen oneens met alle standpunten > van de grote partijen, SGP en Gristenunie. > Van de kleine partijen was ik met de helft van de > standpunten niet eens. > > Ben ik te kritisch of wat is hier aan de hand? Het lijkt er sterk op dat jij kan nadenken. > > |
![]() |
#6 |
|
![]() "Hypo" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ll.nl... > > "Pardon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > > dus Geert mijn stem krijg je. > > Ik heb hem ook ingevuld. > Ik ben het kennelijk volkomen oneens met alle standpunten > van de grote partijen, SGP en Gristenunie. > Van de kleine partijen was ik met de helft van de > standpunten niet eens. > > Ben ik te kritisch of wat is hier aan de hand? Nee. Je bent geslaagd voor je examen zwevende kiezer. Kies dus iemand in een partij waarvan je verwacht datie iets anders kan doen dan het partijstandpunt rondblaten en zal gaan regeren in een kabinet. Kies niemand die op de eerste 10-15 plaatsen van de lijst staat. Partijpolitiek dien je onder de duim te houden omdat dat onwelriekend gas is. A. |
![]() |
#7 |
|
![]() Anneke.A wrote:
> > "Hypo" <[email protected]> wrote in message >> Van de kleine partijen was ik met de helft van de >> standpunten niet eens. >> >> Ben ik te kritisch of wat is hier aan de hand? > > Nee. Je bent geslaagd voor je examen zwevende kiezer. Kies dus iemand in > een partij waarvan je verwacht datie iets anders kan doen dan het > partijstandpunt rondblaten en zal gaan regeren in een kabinet. Kies niemand > die op de eerste 10-15 plaatsen van de lijst staat. Partijpolitiek dien je > onder de duim te houden omdat dat onwelriekend gas is. Anneke refereert hier heel fraai naar Gerrits woorden! Zien jullie dat? (J) |
![]() |
#8 |
|
![]() "De Joker ©" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Anneke.A wrote: > > > > "Hypo" <[email protected]> wrote in message > > >> Van de kleine partijen was ik met de helft van de > >> standpunten niet eens. > >> > >> Ben ik te kritisch of wat is hier aan de hand? > > > > Nee. Je bent geslaagd voor je examen zwevende kiezer. Kies dus iemand in > > een partij waarvan je verwacht datie iets anders kan doen dan het > > partijstandpunt rondblaten en zal gaan regeren in een kabinet. Kies niemand > > die op de eerste 10-15 plaatsen van de lijst staat. Partijpolitiek dien je > > onder de duim te houden omdat dat onwelriekend gas is. > > Anneke refereert hier heel fraai naar Gerrits woorden! Zien > jullie dat? Yep het gas en de duim van Komrij... A. |