![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() niet gehoord, en ik ben blij ook.
Dat zetel geslijm van RutteBosBalkenendeHalsema, ehhrh moet er niet aan denken. |
![]() |
#2 |
|
![]() "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > niet gehoord, en ik ben blij ook. > Dat zetel geslijm van RutteBosBalkenendeHalsema, ehhrh > moet er niet aan denken. > Je hebt niets gemist. |
![]() |
#3 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> niet gehoord, en ik ben blij ook. >> Dat zetel geslijm van RutteBosBalkenendeHalsema, ehhrh >> moet er niet aan denken. >> > > Je hebt niets gemist. Bedankt voor de informatie, fijn dat je voor mij geluisterd hebt, heb ik mijn oren kunnen schonen. > > |