![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Onze geliefde Geert Wilders wordt in een debat met Femke Halsema verweten dat hij af wil van de vrijheid van godsdienst. Mijn advies aan Wilders voor een antwoord is als volgt:
'Wij zijn niet tegen de vrijheid van godsdienst maar wij interpreteren hem alleen anders. Vrijheid van godsdienst betekent in onze ogen alleen dat mensen niet VERVOLGT worden (opgesloten, vermoord, of uitgezet) voor het beleven van hun godsdienst. Het wil niet zeggen dat mensen vrij zijn om moskeeen, synagoges of kerken te bouwen, deze zijn onderhevig aan de grilligheden van de wetgever. Daarom verbieden wij de bouw van moskeeen en worden bestaande gesloten en afgebroken, het wordt illegaal om hoofddoekjes of burqa's te dragen en anti-Westerse demonsraties door moslims worden bestraft met uitzetting.' |
![]() |
#2 |
|
![]() Anonymous schreef: > Onze geliefde Geert Wilders wordt in een debat met Femke Halsema verweten dat hij af wil van de vrijheid van godsdienst. Mijn advies aan Wilders voor een antwoord is als volgt: > > 'Wij zijn niet tegen de vrijheid van godsdienst maar wij interpreteren hem alleen anders. Vrijheid van godsdienst betekent in onze ogen alleen dat mensen niet VERVOLGT worden (opgesloten, vermoord, of uitgezet) voor het beleven van hun godsdienst. Het wil niet zeggen dat mensen vrij zijn om moskeeen, synagoges of kerken te bouwen, deze zijn onderhevig aan de grilligheden van de wetgever. Daarom verbieden wij de bouw van moskeeen en worden bestaande gesloten en afgebroken, het wordt illegaal om hoofddoekjes of burqa's te dragen en anti-Westerse demonsraties door moslims worden bestraft met uitzetting.' Ja, en ook de kerken afbreken! |
![]() |
#3 |
|
![]() "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Onze geliefde Geert Wilders wordt in een debat met Femke Halsema verweten > dat hij af wil van de vrijheid van godsdienst. Mijn advies aan Wilders > voor een antwoord is als volgt: > > 'Wij zijn niet tegen de vrijheid van godsdienst maar wij interpreteren hem > alleen anders. Vrijheid van godsdienst betekent in > onze ogen alleen dat mensen niet VERVOLGT worden (opgesloten, vermoord, of > uitgezet) voor het beleven van hun godsdienst. Inderdaad, de juiste omschrijving. > Het wil niet zeggen dat mensen vrij zijn om moskeeen, synagoges of kerken > te bouwen, deze zijn onderhevig aan de > grilligheden van de wetgever. Yep het recht op bijenkomst wil niet zeggen dat je die bijeenkomst plaatsen maar mag plaasten waar jij maar wilt. > Daarom verbieden wij de bouw van moskeeen en worden bestaande gesloten en > afgebroken, het > wordt illegaal om hoofddoekjes of burqa's te dragen en anti-Westerse > demonsraties door moslims worden bestraft met > uitzetting.' Tja dat gaat dus weer net wat ver, in sommige gevallen mag het dragen van een hoofddoek verboden worden, burqa`s vind ik zelf inderdaad ook een verboden kledingstuk buitenshuis. Als ik met een skimasker op straat zou lopen kan je rekenen dat de politie je aanhoud, behalve als het vriest misschien? Maar demonstreren, ook tegen het "westen" moet natuurlijk mogen. |
![]() |
#4 |
|
![]() Anonymous wrote: > Onze geliefde Geert Wilders wordt in een debat met Femke Halsema > verweten dat hij af wil van de vrijheid van godsdienst. Mijn advies > aan Wilders voor een antwoord is als volgt: > > 'Wij zijn niet tegen de vrijheid van godsdienst maar wij > interpreteren hem alleen anders. Vrijheid van godsdienst betekent in > onze ogen alleen dat mensen niet VERVOLGT worden Niet vervolgt... > (opgesloten, > vermoord, of uitgezet) voor het beleven van hun godsdienst. Het wil > niet zeggen dat mensen vrij zijn om moskeeen, synagoges of kerken te > bouwen, deze zijn onderhevig aan de grilligheden van de wetgever. > Daarom verbieden wij de bouw van moskeeen en worden bestaande > gesloten en afgebroken, het wordt illegaal om hoofddoekjes of burqa's > te dragen ....wel verboden. Een gedoogbeleid dus, naar goed Nederlands gebruik. > en anti-Westerse demonsraties door moslims worden bestraft > met uitzetting.' |
![]() |
#5 |
|
![]() "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Onze geliefde Geert Wilders wordt in een debat met Femke Halsema verweten >> dat hij af wil van de vrijheid van godsdienst. Mijn advies aan Wilders >> voor een antwoord is als volgt: >> >> 'Wij zijn niet tegen de vrijheid van godsdienst maar wij interpreteren >> hem alleen anders. Vrijheid van godsdienst betekent in >> onze ogen alleen dat mensen niet VERVOLGT worden (opgesloten, vermoord, >> of uitgezet) voor het beleven van hun godsdienst. > > Inderdaad, de juiste omschrijving. > >> Het wil niet zeggen dat mensen vrij zijn om moskeeen, synagoges of kerken >> te bouwen, deze zijn onderhevig aan de >> grilligheden van de wetgever. > > Yep het recht op bijenkomst wil niet zeggen dat je die bijeenkomst > plaatsen maar mag plaasten > waar jij maar wilt. > >> Daarom verbieden wij de bouw van moskeeen en worden bestaande gesloten en >> afgebroken, het >> wordt illegaal om hoofddoekjes of burqa's te dragen en anti-Westerse >> demonsraties door moslims worden bestraft met >> uitzetting.' > > Tja dat gaat dus weer net wat ver, in sommige gevallen mag het dragen van > een hoofddoek > verboden worden, burqa`s vind ik zelf inderdaad ook een verboden > kledingstuk buitenshuis. > Als ik met een skimasker op straat zou lopen kan je rekenen dat de politie > je aanhoud, behalve > als het vriest misschien? > > Maar demonstreren, ook tegen het "westen" moet natuurlijk mogen. > > > Je moet de hand die je voed niet afhakken. > |
![]() |
#6 |
|
![]() Anonymous wrote:
> Onze geliefde Geert Wilders wordt in een debat met Femke Halsema verweten > dat hij af wil van de vrijheid van godsdienst. Dat verwijt is terecht. > Mijn advies aan Wilders > voor een antwoord is als volgt: > > 'Wij zijn niet tegen de vrijheid van godsdienst maar wij interpreteren hem > alleen anders. ![]() Ik ben erg benieuwd naar de uitleg die nu komt. > Vrijheid van godsdienst betekent in onze ogen alleen dat > mensen niet VERVOLGT worden (opgesloten, vermoord, of uitgezet) voor het > beleven van hun godsdienst. Hmm, daar schort het nu juist aan: als je wil verbieden dat er nieuwe moskeen komen, dan voer je dus godsdienstrepressie. Hoe je het ook wendt of keert. (om nog maar te zwijgen van hoofddoekverboden en dergelijke andere middeleeuwse vervolgingsoproepen) > Het wil niet zeggen dat mensen vrij zijn om > moskeeen, synagoges of kerken te bouwen, Ja, dat wil het dus wel zeggen. > deze zijn onderhevig aan de > grilligheden van de wetgever. Daarom verbieden wij de bouw van moskeeen en > worden bestaande gesloten en afgebroken, het wordt illegaal om > hoofddoekjes of burqa's te dragen en anti-Westerse demonsraties door > moslims worden bestraft met uitzetting.' ![]() Je geeft zojuist het startsein voor godsdienstvervolging en dat is dus je antwoord waarom Wilders geen godsdiensten vervolgt? Dommer kan het haast niet. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |