![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 20 jaar blowen zijn mijn hersenen ondertussen iets geworden dat zich gedraagd als iets tussen appelmoes en leverpate.
Citaat:
Liefst snel een reaktie want ik wou er net enen in brand gaan steken en ik zou niet willen dat mijn brein er langs mijn oren komt uitgelopen...
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is al te laat, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do just as well ... you just realize that it's not worth the fucking effort." Bill Hicks
Van zodra ge een paar trekskes genomen hebt, zal het u toch nimeer kunnen schelen. Dus waar maakte gij u in godsnaam zorgen over ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniet ervan. Met mate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Gewoon uit de buurt van Jan Hyoens blijven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geldt dat advies enkel voor mensen met compotte in hun hersenpan, of is dat een algemeen advies?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Das idd iets om me zorgen over te maken. Maar hey, aant blowen kant ni liggen want ik had toen nog niks op....
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 3 november 2006 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 20 augustus 1969 nam ik in het theehuis 'De Marakesh' voor de gein een jointje met een kopje jasmijnthee. Wat in die thee heeft gezeten weet ik niet, maar het was zeker geen jasmijn en ook geen suiker. Maar ik was meteen helemaal 'out man'.
Twee vrienden van mij, Bram en Flip, namen toen ook een zo'n zelfde blowtje, maar ze hebben anno 2005 nog steeds last van hun mind weet-je-wel. Op het popfestival van Kralingen in 1970 werd ik alleen al van die dampen die daar hingen weer zo stoned als een garnaal. Pas in 2000 ontwaakte ik langzaam uit mijn trip. Ik bleek met die chick van Flip getrouwd te zijn en op een bank te werken, waar ik dus al die tijd niets van heb gemerkt. En dat allemaal dankzij die ene blow. Als die mafkees van een Biesheuvel destijds wat beter naar die andere maffe snuiter Luns geluisterd had en dat levensgevaarlijke spul op tijd verboden had was er niks aan de hand geweest. Ik vind dat wiet, hash en LSD en al die andere drugs verboden moeten blijven. Hoewel, een wietje op zijn tijd? In Tanger roken zo toch ook wietjes? ![]()
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Na een sexoperatie?
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een chick is hippietaal voor een lekker wijf.
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Voila se. Verstandige praat. Geen gemekker van 'wat gij doet is ongezond en blablabla...', maar een vriendelijk 'geniet ervan' en een verstandig 'met mate'. Daar komt het immers bij alles op neer, alcohol, hasj, chocolade,...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook als het uit uw oren komt?
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() is oorsmeer ongezond mss?
Laatst gewijzigd door Proletariër : 3 november 2006 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() smaakt oorsmeer als appelmoes?
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() geen idee, gij kunt wel eens proeven, als het uw oren weer eens komt uitgelopen
|
![]() |
![]() |