![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen die in België sterft geeft automatisch zijn organen vrij.
Alleen het aanpassen van de persoonlijke gegevens op het stadhuis kan daar iets aan veranderen. Als men nu vaststelt dat zij al vanuit de buurlanden komen achter onze organen omdat zij in hun land waarschijnlijk niet automatisch worden vrijgegeven kan men zich de vraag stellen of er bij ons wel voldoende regels en controle bestaan. Waarbij ik mij de vraag stel, hoeveel vraagt men voor deze organen die wij gratis geven. Indien zij buiten de operatiekosten voor het wegnemen en plaatsen gratis zijn, zou dit mij geruststellen. Indien er voor betaald wordt kan het wat anders zijn door de handel die het kan gaan vertegenwoordigen voor sommigen. Is daar opnieuw grof geld mee gemoeid of niet? Werkt dit systeem met vooropgestelde lijsten? Is het veilig voor iedereen of moeten wij ongerust zijn voor onze kinderen in geval van ongeval? Een geruststelling over het ganse is welkom. Hierbij wat “Het Laatste Nieuws” erover schrijft: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-organen.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |