![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Wie ooit Karel Dillen heeft horen spreken weet hoe het principe werkt. Hij bouwde in al zijn toespraken en geschreven teksten vaak eindeloze herhalingen van een paar sleutelzinnen in. "Op de nagel kloppen om hem erin te krijgen". In de handleiding die de dienst organisatie onder leiding van Filip Dewinter heeft gemaakt, heet het: "Het herhalingseffect is ongetwijfeld een van de belangrijkste technieken. Men kan nooit genoeg op dezelfde nagel kloppen... Alleen herhaling loont." Als politieke tegenstanders op dezelfde spijker slaan, dan is het plotseling een typische indoctrinatietechniek. "Als leugens dikwijls genoeg herhaald worden, krijgen zij de schijn van geloofwaardigheid." Nazi-propagandachef Goebbels wist dat: "Steeds moeten slogans en parolen herhaald worden, tot ook de domste mens ze kan onthouden." Het taalbewustzijn van het Vlaams Blok en de VBJ is geen toeval. De rechts-extremistische partij is permanent bezig de geesten rijp te maken voor haar ideologische opvattingen.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Nu weet ik ineens waar bepaalde personen de mosterd vandaan haalden, bij hun lastercampagne tegen het Liberaal Appel!
Thanks Piano! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb ik iets gemist ? Of insinueer je nu dat Dillen die valse lezersbrief persoonlijk naar de krant heeft gestuurd ??? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
Zo bvb heeft het Vlaams Blok helemaal geen boodschap aan die 500 toffe en goeie Georgiërs die lid zijn van onze vereniging, maar alleen aan diegenen die in de gazetten verschijnen. Dit artikel geeft ook aan waarom men vele van zulke verhalen afdoet als 'gazettepraat'. Als ik inderdaad alleen maar de gazet had gelooft, dan was ik nooit een migrantenorganisatie begonnen, en zeker niet met Georgiërs. Maar als je maar genoeg het slechtste blijft herhalen, gaat na verloop van tijd iedereen wel denken dat er maar één goede allochtoon is en dat is een dode (of gedeporteerde) allochtoon, en dat is precies waar het Blok met ons naar toe wil.
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe dat Georgiërs nogal regelmatig negatief in het nieuws komen. Onlangs nog maar een bende opgerold in Antwerpen. Of was dat ook een bericht van het VB ? Voor ze opgepakt werden waren het trouwens ook nog toffe en goeie Georgiërs, zelfs nu nog aangezien ze nog niet veroordeeld zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb anders hoegenaamd geen negatieve beeldvorming over Georgiërs, hoor... Binnen mijn weten komt de Georgische gemeenschap ook zo goed als niet in de negatieve zin in de pers.
Wat Marokkanen betreft ligt dat anders, maar daar kan men onderhand maar moeilijk meer naast kijken. Dat is nu net wat ik bedoel. Zolang men niet erkent dat de problemen voortvloeien uit bepaalde welomschreven groepen allochtonen (lees : vooral Maghrebijnen) zal de ganse allochtone gemeenschap in de ogen van Jan Modaal de kop van Jut blijven. Tot scha en schande van alle andere nationaliteiten, die hier nochtans geen poot verkeerd zetten. In Nederland is dat debat momneteel vollen bak opengetrokken, en daar noemt men een kat al een kat. Daar kunnen we hier nog veel van leren.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() zalig en tegelijk triest voor jouw persoontje. Komaan piano smijt er nog eens een zelf gemaakte cartoon tegenaan haha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om het probleem op te lossen moet je eerst proberen positef in het nieuws te komen en daar schijnen ze maar niet in te lukken. Ook in Nederland verschijnen er meer en meer negatieve berichten over deze jongens en hebben ze het verkorven bij de brave Nederlanders...
Je populair maken doe je wel op een andere manier !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeldje ?
"Met een keppeltje op word je belaagd" Joden in Amsterdam voelen zich steeds onveiliger door het toenemende antisemitisme. Traditioneel geklede joden mijden delen van de stad of laten hun keppeltje thuis, uit angst te worden lastiggevallen door groepjes Arabische jongeren. Amsterdam-West dreigt volgens hen een no-go area te worden. Bron www.democrates.net
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok houdt er immers een nogal rare interpretatie op na wat lezersbrieven betreft: Al bij de eerste kaderdag van het extreem rechtse Vlaams Bok in Mechelen worden er in een aparte werkgroep afspraken gemaakt over de relatie met de pers, en meer in het bijzonder over ingezonden stukken. “Het is de bedoeling dat elk arrondissement een persverantwoordelijke heeft voor lezersbrieven. Die persoon heeft ook een lijst ter beschikking van personen die hun identiteit ter beschikking stellen, ook als ze zelf niet schrijven.”(Kaderblad Vlaams Blok 1984; December Nr. 1/2). Enkele maanden later gaat men specifieker in op de manier waarop lezersbrieven moeten geschreven worden. Voorzichtigheid wordt gecombineerd met provocatie en het spannen van een valstrik. “Als men iets niet zeker weet, moet men best het gegeven in vraagvorm formuleren. Wie verwijst naar feiten die kunnen bewezen worden, houdt in eerste instantie best bewijzen achter de hand. Lok door middel van de lezersbrief een polemiek uit, waarbij de tegenpartij waarschijnlijk zal ontkennen met een recht van antwoord. Dan is het tijd om met een fotokopie van het bewijsstuk naar de pers te stappen” (Kaderblad Vlaams Blok 1985 februari Nr.3). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Hebben ze eigenlijk wel bewijzen dat die lezersbrief wel vals is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Mijnheer Piano u bent getrouwd met georgierse vrouw dan neem ik het u niet kwaliijk dat u die 500 (toffe georgie van de falconplein verdedigt ) het is een goede bijverdienste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel te maken met Georgische vluchtelingen en asielzoekers, en daarvan zijn de eerste pas hier toegekomen n�* 1994. Die 'Georgiërs' waar jij het over hebt, hebben nooit asiel aangevraagd, en de meesten ervan zijn hier al van eind jaren zeventig begin tachtig.
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Ik lees tussen regels , die georgiers joden hadden allemaal een belgisch paspoord dat is nu in behandeling hoe zij er aangekomen zijn is algemeen bekent omkooping en schijnhuwelijk zodus alles komt uit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Als ik dit bedrag aan mijn vrouw zou kunnen geven, en aan gelijk welke andere Georgiër, springen die binnen 5 minuten op't vliegtuig, richting Georgië, en leven daar nog 50 jaar lang van dat geld als Koningen en, komen zeker nooit meer weer. Of denk jij soms dat die Georgische vluchtelingen naar België komen, omdat het hier zo'n fantastisch gastvrij landje is? Of: Hoe leugens en halve waarheden,de schijn v. waarheid krijgen Ps: lees hier ook maar tussen de regels ![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus zeg jij nu, die Georgische vluchtelingen komen ALLEEN MAAR NAAR HIER, OMDAT ZE MININUM 580 € PER MAAND KRIJGEN. ![]() Heel simpel, OMIDDELIJK BUITEN ZETTEN DIE PROFITEURS. ![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||||
|
![]() Citaat:
Ruim 54% van de Georgiërs leeft onder het (Georgische) bestaansminimum, en dat zijn officiële cijfers van Shevardnadze, maw het werkelijke cijfer ligt een heel pak hoger. Pensioenen en overheidslonen worden niet of met jaren achterstand bij mondjesmaat uitbetaald, in drie provincies wordt nog gevochten enz... Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dus moeten wij de armoede van heel de wereld betalen? ![]() Straks is er nog geen geld meer om Uw dopke te betalen, pianist. ![]()
![]() |