![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een nieuwe winkel van het bekende computermerk Apple zou een belediging zijn voor de moslims omdat de winkel veel weg heeft van het heiligdom Ka'ba in Mekka.
Het kubusvormige gebouw staat op Fifth Avenue in New York. Op een islamitische website werd een bericht gepost dat Apple de Islam beledigt. Het bericht werd gepost toen de winkel in aanbouw was en door zwarte panelen werd bedekt. Nu het gebouw klaar is, zijn de panelen verdwenen en is de gelijkenis met het heiligdom een stuk kleiner. Het verhaal staat op Mediabom.be ![]() Ze zijn zo lief mijnheer ... Lange tenen ? Neen hoor. Waar haal je dat ! ![]() Als het zo verder evolueert zal elke schrijver, architect, uitgever ... kortom zowat iedereen, eerst toelating moeten vragen aan de grote moefti of zijn volgelingen zich niet beledigd gaan voelen. Waar gaan we in godsnaam naar toe ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Net zoals er moslims zijn die altijd redenen zoeken om op het westen te kunnen vitten zijn er anderen die altijd zoeken om op moslims te vitten... klein voorbeeldje, onze landgenoten die zich storen aan een hoofddoek in het straatbeeld terwijl daar niemand last hoort van te hebben.
Ik ben er volledig mee akkoord dat er moslims zullen zijn die daar aanstoot aan nemen maar het overgrote deel doet dat waarschijnlijk niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Enig probleem is dat veel van de moslims die constant op het westen vitten, juist zelf gekozen hebben om in het westen te komen wonen.
Het is alsof je vrijwillig naar de slager gaat en daar gaat verkondigen dat je als vegetariër aanstoot neemt aan al het uitgestalde vlees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ERLICH : 16 oktober 2006 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja godnonde, iedereen in de schuilkelders - de muzelmannen komen eraan om ons te verwoesten hoor! Iemand heeft op een website een bericht gepost!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Dus je stelt een hoofddoek op straat gelijk met een SS uniform? Je hebt gelijk, ik ben te dom om te zien dat dat in feite hetzelfde is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ stelt een hoofddoek gelijk met gothic kledij en dreadlocks. IK doe hetzelfde met SS uniformen (tegenover gothic en dreadlocks). Blijkbaar lukt dat laatste niet zo goed. Waarom niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 oktober 2006 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hoofddoek = gothic en dreadlocks gothic.. = SS uniform dus is logischerwijze hoofddoek = SS uniform of zie ik dat verkeerd soit... wat ik in feite wil zeggen.. of er nu iemand met een hoofddoek over straat loopt of met dreadlocks... dat heeft op mij geen invloed, voor de moslima is het een onderdeel van haar geloof, voor mij is het een doekje op haar hoofd en ik zie dat niet als zou zij mij haar geloof willen opdringen. Dat zou het pas zijn op het moment dat ze aan mijn deur komt bellen om mij van haar religie te overtuigen zoals ik ooit heb gedaan (snap je de link ![]() Als iemand vind van wel dan vind ik die persoon heel beïnvloedbaar, mag ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je daar onderscheid in maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Wanneer ik het goed voorheb ging het over invloed hebben, een hoofddoek zou het opdringen van een religie zijn. Het gaat niet over het al dan niet problemen hebben daarmee. Ik zou met een SS uniform in het straatbeeld problemen hebben maar zou het niet aanvoelen als zouden die gasten me lid willen maken van hun groepje. Zie je't verschil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 16 oktober 2006 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben gisteren nog in een buurt geweest in Brussel waar ik de enige autochtone was, zijn daar boodschappen gaan doen naar een Libanese winkel, waren toch in de buurt... heb me daar geen moment bedreigd gevoeld, vond het zelfs gezellig moet ik zeggen al moet ik ook toegeven dat ik het diep vanbinnen een wrang gevoel achterliet.. zo van 'trop is teveel'.. Hoe het er in borgerocco of zwartberg aan toe gaat weet ik niet. Mensen zoals u denken 'een pot nat', denk je dat ik blij ben met hoe het er op sommige plaatsen aan toe gaat? Denk je dat alle moslims die dingen goedkeuren of daarom gevraagd hebben? |
|
![]() |
![]() |