![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Hey, in Nederland hebben we www.stemwijzer.nl erg makkelijk om te zien wat je moet stemmen. Ik vraag mij af of er ook zoiets voor België bestaat?
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() de vrt heeft zoiets eens gedaan, maar echt 'wijzer' word je daar niet van...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() (Moest ik NL'der zijn, denk ik dat ik VVD zou stemmen) Ja, in Belgie hebben we er ook zo'n gehad, oa. op internet. Binnenkort zijn't bij ons ook federale verkiezingen dus dan zullen ze wel als paddestoelen uit de grond schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 18 oktober 2006 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou volgens die stemwijzer voor de Partij van de Dieren moeten stemmen.
![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook ff geprobeerd...
1. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 oktober 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fortuyn
D66 Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid Eén NL VVD CDA Partij voor de Dieren SP SGP GroenLinks ChristenUnie PvdA
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VVD
Wilders Fortuyn... (blijkbaar zijn de liberalen daar nog rechts ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Uw Stemadvies is:
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid Vergelijk de standpunten Klik hieronder op de partijnaam om uw antwoorden te vergelijken met de partijstandpunten. Partij Weinig overeenkomst Veel overeenkomst Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid Fortuyn SP CDA Eén NL Partij voor de Dieren VVD SGP ChristenUnie GroenLinks PvdA D66 Ik ken niets van Nederlandse partijen maar beken eerlijk dat ik van de VRT ook niet wijzer werd. Bij mij stonden destijds VB en PVDA samen op 1 met evenveel percent. Kwestie van een contradictie in terminis. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 oktober 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Mm, iets betere/snellere doorkijk, lijkt mij, dan vorige jaren. Ik ging er enige malen doorheen, wegens twijfelpunten en dit zou het dan voor mij ongeveer moeten worden:
Partij voor Nederland Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid Eén NL Fortuyn SGP VVD ============ (nullijn)============== Partij voor de Dieren CDA SP D66 PvdA GroenLinks ChristenUnie NB: hoe die SGP er (alle keren) als "positief" kwam tussengekropen is mij wel een raadsel want die moet ik echt totaal niet. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 oktober 2006 om 18:55. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
SGP CDA ChristenUnie VVD Fortuyn Eén NL D66 SP Partij voor de Dieren PvdA GroenLinks |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SGP
Groep Wilders Fortuyn Die eerste was voor mij wel een schok, moet ik zeggen, als 'ongelovige'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() 1. Partij voor Nederland (ken ik niet eens)
2. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid 3. Fortuyn |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() jongens erg leuk dat jullie hier posten wat jullie in Nederland zouden moeten stemmen, maar dat was mijn vraag niet
![]() Overigens was bij mij de uitslag Fortuyn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ja, dat heeft ooit eens bestaan op de site van de VRT (Doe de stemtest). Ik kwam steevast op N-VA uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Leuk testje..
1- Fortuyn 2- Wilders 3- Partij voor Nederland 4- Liberaal Democratische Partij 5- Nederland transparant 6- éénNL 7- Partij voor de dieren (?) 8- D66 .. 15- ChristenUnie 16- VVD 17- PVDA 18- GroenLinks
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1.Partij voor de Dieren (vreemd, aangezien ik niet vond dat de dierenrechten in de grondwet zouden moeten komen...)
2.SP (daar kan ik al beter inkomen ![]() 3.GroenLinks 4.PvdA 5.D66 6.ChristenUnie 7.CDA 8.SGP 9.Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid 10.Fortuyn 11.Eén NL 12.VVD
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() @Jaani: ik vermoed dat je voor "dieren" de verkeerde knop geraakt kunt hebben; verscheidene vragen moest ik 2x goed doorlezen door de eigenaardige stelling, dat je soms TEGEN "Nee" in moet antwoorden want ja is nee ... zoiets als met minnen en plussen in een som; beter kan ik het niet omschrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |