![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Hallo,
Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering hoeren van een Tiscali/12move. Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze mijn internet verbinding blokkeerde. Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() Groetjes van Skybuck. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Hallo, > > Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering > hoeren van een Tiscali/12move. > > Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze > mijn internet verbinding blokkeerde. > > Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel gedaan. Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te doen. Tom. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Mon, 16 Oct 2006 12:38:05 +0200, "Skybuck Flying"
<[email protected]> wrote: > Hier weer een grappig verhaaltje Opzouten, frust. -- Quis custodiet ipsos custodes.. |
![]() |
#4 |
|
![]() Tom schreef:
> "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Hallo, >> >> Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering >> hoeren van een Tiscali/12move. >> >> Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze >> mijn internet verbinding blokkeerde. >> >> Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() > > Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel gedaan. > Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te doen. > > Tom. > > wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali en justitie? ![]() kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote:
> Tom schreef: > > "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Hallo, > >> > >> Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering > >> hoeren van een Tiscali/12move. > >> > >> Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze > >> mijn internet verbinding blokkeerde. > >> > >> Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() > > > > Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel gedaan. > > Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te doen. > > > > Tom. > > > > > wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali > en justitie? ![]() > > kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? Tis maar een vraag hoor. BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? |
![]() |
#6 |
|
![]() Edmund schreef:
> In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote: >> Tom schreef: >>> "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Hallo, >>>> >>>> Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering >>>> hoeren van een Tiscali/12move. >>>> >>>> Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze >>>> mijn internet verbinding blokkeerde. >>>> >>>> Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() >>> Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel gedaan. >>> Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te doen. >>> >>> Tom. >>> >>> >> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >> en justitie? ![]() >> >> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() > > Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? nee de jouwe wel? > Tis maar een vraag hoor. smiley's niet gezien, ook maar een vraag hoor > > BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? > Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand > die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? > Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? > > > |
![]() |
#7 |
|
![]() "Arie de Jonge" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Edmund schreef: >> In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote: >>> Tom schreef: >>>> "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Hallo, >>>>> >>>>> Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige >>>>> tering hoeren van een Tiscali/12move. >>>>> >>>>> Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat >>>>> ze mijn internet verbinding blokkeerde. >>>>> >>>>> Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? >>>>> ![]() >>>> Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel >>>> gedaan. Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te >>>> doen. >>>> >>>> Tom. >>>> >>>> >>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >>> en justitie? ![]() >>> >>> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() >> >> Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? > De meeste verraders tijdens WO2 waren geen NSB-ers. Topverraadster was b.v. een jodin, die daarom ook na de oorlog berecht en gefusilleerd is. Dus als je vader geen NSB-er was kan hij een prima hulp geweest zijn voor de SD (Sicherheitsdienst, voor de onnozelen onder ons die het zouden aanzien voor Sociale Dienst, waar ze mee opgegegroeid zijn). Staat je trauma (voor NSB-er aangezien te worden) je in de weg om de politie in te lichten over geweldplegers of beramers van geweld? Is het niet gewoon lafheid? > nee de jouwe wel? > >> Tis maar een vraag hoor. > > smiley's niet gezien, ook maar een vraag hoor > > >> >> BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >> Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >> die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >> Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? >> >> |
![]() |
#8 |
|
![]() In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote:
> Edmund schreef: > > In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote: > >> Tom schreef: > >>> "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > > nee de jouwe wel? Niet dat ik weet. > > > Tis maar een vraag hoor. > > smiley's niet gezien, ook maar een vraag hoor Die vond ik voor verschillende uitleg vatbaar, bv lachen omdat je iemand zou aangeven. Sorry als je het geheel anders bedoelde. > > > > > > BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? > > Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand > > die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? > > Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? > > > > > > |
![]() |
#9 |
|
![]() On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote:
>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >> en justitie? ![]() >> >> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() > >Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? >Tis maar een vraag hoor. Godwin's law in effect. > >BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? Hoezo oplichters? Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. |
![]() |
#10 |
|
![]() Edmund schreef:
> In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote: >> Edmund schreef: >>> In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote: >>>> Tom schreef: >>>>> "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... > >> nee de jouwe wel? > > Niet dat ik weet. >>> Tis maar een vraag hoor. >> smiley's niet gezien, ook maar een vraag hoor > > Die vond ik voor verschillende uitleg vatbaar, bv lachen omdat > je iemand zou aangeven. ze zeggen wel eens zo de waard is ..... > Sorry als je het geheel anders bedoelde. >> >>> BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >>> Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >>> die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >>> Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? >>> >>> >>> > > |
![]() |
#11 |
|
![]() On Mon, 16 Oct 2006 22:39:35 +0200, Hans <[email protected]> wrote:
>On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: > > >>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >>> en justitie? ![]() >>> >>> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() >> >>Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? >>Tis maar een vraag hoor. > >Godwin's law in effect. >> >>BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >>Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >>die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >>Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? > >Hoezo oplichters? Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt >best zonder. Communicatie is wel degelijk een primaire levensbehoefte. Ik ben zelf onlangs ook door Tiscali afgesloten nadat ik een paar maanden betalingsachterstand met acceptgiro's had opgelopen. Het gaat dan om een inbelabonnement van 6,18 euro per maand. Ik vind dat niet al te zachtzinnig voor een abonnement dat al bijna tien jaar loopt. Pogingen om deze betaling om te zetten naar automatische incasso zijn altijd gestrand; met name door onwil en onachtzaamheid van Tiscali. > Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#12 |
|
![]() On Mon, 16 Oct 2006 22:55:09 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]>
wrote: >Communicatie is wel degelijk een primaire levensbehoefte. Je kunt de hele dag door communiceren, zo veel je wilt. Alleen niet op het netwerk van een ander. Daar zul je voor moeten betalen. Niks eerste levensbehoefte. >Ik ben zelf >onlangs ook door Tiscali afgesloten nadat ik een paar maanden >betalingsachterstand met acceptgiro's had opgelopen. Steuntrekkers zijn notoire wanbetalers ja. |
![]() |
#13 |
|
![]() On Mon, 16 Oct 2006 23:59:29 +0200, Hans <[email protected]> wrote:
>On Mon, 16 Oct 2006 22:55:09 +0200, Sjoerd Bakker <[email protected]> >wrote: > > >>Communicatie is wel degelijk een primaire levensbehoefte. > >Je kunt de hele dag door communiceren, zo veel je wilt. >Alleen niet op het netwerk van een ander. Daar zul je voor moeten >betalen. >Niks eerste levensbehoefte. Ieder zijn opvatting. > >>Ik ben zelf >>onlangs ook door Tiscali afgesloten nadat ik een paar maanden >>betalingsachterstand met acceptgiro's had opgelopen. > >Steuntrekkers zijn notoire wanbetalers ja. Leuterkoek; dan zou ik uiteraard niet al 10 jaar abonnee kunnen zijn. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
![]() |
#14 |
|
![]() Arie de Jonge schreef:
> Edmund schreef: >> In message <[email protected]>, Arie de Jonge wrote: >>> Tom schreef: >>>> "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Hallo, >>>>> >>>>> Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige >>>>> tering hoeren van een Tiscali/12move. >>>>> >>>>> Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen >>>>> nadat ze mijn internet verbinding blokkeerde. >>>>> >>>>> Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren >>>>> ? ![]() >>>> Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel >>>> gedaan. Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te >>>> doen. >>>> >>>> Tom. >>>> >>>> >>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar >>> tiscali en justitie? ![]() >>> Skybuck heeft zijn eigen speelterreintje bij wanbetalers.nl (of alt. nl.notoire.wanbetalers). Dit speelterrein is geheel voor hem zelf gereserveerd. Anderen kunnen zijn bericht gewoon doorsturen naar [email protected] (dat houdt ze daar ook lekker scherp, zeker als hij zijn posting adres blijft weggeven en dus goed traceerbaar is). |
![]() |
#15 |
|
![]() Zo te zien zijn en worden er steeds meer mensen afgesloten dus hier nog wat
meer informatie: Zoals sommige van jullie weten heb ik Tiscali/12move terug geblokkeerd zodat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen halen. Een citatie uit de brief de zij mij op 9 oktober 2006 hebben gestuurd: "Openstaand bedrag: 19,94" "Wij verzoeken u om de gehele openstaande vordering binnen 10 werkdagen over te maken naar rekeningnummer 41.04.35.953 onder vermelding van uw klantcode. Het uitblijven van betaling zal er toe leiden dat de vordering wordt overdragen aan ons incassobureau en uw producten worden afgesloten." Vooral dat laatste is erg grappig. Ik kan niet wachten totdat die mensen oprotten. Ik heb ze een mailtje terug gestuurd: " Betreffende factuur X Geen internet, geen geld, zo simpel is dat. 12move blokkeert de internet verbinding al maanden. Het abonnement heb ik opgezegd en verder krijgen jullie geen rooie cent meer van mij. Groetjes, Skybuck. " Tot slot nog even over dat machinegeweer ![]() Ik wil het volgende kopen: Een ak-47. Een ak-47 met geluidsdemper zodat ik het hele "office" geruisloos kan uitmoorden. Een sig552 om iemand heerlijk overhoop te naaien LOL. Een pistooltje voor als alles op is. Een paar granaten voor massive destruction of people. En nog wat dynamite om politie auto's en mezelf op te kunnen blazen. Goed plan of niet lol ? Wat kost zoiets ? ![]() Bye, Skybuck. |
![]() |
#16 |
|
![]() Skybuck Flying schreef:
(...) (veel onzin weggeknipt waardoor er niet zoveel overbleef) Skybuck heeft nu ineens last gekregen van een strafrechtelijk onderzoek nu al zijn gegevens zijn doorgespeeld naar het OM. Nu is hij zich nu aan het afvragen of zijn laatste bericht wel zo verstandig was en waarom hij er alsmaar niet in slaagt zijn adres te adequaat te spoofen. |
![]() |
#17 |
|
![]() "Hans" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: > > >>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >>> en justitie? ![]() >>> >>> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() >> >>Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? >>Tis maar een vraag hoor. > > Godwin's law in effect. >> >>BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >>Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >>die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >>Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? > > Hoezo oplichters? Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt > best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. Precies waarom rotten ze niet op. Als deze Rotterdamse kutkoppen mij gaan lastig vallen dan staat ze nog wat te wachten ! =D En justitie daar ben ik ook klaar mee daar heeft de burger geen zak aan. Bye, Skybuck. |
![]() |
#18 |
|
![]() "Skybuck Flying" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Hans" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> On Mon, 16 Oct 2006 16:39:49 +0000, Edmund <[email protected]> wrote: >> >> >>>> wat denk je, zullemn we zijn berichtje maar even forwarden naar tiscali >>>> en justitie? ![]() >>>> >>>> kunnen ze ook eens lachen om de "grappige" mailtjes van onze vriend ![]() >>> >>>Zou ik zeker doen, zat je vader ook bij de NSB misschien? >>>Tis maar een vraag hoor. >> >> Godwin's law in effect. >>> >>>BTW weet jij wel wat een smerige oplichters die ISP's zijn? >>>Tiscali speedlinq multikabel KPN boeven zijn het, maar niemand >>>die er iets aan doet, moet je dat niet even melden bij justitie? >>>Dacht je dat het ze uit hun stoel kreeg? >> >> Hoezo oplichters? Internet is geen eerste levensbehoefte hoor, je kunt >> best zonder. Niemand verplicht je zaken met deze mensen te doen. > > Precies waarom rotten ze niet op. > > Als deze Rotterdamse kutkoppen mij gaan lastig vallen dan staat ze nog wat > te wachten ! =D Lol o nee wacht eventjes. Het zijn Utrechts kutkoppen. Mijn verontschuldingen aan alle Rotterdamse kutkoppen LOL. Bye, Skybuck. |
![]() |
#19 |
|
![]() Nou begrijp ik ook waarom Tiscali niet actief is in de USA en andere landen
waar wapens worden verkocht. Als ze daar dat soort geintjes uithalen dan worden ze gewoon overhoop geknald. Volgens mij willen ze wel gaan uitbreiden naar andere landen. Ik ben benieuwd ! =D Bye, Skybuck |
![]() |
#20 |
|
![]() "Tom" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Skybuck Flying" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Hallo, >> >> Hier weer een grappig verhaaltje over de vieze vuile gore smerige tering >> hoeren van een Tiscali/12move. >> >> Deze hoeren zitten mij na 4 maanden nog steeds lastig te vallen nadat ze >> mijn internet verbinding blokkeerde. >> >> Waar kan ik een machinegeweer kopen om af te reken met deze hoeren ? ![]() > > Kijk maar uit, sukkeltje. Een aangifte wegens bedreiging is snel gedaan. > Handig, dat je jezelf opknoopt, hoeven anderen het niet te doen. Mooi zo, Geeft Tiscali maar aan voor bedreiging met incassobureau. Bye, Skybuck. |