![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ik weet nog dat de fatwah tegen Rushdie een 'ver van m'n bed show' was.. Wel erg en zo, maar toch sprak 't me niet zo aan als nu met die franse filosoof en z'n artikeltje. Een filosoof schrijft een artikelje wat anti-islam is, net zoals je dat zou kunnen doe over de kwalijke uitwassen binnen elke willekeurige religieuze strom- ing. In het seculier geachtte Europa zou je denken dat dit de ge- woonste zaak van de wereld zou zijn. Nou nee.. Twee dagen na het verschijnen van z'n artikeltje heeft de franse filosoof bescher- ming van de geheime dienst nodig om te voorkomen dat moslims hem vermoorden. Weet je.. Ik wil dit niet. Ik wil kunnen schrijven wat ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is wat ik schrijf. Ik wil m'n vrijheid terug! -- Constant change is here to stay. |
![]() |
#2 |
|
![]() Hans wrote:
> Ik weet nog dat de fatwah tegen Rushdie een 'ver van m'n bed show' > was.. Wel erg en zo, maar toch sprak 't me niet zo aan als nu met > die franse filosoof en z'n artikeltje. Een filosoof schrijft een > artikelje wat anti-islam is, net zoals je dat zou kunnen doe over > de kwalijke uitwassen binnen elke willekeurige religieuze strom- > ing. In het seculier geachtte Europa zou je denken dat dit de ge- > woonste zaak van de wereld zou zijn. Nou nee.. Twee dagen na het > verschijnen van z'n artikeltje heeft de franse filosoof bescher- > ming van de geheime dienst nodig om te voorkomen dat moslims hem > vermoorden. Weet je.. Ik wil dit niet. Ik wil kunnen schrijven wat > ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen > voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met > de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is > wat ik schrijf. Ik wil m'n vrijheid terug! > sorry te laate, dan had je die paarden van tro... ehm ik bedoel die gastarbeiders uit bergistan die niet konden lezen hier nooit naar toe moeten haalen. wie zijn billen brandt moet op zijn anus zitten ! |
![]() |
#3 |
|
![]() nl.test,Sat, 21 Oct 2006 12:30:16 +0200, Hans <[email protected]>
stated: > Ik wil kunnen schrijven wat >ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen >voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met >de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is >wat ik schrijf. Wie zei dat? Ik heb nergens last van. -- christinA Is it Me, or is it Memorex? check IP, altijd van xs4all newsserver of fb1.euro.net of mumkenews, |
![]() |
#4 |
|
![]() Hallo,
On Sat, 21 Oct 2006 13:38, "anchhor" <[email protected]> wrote: >> Ik weet nog dat de fatwah tegen Rushdie een 'ver van m'n bed show' >> was.. Wel erg en zo, maar toch sprak 't me niet zo aan als nu met >> die franse filosoof en z'n artikeltje. Een filosoof schrijft een >> artikelje wat anti-islam is, net zoals je dat zou kunnen doe over >> de kwalijke uitwassen binnen elke willekeurige religieuze strom- >> ing. In het seculier geachtte Europa zou je denken dat dit de ge- >> woonste zaak van de wereld zou zijn. Nou nee.. Twee dagen na het >> verschijnen van z'n artikeltje heeft de franse filosoof bescher- >> ming van de geheime dienst nodig om te voorkomen dat moslims hem >> vermoorden. Weet je.. Ik wil dit niet. Ik wil kunnen schrijven wat >> ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen >> voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met >> de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is >> wat ik schrijf. Ik wil m'n vrijheid terug! > De kans dat je rammel krijgt voor welke mening dan ook bestaat altijd. Ik vind dat barbaars en achterlijk. Vandaag heb ik zoiets aan de hand gehad, iemand die z'n emoties niet kan bedwingen en meteen naar geweld neigt. Zelfs kinderen van 6 weten dat geweld alleen geweld uitlokt. De vrijheden waar oorlogen om zijn gevochten worden niet prijsgegeven, niet zonder slag of stoot. Onze eigen barbaarse geschiedenis laat dat keer op keer zien. Ik heb geen zin om die te herbeleven omdat een stel fanatici menen dat zij de waarheid in pacht hebben en dat met geweld proberen af te dwingen. Ik wil trouwens niet dat je me e-mail stuurt. Antwoorden doe je maar in de newsgroup en anders niet. -- Constant change is here to stay. |
![]() |
#5 |
|
![]() Hans wrote:
> Hallo, > > > On Sat, 21 Oct 2006 13:38, "anchhor" <[email protected]> wrote: > > >> Ik weet nog dat de fatwah tegen Rushdie een 'ver van m'n bed show' > >> was.. Wel erg en zo, maar toch sprak 't me niet zo aan als nu met > >> die franse filosoof en z'n artikeltje. Een filosoof schrijft een > >> artikelje wat anti-islam is, net zoals je dat zou kunnen doe over > >> de kwalijke uitwassen binnen elke willekeurige religieuze strom- > >> ing. In het seculier geachtte Europa zou je denken dat dit de ge- > >> woonste zaak van de wereld zou zijn. Nou nee.. Twee dagen na het > >> verschijnen van z'n artikeltje heeft de franse filosoof bescher- > >> ming van de geheime dienst nodig om te voorkomen dat moslims hem > >> vermoorden. Weet je.. Ik wil dit niet. Ik wil kunnen schrijven wat > >> ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen > >> voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met > >> de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is > >> wat ik schrijf. Ik wil m'n vrijheid terug! > > > De kans dat je rammel krijgt voor welke mening dan ook bestaat altijd. > > Ik vind dat barbaars en achterlijk. Vandaag heb ik zoiets aan de hand > gehad, iemand die z'n emoties niet kan bedwingen en meteen naar geweld > neigt. Zelfs kinderen van 6 weten dat geweld alleen geweld uitlokt. De > vrijheden waar oorlogen om zijn gevochten worden niet prijsgegeven, > niet zonder slag of stoot. Onze eigen barbaarse geschiedenis laat dat > keer op keer zien. Ik heb geen zin om die te herbeleven omdat een stel > fanatici menen dat zij de waarheid in pacht hebben en dat met geweld > proberen af te dwingen. > > Ik wil trouwens niet dat je me e-mail stuurt. Antwoorden doe je maar > in de newsgroup en anders niet. > > -- > Constant change is here to stay. Twee goede boeken zou ik persoonlijk jou en iedereen aanraden als "eye openers": 1. "Because They Hate: A Survivor of Islamic Terror Warns America", door Brigitte Gabriel 2. "Why I Left Jihad", door Walid Shoebat (Ex-Muslim Terrorist) Ze gaan over persoonlijke ervaringen, de eerste over Lebanon en de muslims hoe ze daar de "infidels" uitroeiden, de tweede over Palestijnse terroristen in Israel. Dan is er nog een derde die mij aanbevolen is en die ik inmiddels heb besteld (heb ik dus nog niet gelezen): "The Truth About Muhammed: Founder of the World's Most Intolerant Religion", door Robert Spencer. -Mr. Noise Guy Orangevale, California, U.S.A. |
![]() |
#6 |
|
![]() Hans wrote: > Ik weet nog dat de fatwah tegen Rushdie een 'ver van m'n bed show' > was.. Wel erg en zo, maar toch sprak 't me niet zo aan als nu met > die franse filosoof en z'n artikeltje. Een filosoof schrijft een > artikelje wat anti-islam is, net zoals je dat zou kunnen doe over > de kwalijke uitwassen binnen elke willekeurige religieuze strom- > ing. In het seculier geachtte Europa zou je denken dat dit de ge- > woonste zaak van de wereld zou zijn. Nou nee.. Twee dagen na het > verschijnen van z'n artikeltje heeft de franse filosoof bescher- > ming van de geheime dienst nodig om te voorkomen dat moslims hem > vermoorden. Weet je.. Ik wil dit niet. Ik wil kunnen schrijven wat > ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen > voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met > de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is > wat ik schrijf. Ik wil m'n vrijheid terug! > > -- > Constant change is here to stay. De non-muslim wereld moet wakker worden. De zogenaamde "goede" muslims zijn geen echte muslims. De echte muslims behoren tot een godsdienst van geweld. De jeugd wordt ge-"brainwashed" en die weten niets anders dan haat voor de infidels (de non-muslim gelovigen). Zo worden ze opgevoed, en ze kunnen mensen die anders geloven niet accepteren. Maar de wereld moet wakker worden. Er zijn 25% muslims en 75% non-muslims in de wereld bevolking. Dus hebben de non-muslims het voordeel in nummers. Maar hebben ze het voordeel in vastberadenheid? Wake up people!! -Mr. Noise Guy Orangevale, California, U.S.A. |
![]() |
#7 |
|
![]() christinA eijkhout wrote: > nl.test,Sat, 21 Oct 2006 12:30:16 +0200, Hans <[email protected]> > stated: > > > Ik wil kunnen schrijven wat > >ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen > >voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met > >de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is > >wat ik schrijf. > > Wie zei dat? Ik heb nergens last van. Ik hoop voor jou dat dat zo blijft....maar steek jouw hoofd niet in het zand. -Mr. Noise Guy Orangevale, California, U.S.A. |
![]() |
#8 |
|
![]() Mr. Noise Guy ([email protected]) wrote...
> De zogenaamde "goede" muslims zijn geen echte muslims. En dat bepaal jij voor hen? |
![]() |
#9 |
|
![]() Jeroen ter Hofstede was zeer hard aan het denken :
> Mr. Noise Guy ([email protected]) wrote... >> De zogenaamde "goede" muslims zijn geen echte muslims. > En dat bepaal jij voor hen? Blijkbaar. -- Remunj Vraag je niet af wat dit jaar je kan brengen, maar vraag je af wat jij eraan kunt bijdragen. |
![]() |
#10 |
|
![]() Mr. Noise Guy wrote:
> Hans wrote: > >>Ik weet nog dat de fatwah tegen Rushdie een 'ver van m'n bed show' >>was.. Wel erg en zo, maar toch sprak 't me niet zo aan als nu met >>die franse filosoof en z'n artikeltje. Een filosoof schrijft een >>artikelje wat anti-islam is, net zoals je dat zou kunnen doe over >>de kwalijke uitwassen binnen elke willekeurige religieuze strom- >>ing. In het seculier geachtte Europa zou je denken dat dit de ge- >>woonste zaak van de wereld zou zijn. Nou nee.. Twee dagen na het >>verschijnen van z'n artikeltje heeft de franse filosoof bescher- >>ming van de geheime dienst nodig om te voorkomen dat moslims hem >>vermoorden. Weet je.. Ik wil dit niet. Ik wil kunnen schrijven wat >>ik denk, ik wil mijn mening kunnen uiten zonder te moeten vrezen >>voor m'n leven. Over wat dan ook. Ik wil niet bedreigd worden met >>de dood omdat 't een godsdienstfanaat toevallig onwelgevallig is >>wat ik schrijf. Ik wil m'n vrijheid terug! >> >>-- >> Constant change is here to stay. > > > De non-muslim wereld moet wakker worden. De zogenaamde "goede" muslims > zijn geen echte muslims. De echte muslims behoren tot een godsdienst > van geweld. De jeugd wordt ge-"brainwashed" en die weten niets anders > dan haat voor de infidels (de non-muslim gelovigen). Zo worden ze > opgevoed, en ze kunnen mensen die anders geloven niet accepteren. Maar > de wereld moet wakker worden. Er zijn 25% muslims en 75% non-muslims in > de wereld bevolking. Dus hebben de non-muslims het voordeel in nummers. > Maar hebben ze het voordeel in vastberadenheid? Wake up people!! > > -Mr. Noise Guy > Orangevale, California, U.S.A. > Een veel groter gevaar vormen de mensen die spoken zien. De VS oorlogen en embargo's kosten gemiddeld een half miljoen onschuldigen per jaar het leven. Maar laat je vooral hersenspoelen door jullie media. Het ergste is dat jullie te stom zijn om enig besef te hebben van het leed dat jullie overal in de wereld veroorzaken. |
![]() |
#11 |
|
![]() surodje wrote: > Mr. Noise Guy wrote: > Een veel groter gevaar vormen de mensen die spoken zien. De VS oorlogen > en embargo's kosten gemiddeld een half miljoen onschuldigen per jaar het > leven. Maar laat je vooral hersenspoelen door jullie media. Onze media (en die van jullie ook) zwijgen over de meeste attrocities die gepleegd worden door de muslims. > Het ergste > is dat jullie te stom zijn om enig besef te hebben van het leed dat > jullie overal in de wereld veroorzaken. -Mr. Noise Guy Orangevale, California, U.S.A. |